Paljonko tienaatte bruttona miehenne kanssa ja montako lasta?
Paljonko tienaatte miehenne kanssa bruttona ja montako lasta teillä on? Miten asutte?
Kommentit (53)
Miehen brutto n. 130 000 € /vuosi, mun brutto 62 000 € / vuosi. Kolme lasta ja omakotitalossa asutaan.
Brutto yhteensä n. 500 000 e/v, neljä lasta, 300 neliön omakotitalossa asutaan.
Viime vuonna itse tienasin vajaat 70 t€ ja mies vajaat 50 t€.pääomatuloja on 25t€. Ei lapsia kotona. Annamme heille osakkeita.
Jäin juuri eläkkeelle mikä on 40t€ vuodessa ja lisäksi omia eläkkeitä 20 t€ vuodessa ja pääomatulot.
Brutto yhteensä noin 90 000 e/v. Tienaamme melkolailla saman verran molemmat. Kaksi lasta, asumme kerrostalo-osakkeessamme.
Noin 900 000 euroa vuodessa. Ei lapsia. Meillä on arvoasunto Katajanokalla ja työ/lomakämppä Berliinissä.
Miksi osaa vastauksista on alapeukutettu? Kateutta tuloista vai talosta?
ei ole miestä, mun tulot (ansio + pääoma) 87000 euroa per vuosi
yksi lapsi
rivarissa asutaan
Miten näin kovatuloisilla on aikaa ja halua palloilla av:lla arkiaamuna tähän aikaan? Luulisi palkkatason kielivän siitä, että pitäisi tehdä töidä.
Noin 40000€/vuosi. Kaksi lasta, vuokralla asutaan. Olen opiskelija ja mies aika matalapalkkaisessa työssä.
Noin 90 tonnia vuodessa. 2000 luvulla rakennetteu 200 neliön omakotitalo Turussa. Kolme lasta, joista kaksi vanhinta täysi-ikäisiä ja toinen näistä muuttanut vähän aikaa sitten omilleen.
Mies 4900€/kk, minä 3100€/kk. Lapsilisät muistaakseni jotain 300€? Minä en saa yrittäjänä lomarahaa, mutta mies saa puolet kuukausituloista.
Tuon verran siis. Lapsia on kolme.
Vierailija kirjoitti:
Mies 4900€/kk, minä 3100€/kk. Lapsilisät muistaakseni jotain 300€? Minä en saa yrittäjänä lomarahaa, mutta mies saa puolet kuukausituloista.
Tuon verran siis. Lapsia on kolme.
Ja rivitalossa asutaan.
90 000€. Kaksi lasta, tosin toinen on muutaman kuukauden päästä täysi-ikäinen.
Asutaan omakotitalossa.