Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ok, että mies arvostelee tälleen mun ulkonäköä?

Vierailija
02.05.2016 |

Piti lähteä yhdessä kaupungille kun on niin ihana ilmakin. Olin ihan kevätmielellä ja laitoin päälle avoimen ja hihattoman musta-harmaa-valkoisen pellavamekon, joka aika löysä ja vähän sellainen prinsessamallinen, just polvien yläpuolelle. Mulla ei ollut sukkiksia puhtaina, niin laitoin samat mustat tosi kiiltävät sukkikset, jotka mulla oli vappuna. Jalkaan vansin kanvastossut, päähän vansin musta-valkoinen verkkolippis (kun hiuksissa on vielä jotain vapun hiusvärejä), sitten ajattelin ottaa vielä fjällrävenin tummansinisen anorakin ja MK:n kassin.

Siis ihan siistit ja minusta aika rennon tyylikkäät vaatteet. Niin mies sanoi, ettei lähde minun kanssa jos mulla on nämä vaattaat. Olen kuulemma ihan jonkun puliakan näköinen. Loukkaannuin ihan hirveesti, vaikka yleensä puhutaankin miehen kanssa tosi suoraan kaikesta. Mutta nyt mua loukkasi se, että hän sanoi tämän mekon näyttävän ihan törkeältä kun se on niin avoin että kainalokarvat tursuaa kädenaukoista. Ja mies sanoi vielä, että minun kainalohiki haisee kun ei ole hihoja. Siis mitä?!! No en käynyt suihkussa just tänään, mutta olen kyllä ihan puhdas omasta mielestäni.

Mies lähti sitten yksin ja minä jäin kotiin mököttämään. En viitsi tätä laittaa faseen, niin sanojaa te, että eiks mun mies olekin ihan kusipää!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap feministi? 

Vierailija
2/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ap feministi? 

No en ole?! Tai siis en ole paljoo ajatellut feminismiä. Miten niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä aika kauhealta asulta, sori. Ja hihaton paita kun sulla on kainalokarvat?

Ehkä mies olisi voinut ilmaista asiansa vähän kauniimmin, mutt ymmärrän häntä.

Vierailija
4/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla että täyskiiltävät sukkahousut ei ihan natsaa tuohon muuhun asuun... : ) Mutta ehkä sulla oli hauskaa tätä kirjoitellessa!

Vierailija
5/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä aika kauhealta asulta, sori. Ja hihaton paita kun sulla on kainalokarvat?

Ehkä mies olisi voinut ilmaista asiansa vähän kauniimmin, mutt ymmärrän häntä.

Siis se ei ole paita, vaan sellainen hihaton olkaimellinen mekko. Mulla on vaan rintsikat alla joten kyllähän sieltä vähän kainalokarvat näkyy. En siis viitsi ajella karvoja. Mutta eihän tuollaista kukaan huomaa. Mies ei tykännyt myöskään niistä kiiltävistä mustista sukkiksista valkoisten kangastossujen kanssa. Sanoi tosi ilkeästi et noi on ollut sulla viikon, eiks sulla oo mitään muita. No ostais mulle vaatteita sitten jos nää ei kelpaa!!! Ap

Vierailija
6/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah nauroin niin paljon tätä lukiessa 😂 ja ap vielä miettii että mikä on vialla :D "en viitsi ajella karvoja"

Uhh, kaikkea sitä...

Vierailija
7/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalata asulta, mutta en kyllä siitäkään huolimatta hyväksyisi vaatevalintojeni tai hygieniani arvostelua, varsinkaan noin törkein sanankääntein.

Vierailija
8/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös olla että täyskiiltävät sukkahousut ei ihan natsaa tuohon muuhun asuun... : ) Mutta ehkä sulla oli hauskaa tätä kirjoitellessa!

Miksei natsaisi?!?! Nehän on mustat!!!

Ja ei, mulla ei todellakaan ole hauskaa just nyt. Mies lähti yksin verkkokauppaan ja syömään raksiin ja minä mökötän kissojen kanssa kotona. Ap

Vierailija
9/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä haiset ja kainalokarvat rehottaa. Asus kuulostaa ihan hirveeltä varsinkin kun lippis ja vappuvärit päässä. Se vappu meni jo. Ja hei viikko samoilla sukkahousuilla.

Ehdotan eroa, niin miehes saa hygienisemmän naisen.

Vierailija
10/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa miten se mies itse oli pukeutunut ja laittautunut?

Vierailija
11/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies itsehän oli tietty kuin uusimman voguen kannesta!;)

Vierailija
12/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa miten se mies itse oli pukeutunut ja laittautunut?

Ai oikeesti? No vissiin beiget housut, valko-siniraitainen puuvillapaita (sellainen joku merimiesjuttu), sininen pikkutakki ja ruskeat kengät.

Piti siis lähteä kaupungille kävelemään ja kauppoihin.

Vierailija
13/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä haiset ja kainalokarvat rehottaa. Asus kuulostaa ihan hirveeltä varsinkin kun lippis ja vappuvärit päässä. Se vappu meni jo. Ja hei viikko samoilla sukkahousuilla.

Ehdotan eroa, niin miehes saa hygienisemmän naisen.

En haise! Mä en käy suihkussa joka päivä, mutta vappuaattona olin saunassa, niin en ole mitenkään likainen. Paitsi ne vappuvärit hiuksissa. ja en voi sille mitään että hikoilen vähän lämpimällä. Mutta ei sitä huomaa kun mulla on se anorakki päällä.

Vierailija
14/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalata asulta, mutta en kyllä siitäkään huolimatta hyväksyisi vaatevalintojeni tai hygieniani arvostelua, varsinkaan noin törkein sanankääntein.

Kiitos! Mies vielä sanoi että mekko ja vansit sopisi jos olisin nuorempi ja laihempi mutta ei mun ikäiselle ja kokoiselle. Tuntui tosi pahalta. Ja ne kiiltävät sukkikset ei kuulemma sovi mun pohkeille ollenkaan. No miksei sanonut aikaisemmin? Olen pitänyt niitä koko vapun perjantaista asti.

Vierailija
15/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen mekon halusin laittaa kun tuli niin keväinen ja onnellinen olo. Ja nyt mies pilasi kaiken :(

Vierailija
16/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta meidän työpaikassa on paljon ihmisä jotka kanssa luulee, siis LUULEE, ettei siellä suihkussa tartte käydä päivittäin, ja ovat ilmeisesti niin tottuneet omaan hajuunsa etteivät huomaa sitä. Tai mistä minä tiedän kuinka monta päivää heillä on peseytymisväli, mutta ei ainakaan riittävän tiheä vaikka itse niin luulevatkin. Se haju on todella voimakas monen metrin päähän.

Vierailija
17/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oh dear.... no, ehkä se fjällrävelin anorakki, verkkolippis ja kiiltävät sukkikset ei aivan natsaa, plus ne kainalokarvat. Olen viiskymppinen ja ajelen kyllä kainalot vaikka olis pitkähihainen. Puen kyllä mitä sattuu. Mutta miehesi oli tyly, jos hänelle näyttävyys on tärkeintä niin etsiköön sellaisen, ja etsi sinä sellainen joka osaa ottaa rennosti.

Vierailija
18/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oh dear.... no, ehkä se fjällrävelin anorakki, verkkolippis ja kiiltävät sukkikset ei aivan natsaa, plus ne kainalokarvat. Olen viiskymppinen ja ajelen kyllä kainalot vaikka olis pitkähihainen. Puen kyllä mitä sattuu. Mutta miehesi oli tyly, jos hänelle näyttävyys on tärkeintä niin etsiköön sellaisen, ja etsi sinä sellainen joka osaa ottaa rennosti.

fjällrävenin, korjaan

Vierailija
19/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti kyllä kaikkea muuta kuin tyylikkäältä. Ajele ne kainalosi pliiis, jos käytät hihattomia yläosia.

Vierailija
20/50 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa? :) aika huono yritys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän