Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ok, että mies arvostelee tälleen mun ulkonäköä?

Vierailija
02.05.2016 |

Piti lähteä yhdessä kaupungille kun on niin ihana ilmakin. Olin ihan kevätmielellä ja laitoin päälle avoimen ja hihattoman musta-harmaa-valkoisen pellavamekon, joka aika löysä ja vähän sellainen prinsessamallinen, just polvien yläpuolelle. Mulla ei ollut sukkiksia puhtaina, niin laitoin samat mustat tosi kiiltävät sukkikset, jotka mulla oli vappuna. Jalkaan vansin kanvastossut, päähän vansin musta-valkoinen verkkolippis (kun hiuksissa on vielä jotain vapun hiusvärejä), sitten ajattelin ottaa vielä fjällrävenin tummansinisen anorakin ja MK:n kassin.

Siis ihan siistit ja minusta aika rennon tyylikkäät vaatteet. Niin mies sanoi, ettei lähde minun kanssa jos mulla on nämä vaattaat. Olen kuulemma ihan jonkun puliakan näköinen. Loukkaannuin ihan hirveesti, vaikka yleensä puhutaankin miehen kanssa tosi suoraan kaikesta. Mutta nyt mua loukkasi se, että hän sanoi tämän mekon näyttävän ihan törkeältä kun se on niin avoin että kainalokarvat tursuaa kädenaukoista. Ja mies sanoi vielä, että minun kainalohiki haisee kun ei ole hihoja. Siis mitä?!! No en käynyt suihkussa just tänään, mutta olen kyllä ihan puhdas omasta mielestäni.

Mies lähti sitten yksin ja minä jäin kotiin mököttämään. En viitsi tätä laittaa faseen, niin sanojaa te, että eiks mun mies olekin ihan kusipää!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitko kuvan itsestäsi tässä keväissä asussasi ja laitat sen tänne meille! Blurraa vaikka kasvot, mutta jätä verkkolippis päähän. En saanut ihan selvää minkälainen asusi oli, joten en voi siitä mitään sanoa.

Vierailija
22/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva olisi kiva yllätys! Miten muuten pukeudut? Onko sinulla muitakin tällaisia erikoisia yhdistelmiä kuin nyt oli esim. lippis ja koreat sukkahousut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosti kyllä kaikkea muuta kuin tyylikkäältä. Ajele ne kainalosi pliiis, jos käytät hihattomia yläosia.

Mutta kun se ei ollutkaan mikään YLÄOSA, vaannuhan oikea mekko, sellainen löysä, joka on vielä tosi rypytetty vyötäröltä, että se näyttää sellaiselta prinsessamekolta. Ja kädentiet ha pääntie on tosi avoimet. Se sopii mulle hyvin, vaikken ole mikään laiha. Ja olisin voinut pitää sen anorakin päällä ravintolassakin, niin ei kainalokarvat olisi näkynyt.

Mitä mä sanon miehelle kun se pian tulee kotiin? Että se on loukannut minua. Että ei ole ok arvostella toisen pukeutumista tai hajua? Mä en jaksaisi alkaa riidellä tällasesta.

Vierailija
24/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessamekko ja anorakki, eikä! Ja komeuden kruunasi vielä lippis.

Kainalokarvat ajelen säännöllisesti, sillä karvoissa haisee hiki. Javappuaatto oli lauantaina, nyt on jo maanantai ja et ole sius kahteen päivään käynyt suihkussa, syytä olisi!

Vierailija
25/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, laita kuva!!

Sen jälkeen menet suihkuun, peset ne vappuvärit hiuksista ja odottelet miestä kotiin ihan Eevan asussa. Ne sukkahousut ja verkkolippiksen nakkaat roskikseen ja näytöt sen asian myös miehellesi. Minkälainen tyyli sinulla on talvella? Kuinka vanha olet?

Vierailija
26/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että sulla ylipäätään on edes mies!! Kuulostat tosi likaselta.

Vierailija
27/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotus piristi mun päivää kyllä huomattavasti 😹👏 en oikein itekkään saanut selville asua, niin jos laittasit kuvan siitä? :D

Vierailija
28/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies alunperin ihastui höpsön boheemiin naiseen? Mikä siis nyt vialla, kun toinen oikein yritti laittautua ja iloitsi keväästä?

Vierailija
29/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä laita kuvaa tänne teille naurettavaksi! En siis yhtään tajunnut ettei tämä ollut hyvä asukokonaisuus.

En kai sitten osaa pukeutua yhtään.

Mulla oli vappuna puolihame farkkukangasta, leopardikuvioinen neulepusero, chanelin huivi, ne mun kiiltävät sukkikset, beige trenssi, valkoset lenkkarit ja yo-lakki. Lenkkarit laitoin kun käveltiin paljon ja halusin, et mulla olisi lakin lisäksi muutakin valkoista.

Töissä mulla on usein esim. vaaleansiniset farkut, joku bändipaita, musta jakku, terveyssandaalit, huivi otsapantana jos en ole ehtinyt pesemään hiuksia.

Onko nämä minun asut teistä jotenkin outoja? Mä nyt vähän ihmettelen kun pidän oikeasti vaatteista ja mietin mitä laitan päälle?!!?

Vierailija
30/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvinkki: jos joku sanoo, että haiset, tee asialle jotain. Rupea pesemään ainakin kainalot joka aamu lavuaarissa ja osta tehokkaampaa deodoranttia. Apteekista saa hyviä.

