Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sotelin esivalintakoe TEHTY!!!

sh-opiskelijaksi
03.05.2016 |

Siis tein juuri sairaanhoidon monimuodon esivalintakokeen. Mulla meni se muuten tosi hyvin, MUTTA 6 väittämää jäi siitä isosta materiaalioauudesta koska aika loppui kesken! Enkku ja matikka otti niin paljo aikaa. Suomenkieli meni hyvin kans.
ärsyttää vaan et tossa materiaaliosuudessa ne loppuväittämät olis ollu nii helppoja ja en kerenny tekemään.
Toivottavasti mun koulu ei jäis nyt tuosta 6 väittämästä kiinni, ku jokainen meistä kuitenki tekee eri tahdilla tehtäviä ja tärkeintä mun mielestä on se et saat oikeita vastauksia. Harmittaa silti tosi paljon.

Miten teillä muilla meni se koe?

Kommentit (193)

Vierailija
161/193 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu tuli Turkuun sosionomikokeisiin :)))

Vierailija
162/193 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tänään ainakin kaksi kutsua Poriin. Tamkista ei oo kuulunut vielä mitään. Onko kukaan saanut Tamkiin kutsua?

Minäkin odottelen kutsua poriin. jyväskylään tuli jo ja sinne pisteraja on korkeampi, joten kaikella järjellä kutsu pitäisi poriinkin tulla.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/193 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko kutsun Tamk:iin vai minne? :) Ja onnea!

Vierailija
164/193 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Metropoliaan soteli-aloille tullut jo kutsua jollekin? Itse en ole saanut... 

Vierailija
165/193 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään Lahteen hakeneita? Onko vielä kutsua tullut kellekään?

Vierailija
166/193 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain kutsun tänään Jee!!

Sinulta siis, että mihin sait kutsun? Sillä itse odotan josko sieltä Tamkista saisi kutsun.. :D

Vierailija
167/193 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä pistemäärillä te olette saanut kutsuja?

Mulla 55,7 pistettä, ei taida tulla kutsua. :'(

Harmittaa todella paljon, olen tosin jo valmiiksi alalla, kiinnostus on todella kova sairaanhoidolliseen. Ei auta muu, kuin yrittää uudelleen.

Vierailija
168/193 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kutsun tänään 64:llä pisteellä muistaakseni. Tulos oli mitä oli luultavasti siksi, että en lukenut esivalinta-aineistoja. Yhden niistä silmäilin aijemmin pikaisesti läpi. Mutta vastailin sitten aineistokysymyksiin sillä perusteella,  että mikä kuullostaa fiksulta ja positiiviselta ja loogiselta vastaukselta. Lisäksi googletin aineistoon liittyviä asioita ja sanoja (opin samalla niitä), joita en ymmärtänyt, samalla kuin tein testiä. Matikkaan googletin unohtuneita laskuoppisääntöjä sekä aineistotehtävien asioita, joita ei pystynyt suoraan arvelemaan. Kiva koe kaiken kaikkiaan. Oli hauska metsästää netistä tietoa samalla kun vastaili testiin. Ihan piristyin kokeen aikana ja jälkeen! 

Matikka on päässyt unohtumaan, kun koulusta on aika pitkä aika ja siivoustyössä ei niin tarvinnut laskuoppia. Pääsääntöisesti olen ollut erittäin hyvä matikassa yleensä, mutta käyttämättömänä sekin ruostuu vuosien myötä. 

En uskonut pääseväni jatkoon, siksi en panostanut kunnolla aineiston lukemiseen.  Luulin, että en selviä matikasta. Päässälaskutaitoni ei ole mahtava, vaikka muuten olenkin ollut matikassa kympin oppilas aina.

Vierailija
169/193 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain kutsun tänään Jee!!

Sinulta siis, että mihin sait kutsun? Sillä itse odotan josko sieltä Tamkista saisi kutsun.. :D

En ole tuo ketä lainasit, mutta itse sain kutsun tänä aamuna tamkiin sosionomiksi ja fyssariks.

Vierailija
170/193 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valmistautunut mitenkään sain 70 pistettä. sain 17.5 kutsun pääsykokeisiin.

Vierailija
171/193 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeekohan jossakin mitkä olivat alimmat pisteet millä varsinaisiin kokeisiin pääsi? Olisi kiva tietää miten paljosta jäi kiinni..

Vierailija
172/193 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Jyväskylän fysioterapian kutsut jo tulleet?

Vierailija
173/193 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

84p ja kutsu sh-kokeisiin tuli :)

Vierailija
174/193 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

64 pistettä sain, luovunko suuresta haaveestni röntgenhoitajaks tamkkiin?

Vierailija
175/193 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä :) Mä haluaisin kans koittaa pitää saman asian suhteen edes pientä toivoa yllä.

Vierailija
176/193 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 91 p, mut kutsuja ei ainakaa viel oo tipahtanut :)

Vierailija
177/193 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Jyväskylän fysioterapian kutsut jo tulleet?

Tuli eilen kutsu. Pisteet 84,2.

Vierailija
178/193 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet 64 ja sain kutsun sh-pääsykokeisiin.

Vierailija
179/193 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JosSittenkin kirjoitti:

Älä vielä :) Mä haluaisin kans koittaa pitää saman asian suhteen edes pientä toivoa yllä.

Pljon sait pisteitä? Selailin jotain suomi24 keskustelua ja siellä oli eilen jollekkin tullu 78pisteellä kutsu.. ei taida tänne tulla..

Vierailija
180/193 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pääsin läpi 84/106 ne oli käsitelly ne tulokset et kaikilla ois positiivinen luku. Eli 60pisteen tuntumaan oikeat pisteet osuneet.