Paljon miehesi tienaa kuussa?
Kommentit (64)
Miehen brutto 5600 e. Minä olen meillä se paremmin tienaava osapuoli.
Kuukausittain jonkin verran vaihtelee, mutta vuodessa keskimäärin 60 000€ - verot.
Vierailija kirjoitti:
Neljä tonnia brutto + verottomia päivärahoja noin tonni-puolitoista siihen päälle
Mielenkiintoista! Hän siis tekee jatkuvasti vain ulkomaan komennusta?
En tiedä, kun en ole koskaan kysynyt. Hänellä on päätyö, sivutyö, opetusta ja vielä kirjailija. Olimme aikaisemmin läheisiä työtovereita. Kai sitten riittävästi, itsekin olen kyllä vakituisessa virassa, yleensä minun palkkani jää säästöön. Minulla on kyllä enemmän omaisuutta ja siitä tuottoa. Täytyy käydä papereista kurkkaamassa jos jostain löytyy, vanhoja veroilmoituksia, nyt alkoi vasta kiinnostamaan. 25v naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kysynyt, joskus oli jotain puhetta palkoista, mutta on saanut parikin palkankorotusta sen jälkeen.
Tämä on kyllä vähän outoa parisuhteessa. Miten ei voi tietää toisen palkkaa? Tai jos tulee palkankorotuksia niin, ettekö iloitse niistä yhdessä? Minulle palkankorotus on merkki siitä, että on tehnyt työn hyvin ja voi olla ylpeä itsestään. Haluan jakaa tämän mieheni kanssa. Tosin, en vielä ole saanut palkankorotuksia mutta mies on :)
Mä en tiedä kuin suurinpiirtein mitä mieheni tienaa, se on noin 5000 euroa bruttona. Itse tienaan 3000 euroa bruttona.
Meillä ei talous rakennu yhden tilin periaatteella, kumpikin maksaa asumiseen liittyviä menoja sovitusti mutta omat laskut itse. Vielä ei ole tullut kertaakaan rahasta riitaa kuuden vuoden aikana. Ex-miehen kanssa niitä oli jatkuvasti kun tuntui että toinen tuhlaa yhteiseltä tililtä kaikki rahat jne.
Ehkä meillä ei tuo toisen palkan tärkeys ole siksikään niin korkea kun molemmat ovat jo lapsensa tehneet ja kumpikin meistä on asunut itsekseen lasten kanssa ennen yhteenmuuttoa.
2300 brutto, viimeksi kun tarkistin hänen veroprosenttiaan...tais olla reilu vuosi sitten.
Etusivulla joku ihmetteli ettei tiedä toisen tuloja...miksi pitäisi? Mieheltä tulee tilipäivänä sovittu siirto yhteiselle ja se riittää mulle. Laskuissa ei vuosien varrella ole ollut kovinkaan suurta muutosta, lähinnä pk-eskari-ip -rintamalla.
Brutto 4100e + kilometrikorvauksia keskimäärin 1600e kuukaudessa.
No muutaman satasen siitä riippuen, onko ottanut opettajan sijaisuuksia vai ollut vaan treeni-/kisareissuilla. Ammattiurheilu on maajoukkuetasollakin elämäntapa, ei todellakaan mikään tulonlähde. Toki se saa ilmaiseksi autoa käyttöön ja varusteet sekä matkat yms, mutta eipä noilla tai seuran urheilustipendeillä mitään ruokaa perheelle osteta.
Mä sitten tienaan bruttona 4000€/kk, että pärjätään.
Sori avautuminen, mutta alkaa pikkuhiljaa vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tienaa kuussa mitään, maassa kylläkin jotain :)
Avasin ketjun ihan vain katsoakseni onko joku tullut lohkaisemaan tuon paskavitsin.
Olin oikeassa, aina voi luottaa että se ilmeisin, yksinkertaisin ja noloin vitsi tullaan kertomaan, ihan niin kuin ketään naurattaisi.
Brutto 4400€ sis. Autoedun. Verottajahan siitä ison siivun vie..
Vierailija kirjoitti:
Marsissa tienaa paremmin kuin kuussa kyllä.
Tulee myötähäpeä näistä itseään vitsikkäinä pitävistä tyypeistä.
En jaksa uskoa näihin summiin. Kuka tahansa voi valehdella netissä anonyymisti vaikka mitä. Täällä palstalla melkein joka päivä kirjotetaan kuinka rahat ei riitä ruokaan, laskuihin, mistä saan tähän hätään rahaa, muksulle pitäs saada vaipat ja sitä ja tätä, rahaa tulee vasta vuonna nakkiperuna ja diipadaapa..
Ja sitten täällä onkin tälläsiä huimia palkkasummia :D Juu juu.
Vain opintotuen ilman asumislisää. Minun 4000 e brutto elättää meidät kummatkin.
20 000€ kuussa. IT-alalla ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Nafti 15 000 €/kk. Kuten arvata saattaa, ei ole töissä Suomessa.
Tuon verran tienasin itsekin kun olin komennukselle Lähi-Idässä. Ei sitä yli vuotta olisi kestänyt, nyt sitten taas Suomessa ja 4000e/kk. Onneksi veroja tuosta ei tarvinnut maksaa, joten jäi jotain säästöönkin.
sorry ap, mutta kysymyssana on -paljonko?- ja toisekseen mieheni ei ole töissä kuussa.:))))))
N. 3000 netto. Minä n. 1600 netto.
Jotain kuutisen tonnia bruttona, en muista tarkkaan.