Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raidoittaako aurinko kiharia

Vierailija
03.05.2016 |

Hiuksia nopeammin? Usein näkee luonnonkiharissa hiuksissa vaaleita raitoja ja nopealla päättelyllä päällimmäiset hiussuortuvat nousevat irti muusta tukasta ja saavat aurinkoa tehokkaammin. Kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi äly. Kaikkea sitä kyselläänkin.

Vierailija
2/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharat näyttävät raitaisammilta (onko tuo sana). Jos suoristaa, niin on vähemmän raitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten luonnonkiharoitaan suoristamatta jättävillä kiharapäillä on muutenki hippi sunkissed tyyli ja ne käy raidoittaa niitä koko ajan. Ajattelin että jos ottais hiuksista suortuvia ja levittäis alle folion ja menis aurinkoon niin ne raidoittus.

Vierailija
4/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiharahiuksisilla aina kesällä otsalla ihan valkoisia hiuksia. Miettikää jos suorahiuksinen laittais ponnarin ja etummaiset lyhyet hiukset "leijailisivat" ilmassa samaan tapaan kuin kiharapäillä niin kai nekin kärähtäisivät..

Vierailija
5/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin "raidoittaa". Ainakin minun  tapauksessani aurinko kylläkin polttaa hiustani, jolloin se vaalenee. Olen siis kiharatukkainen ja hiuslaatuni on herkkä eli päällimmäiset hiukset palavat helposti vaaleaksi. Tämän vuoksi  hiukset pitäisi suojata auringolta.

Vierailija
6/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suht tumma- ja suoratukkainen tyyppi oli vuoden vaihdossa Australiassa, palasi takaisin ihan blondina kikkaratukkaisena. Merivesi ja aurinko olivat kihartaneet ja blondanneet hiuksensa.Tottahan ne kiharalla eli päällimmäisenä olevat hiukset vaalenevat ensin ennenkuin pohjimmaiset hiukset

Vierailija
7/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä tuo merivesi. Siis miten ihmeessä ne oli kihartuneet? Suola kai vaalentaa hiusta myös. Jos haluaa suoratukkaisena raitoja niin ei kun päällimmäiset hiukset korkkiruuveillw ja aurinkoon!