Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ok, että mies arvostelee tälleen mun ulkonäköä?

Vierailija
02.05.2016 |

Piti lähteä yhdessä kaupungille kun on niin ihana ilmakin. Olin ihan kevätmielellä ja laitoin päälle avoimen ja hihattoman musta-harmaa-valkoisen pellavamekon, joka aika löysä ja vähän sellainen prinsessamallinen, just polvien yläpuolelle. Mulla ei ollut sukkiksia puhtaina, niin laitoin samat mustat tosi kiiltävät sukkikset, jotka mulla oli vappuna. Jalkaan vansin kanvastossut, päähän vansin musta-valkoinen verkkolippis (kun hiuksissa on vielä jotain vapun hiusvärejä), sitten ajattelin ottaa vielä fjällrävenin tummansinisen anorakin ja MK:n kassin.

Siis ihan siistit ja minusta aika rennon tyylikkäät vaatteet. Niin mies sanoi, ettei lähde minun kanssa jos mulla on nämä vaattaat. Olen kuulemma ihan jonkun puliakan näköinen. Loukkaannuin ihan hirveesti, vaikka yleensä puhutaankin miehen kanssa tosi suoraan kaikesta. Mutta nyt mua loukkasi se, että hän sanoi tämän mekon näyttävän ihan törkeältä kun se on niin avoin että kainalokarvat tursuaa kädenaukoista. Ja mies sanoi vielä, että minun kainalohiki haisee kun ei ole hihoja. Siis mitä?!! No en käynyt suihkussa just tänään, mutta olen kyllä ihan puhdas omasta mielestäni.

Mies lähti sitten yksin ja minä jäin kotiin mököttämään. En viitsi tätä laittaa faseen, niin sanojaa te, että eiks mun mies olekin ihan kusipää!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, tuliko mies kotiin ja puhuitteko asiasta? Mitä mies sanoi puolustuksekseen?

Vierailija
42/50 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap kuva miltä näytät, en miehenä kyllä ymmärtänyt luettelemista vaatteista mitään , mutta kesämekot on aina kivoja, onko sulla hyvät tissit?

Hikiset kainalokarvat on aika turnoff ja sulla tietenkin rehottaa puskakin valtoimenaan? Olisit jättänyt sukkikset ja kalsarit pois, olisit voinut kundikaveriakin hieman kiusoitella kun tietää että kuljet römpsä paljaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on nainen, ei tarkoita sitä, että on velvollisuus ajella kainalokarvat.

Vierailija
44/50 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tänne on tullut vielä kirjoituksia :)

Kiitos kaikille! Sovittiin miehen kanssa. Silläkin oli paha mieli siitä mitä sanoi mulle, joten se osti uuden Ratchet & Clank pelin meille <3 ja sitä pelattiin yhdessä.

Mitään kuvia en ala laittaa tänne. Kun joku kyseli, niin minun muoti-ikoni on Lena Dunham, voitte googlettaa jos ette tiedä. Olen intohiloinen Girls-fani.

Pesin eilen kaikki mun sukkikset ja ajelen lähipäivinä kainalot. Ja lupasin miehelle että haisen jatkossa hyvälle (nolous).

Tänään on taas työpäivä ja mulla on päällä: neulepusero jossa isoja pinkkejä ruusuja, khakishortsit, vihreet sukkikset, keltaiset schollin sandaalit, sama huivi kun vappuna.

Kun niin monet on kirjoitellut tähän ketjuun ja pyytänyt kuvia, lukisitteko jos alkaisin pitää blogia?

Vierailija
45/50 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ajatus tuo blogi! Muuten, minkälaisessa työssä olet tällä hetkellä? Tsemppiä ap, olet mahtava nainen 🌹

Vierailija
46/50 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
47/50 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on pinnallinen kusipää, miksi siedät tuollaista? Minä en sietäisi. Sinulla on oikeus pukeutua aivan niin kuin haluat, toisin kuin itsetunnottomat muodin perässä juoksijat väittävät. Ei kenelläkään ole oikeutta tulla kertomaan sinulle miltä sinun pitäisi näyttää. Eikä kenelläkään ole oikeutta haukkua ulkonäköäsi!

Vierailija
48/50 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiestä ei yleensä hirveästi jaksa kiinnostaa naisensa pukeutuminen, jos ei nyt jotain ihan ilmiselvästi älytöntä ole. En tiedä mikä prinsessa tuo sinun miehesi on.

Vierailija
49/50 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5. Hauskuudesta.

Vierailija
50/50 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, jokainen mies haluaa kulkea kaupungilla kuuman kissan, ei Vilijonkan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä