Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita häiritsee "normaalit" asiat???? Itseäni häiritsi ihan hirveästi kun huomasin yhden miehen jalkojen kääntyvään kävellessä oudosti. Melkein teki mieli sanoa, että kävele nyt kunnolla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee neljä kysymysmerkkiä peräkkäin. Sellaisen kirjoittajista tulee jotenkin infantiili kuva, tekisi mieli sanoa että vähempikin riittää.

Vierailija
2/10 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suorastaan raivostuttaa jos joku jää esim. pitämään taukoa jalkakäytävälle eli pysähtyy hetkeksi ja tuijottelee suu auki eri suuntiin. Tekis mieli sanoa jotain rumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua suorastaan raivostuttaa jos joku jää esim. pitämään taukoa jalkakäytävälle eli pysähtyy hetkeksi ja tuijottelee suu auki eri suuntiin. Tekis mieli sanoa jotain rumaa.

No todellakin. Harhailu oudoissa paikoissa kohdettaan etsien ja eksyminen pitäisi kieltää!

Vierailija
4/10 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää loputtomat kysymykset av-palstoilla.

Vierailija
5/10 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaarittelijat ovat väsyttäviä. Sano suoraan mikä on asia, äläkä kälätä turhia. Tosin turhan jauhajat joskus pelastavat tilanteen. Joten teet sitten miten vain, ärsytät aina jotkuta:)

Vierailija
6/10 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla kääntyy jalat oudosti synnynnäisen rakenteellisen vian takia. Hassua jos sinä pahottaisit siitä mielesi. :D Minä olen iloinen, että pystyn kävelemään.

Älkää turhaan vaivatko itseänne asioilla, joista ette tiedä mitään ja jolle ette voi mitään.

Vierailija
7/10 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mua häiritsee koska meidän takapihan ohi ajaa liikaa autoja ja kävelee liikaa ihmisiä. Ärsyttävää.

Vierailija
8/10 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin. Harhailu oudoissa paikoissa kohdettaan etsien ja eksyminen pitäisi kieltää!

Ei tuossa muuten ole mitään vikaa, mutta äkkipysähdys keskelle katua on todella ärsyttävä temppu, etenkin jos tietää, että muitakin kävelee perässä. Varmaan autollakin pysähtelevät keskelle tietä lukemaan karttaa, eivätkä aja sivuun.

Vierailija
9/10 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naikkonen häiriköi, johtuuko munkeista?

Vai mistä?

Vierailija
10/10 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neropatti kirjoitti:

Muita?

Otsikkoosi viitaten: ole kiltti ja älä huomauttele ihmisille, jos he kävelevät mielestäsi hassusti. Esimerkiksi minulla on hieman erikoinen kävelytyyli. Olen kuitenkin kiitollinen, että ylipäätänsä kävelen aivoinfarktin jälkeen. Joten älä huomauttele, ihmiset eivät välttämättä voi asialle mitään. Muutenkin se on epäkohteliasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme