Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sotelin esivalintakoe TEHTY!!!

sh-opiskelijaksi
03.05.2016 |

Siis tein juuri sairaanhoidon monimuodon esivalintakokeen. Mulla meni se muuten tosi hyvin, MUTTA 6 väittämää jäi siitä isosta materiaalioauudesta koska aika loppui kesken! Enkku ja matikka otti niin paljo aikaa. Suomenkieli meni hyvin kans.
ärsyttää vaan et tossa materiaaliosuudessa ne loppuväittämät olis ollu nii helppoja ja en kerenny tekemään.
Toivottavasti mun koulu ei jäis nyt tuosta 6 väittämästä kiinni, ku jokainen meistä kuitenki tekee eri tahdilla tehtäviä ja tärkeintä mun mielestä on se et saat oikeita vastauksia. Harmittaa silti tosi paljon.

Miten teillä muilla meni se koe?

Kommentit (193)

Vierailija
181/193 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Metropolian puolelta tullut kenellekään kutsua? Pisteitä tuli 69,3 ja sosionomiksi hain, mietin kannattaako odotella koekutsua.

Vierailija
182/193 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JosSittenkin kirjoitti:

Älä vielä :) Mä haluaisin kans koittaa pitää saman asian suhteen edes pientä toivoa yllä.

Pljon sait pisteitä? Selailin jotain suomi24 keskustelua ja siellä oli eilen jollekkin tullu 78pisteellä kutsu.. ei taida tänne tulla..

68,9

Mut kyll taidan jo lopettaa haaveilun ja siirtyä selaileen työtarjontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/193 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Metropolian puolelta tullut kenellekään kutsua? Pisteitä tuli 69,3 ja sosionomiksi hain, mietin kannattaako odotella koekutsua.

Mä sain juuri äsken sähköpostiin kutsun Metropolian sosionomipuolelle :) 91p. esivalintakokeesta. Mut tämä ei itsellä eka hakuvaihtoehto, eli jään vielä jännäämään

Vierailija
184/193 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

88,1 pistettä, sillä sai kutsun OAMK:n sosionomi- ja toimintaterapiaopintojen valintakokeisiin.

Vierailija
185/193 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

metropolin sivuilla julkaistu pisteet ja sosionomiksi alin pistemäärä 74,6

Vierailija
187/193 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan venaatte niitä ykkösvaihtoehdon kutsuja jos muualta on jo kutsu kokeeseen tullut. Kaikki kutsutaan vain yhteen valintakokeeseen kaikilla linjoilla jotka kuuluvat samaan valintakoeryhmään.

Vierailija
188/193 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan venaatte niitä ykkösvaihtoehdon kutsuja jos muualta on jo kutsu kokeeseen tullut. Kaikki kutsutaan vain yhteen valintakokeeseen kaikilla linjoilla jotka kuuluvat samaan valintakoeryhmään.

Tietysti näin, mutta omani ei ainakaan tee valintakoeyhteistyötä! 😄

Vierailija
189/193 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä meni varsinainen valintakoe jotka hakivat kouluun?

Nämä kommentit lukien päättelin että esivalintakoe on pelkästään pällitehtävä, eikä mikään varsinainen koe johon täytyisi lukea ja muistaa tarkkaan lukemansa aineistot. Kiitos kaikille. Olen rauhallisin mielin esivalintakoetta odotellen.

Vierailija
190/193 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko joku kertoa minkälaisia matikan tehtävät oli esivalinnassa?kauhulla odotan niitä...

Vierailija
191/193 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Mua kans kiinnostaa millaisia matikan, äikän ja enkun tehtäviä oli esivalintakokeessa. Kannaattaako esim lukea sairaanhoitotyön sanastoa, jotta pärjää enkussa? Tai kerrata lääkelaskuja? Oliko yksikkömuunnoksia? 

Vierailija
192/193 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli viime vuoden maksimipistemäärä ja miten pisteet jakaantuu? Siis montako prosenttia pisteistä tulee aineistoon liittyvistä kysymyksistä? Puoletko? 

Vierailija
193/193 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku pliis kertoa tarkemmin millaisia laskuja tuli? Tuliko sellaisia joita pitää oikeasti nyhrätä kaavojen kanssa? Prosenttilaskuja, pinta-aloja? Peruskoulusta on kymmenen vuotta ja nyt opettelen nöyrästi matikkaa uusiksi ruutuvihon kanssa, olisin kiitollisuudesta kippurana jos voitte auttaa!

Kova tahto olisi alalle, mutta sitä en ymmärrä miksi mitataan matikantaitoa, tunne-älyllähän tuolla paremmin pärjäisi...