Kainalokarvojen ajaminen taas on jokaisen oma asia, mutta pitää ymmärtää, että miestä saattaa ällöttää sun karvat. Itseäni ainakin ällöttäisi. Varsinkin jos olet suhteen alussa sheivannut ja myöhemmin lopettanut, miehellä on musta oikeus olla vähän pettynyt.

Vierailija
31/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mies alunperin ihastui höpsön boheemiin naiseen? Mikä siis nyt vialla, kun toinen oikein yritti laittautua ja iloitsi keväästä?

No en ehkä ole höpsön boheemi, vaan enempi semmoinen tiukka tiedenainen ja siihen mies kyllä varmaan ihastui :D:D

Ja en tiedä mikä vialla, se tässä huolettaa. Mies ei vielä tullut kotiin, puhun hänen kanssa kun tulee.

Vierailija
32/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olisin ennemmin tyytyväinen, jos mies sanoisi minun haisevan/näyttävän pöhköltä ennenkun päädyn ihmisten ilmoille :D ja jos teillä on suorapuheinen tyyli ollut aiemminkin niin en nyt tiedä kannattaako sinun tästä suuttua, mistä se mies olisi voinut tietää, että juuri nyt pitää puhua kierrellen ja kaarrellen, jos ennen on voinut suoraan sanoa? Ja et ikääsi ole tainnut kertoa, mutta kyllä aikuisen naisen pitäisi ainakin kainalot ja alakerta pestä joka päivä, kyllä ne vaan alkaa haista muuten.

Vierailija
33/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä laita kuvaa tänne teille naurettavaksi! En siis yhtään tajunnut ettei tämä ollut hyvä asukokonaisuus.

Mulla oli vappuna puolihame farkkukangasta, leopardikuvioinen neulepusero, chanelin huivi, ne mun kiiltävät sukkikset, beige trenssi, valkoset lenkkarit ja yo-lakki. Lenkkarit laitoin kun käveltiin paljon ja halusin, et mulla olisi lakin lisäksi muutakin valkoista.

Töissä mulla on usein esim. vaaleansiniset farkut, joku bändipaita, musta jakku, terveyssandaalit, huivi otsapantana jos en ole ehtinyt pesemään hiuksia.

Onko nämä minun asut teistä jotenkin outoja? Mä nyt vähän ihmettelen kun pidän oikeasti vaatteista ja mietin mitä laitan päälle?!!?

Farkkuhameen kanssa mustat kiiltävät sukkikset ja valkoiset lenkkarit. Kannattaisko ostaa ihon värisiä neutraaleja sukkiksia?

Bändipaita ja jakku. HALOO.

Mutta täähän onkin toivottavasti provo.

Vierailija
34/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan vietävä

Vierailija
35/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farkkuhameen kanssa mustat kiiltävät sukkikset ja valkoiset lenkkarit. Kannattaisko ostaa ihon värisiä neutraaleja sukkiksia?

Bändipaita ja jakku. HALOO.

Mutta täähän onkin toivottavasti provo.

Okei. Valitettavasti tää ei ole provo :(

Mä olen kai sit ihan surkea mitä pukeutumiseen tulee. Ap

Vierailija
36/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies on tullut kotiin?

Vierailija
37/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko laittaa kuvia näistä asukokonaisuuksista? Kuulostavat erikoisilta, mutta ehkä näyttäisivät paremmilta, jos ne näkisi.

Vierailija
38/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika ikävää kommentointia olet saanut. Sekä mieheltäsi että mammoilta. Tunnustan, että en varmaan koskaan laittaisi valitsemaasi asukokonaisuutta päälle, mutta ei tilanne ihan toivoton ole. Mutta jos itse pidat asukokonaisuudestasi, niin sinun pitäisi nakata kakat muiden mielipiteille.

Kun miehesi tulee kotiin, kerro hänelle miten pahoilla mielin olet ollut hänen töksäytyksistään. Ehkä hänelläkin oli vain paha päivä tai sitten hän ei tarkoittanut sanoa aivan noin kovasti.

Jos pukeutumisesi vaivaa itseäsi, niin kokeile vaikka lainata kirjastosta joku tyylikirja tai googlaa tyylivinkkejä. Asiaa helpottaa, jos tiedät jo jonkin julkkiksen, jonka pukeutumistyylistä pidät. Halvalla pääset alkuun, jos kiertelet kirppareita etsien kivoja vaateita.

Ei terve ihminen ihan parissa päivässä kamalalta ala haisemaan etenkin, jos olet pessyt kainalot ja lisännyt dödöä joka päivä. Kainalosi ovat ihan omasi ja jos et halua sheivata ja se häiritsee miestäsi, niin se on hänen ongelmansa eikä sinun.

Vierailija
39/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ehkä ole höpsön boheemi, vaan enempi semmoinen tiukka tiedenainen ja siihen mies kyllä varmaan ihastui :D:D

Ja en tiedä mikä vialla, se tässä huolettaa. Mies ei vielä tullut kotiin, puhun hänen kanssa kun tulee.

Ei heettinen kun olen nauranut tälle ketjulle ja ap:n "tiukan tiedenaisen" hömeliin pukeutumiseen! Vaikka aloitus onkin täysin keksitty juttu, niin tällaisia hieman erikoisia tapauksia näkee välillä. Heitä tekisi mieli seurata pitempääkin, mutta myötähäpeä estää katsomisen pitempään ja pitää ihan keskittyä, ettei purskahtaisi nauramaan moisen sekasotkun lähellä. Mutta jatkakaa ihmeessä samalla linjalla, tuotte harmaaseenkin päivään naurua ja hyvää mieltä!

Vierailija
40/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, että mies arvostelee ulkonäköäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän