Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tori.fi vain nouto

Vierailija
29.04.2016 |

Miksi vain nouto?.tosi ärsyttävää jos etsii jotain tavaraa ja pitäisi lähteä ajamaan eri puolelle suomea saadakseen sen.ymmärrän jos ei pysty lähtemään kodistaan jms,mutta en normaalipainoiselt. ihmiseltä

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain tori.fi:stä tarpeekseni, kun ostin sieltä sohvan 50 eurolla, enkä huomannut tekstiä "vain nouto" ennen kuin oli jo myöhäistä. Myyjä ei suostunut millään lähettämään, vaikka olisin ollut valmis maksamaan vielä postikulutkin. Siis haloo? Luuleeko oikeasti, että minä lähden hakemaan 50 euron sohvaa toiselta puolelta Suomea ja miten saisin sen edes henkilöautolla kulkemaan?! Palautti sentään rahat.

Postin sivuilla on laskurit isollekin rahdille. Toiselta puolelta Suomea kuljetetun sohvan postituskulut on noin 300 euroa.

Vierailija
42/65 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjä voi haluta maksun käteisenä, jottei Kela voi laskea sitä tuloksi ja vähentää toimeentulotuesta.

Oletan, että suurin osa ihmisistä elää omilla rahoillaan🙃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ostaa jotka pääsevät hakemaan . Iisiä.

Vierailija
44/65 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjä voi haluta maksun käteisenä, jottei Kela voi laskea sitä tuloksi ja vähentää toimeentulotuesta.

Oletan, että suurin osa ihmisistä elää omilla rahoillaan🙃

Aika moni myy sitä tavaraa ihan vaan just saadakseen rahaa

Vierailija
45/65 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Torista muutaman kerran ja kaikki on mennyt hyvin. Postitus ja kaikki. Mikäli ilmoituksessa sanotaan "vain nouto" en edes kysy tuotteesta mitään. Sen sijaan jos tätä mainintaa ei ole ja tuote on kiinnostava, voin kysyä onnistuuko postitus. Yleensä kuitenkaan en, kyllä rojua maailmassa riittää ja valinta on vapaa.

Jos sattuu asumaan jossain perähikiällä, olisi kyllä myyjällä vähän isommat mahdollisuudet saada tavara kaupaksi postitusmahdollisuudella.

Vierailija
46/65 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pk-seudulla hyvä ja oikein hinnoiteltu tavara käy noudettuna kaupaksi. Miksi sitä sitten postittamaan johonkin Nilsiään. Postimaksujen selvittäminenkin on aika ihan sekavaa ja aina kun olettaa niin jää itse tappiolle siitä huvista.

Vierailija
47/65 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori ostajissa on ärsyttäviä lisätiedon jankkaajia, tinkiöitä ja oharin tekijöitä.

Em. takia myyn aina vain noudolla. Rahat kouraan ja tavara ostajalle. Ei ajanhukkaa, eikä ylimääräistä vaivaa postituksesta.

Pk seudulla ainakin pelaa hyvin ja ekana päivänä oikein hinnoiteltuun tavaraan tulee "milloin voin tulla hakemaan"-ostoviesti.

Kaikki hoonosoomi halvennuksen tinkijät tai värin/mittojen/yms kyselijät ohitan suoraan.

Vierailija
48/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan pelkästään noudolla. Tykkään tarkistaa tavaran kunnon ja sopivuuden ennen kuin raha vaihtaa omistajaa, ja jos kohde ei vastaa odotuksia niin kiitos hei. Olen ostanut tällä tyylillä mm. luistimet, rullaluistimet, kaksi pyörää ja kirjahyllyn, joitakin tavaroita vasten kävin useammalla myyjällä katsomassa. En tykkää postitetuista tavaroista, kuitenkin ovat huonokuntoisia, vääränkokoisia, jne. ja huijauksen todennäköisyys kasvaa. Jos itse ostan käytettyä romua niin en odota myöskään nettikaupan tasoista palvelutasoa kotiinkuljetuksineen ja palautusoikeuksineen.

Tämä! Miksei ihmiset ajattele näin? Ihmiset, jotka valittavat "vain nouto"-ilmoituksista. Miksi otat riskin ja laitat rahaa tuntemattomalle jos et edes tiedä mitä sieltä tulee, milloin, missä kunnossa, ja tuleeko ollenkaan???

Vierailija
49/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kirjepostina mennyt niin olen lähettänyt myös mutta arvokkaamman ja isomman tavaran kohdalla kaupat kasvotusten koska olen autoton ja toisaalta ostaja pääsee toteamaan tuotteen kunnon ennen ostoa. Kerran vein tavaran kävellen ja perillä hetken odoteltua ostaja perui viestillä, turha reissu.

Vierailija
50/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain tori.fi:stä tarpeekseni, kun ostin sieltä sohvan 50 eurolla, enkä huomannut tekstiä "vain nouto" ennen kuin oli jo myöhäistä. Myyjä ei suostunut millään lähettämään, vaikka olisin ollut valmis maksamaan vielä postikulutkin. Siis haloo? Luuleeko oikeasti, että minä lähden hakemaan 50 euron sohvaa toiselta puolelta Suomea ja miten saisin sen edes henkilöautolla kulkemaan?! Palautti sentään rahat.

Sohva postipakettina. Sohvan hinta 50 e, paljonko postitus?😅

Vierailija
51/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on väsyttävä alusta. Laitoin ilmoituksen, että annetaan auton renkaat ( ihan reilusti kulutuspintaa) vanteineen.

Kyllä alkoi sähköposti laulamaan ja kyselijöitä riitti laidasta laitaan. Jos jonkinlaista toivetta oli, vaikka ilmoituksessa oli vain nouto ja odottavat valmiina pihalla. Vasta seitsemäs ihminen, joka ilmoitti hakevansa ne, ilmaantui ilmoittamaansa aikaan paikalle ja nouti renkaat.

Mikä ihme ihmisiä vaivaa, kun ilmaiseksi saavat, niin silti pitää tehdä ohareita.

Vierailija
52/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta alkaa hankkimaan pakkausmateriaalia, pakkaamaan ja kuljettamaan tavaraa postiin. Myyn netissä kamaa päästäkseni niistä helposti ja kätevästi eroon, joten myyn sellaiselle joka tulee minulle sopivana aikana hakemaan tavaran kotioveltani.

Sama. Ei kiinnostele postitus. Vain nouto. 

Vierailija
53/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä saa ihan itse päättää miten myy ja ostaja saa päättää ostaako niillä ehdoilla. Siitä on ihan turha kitistä.

Vierailija
54/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjä haluaa nähdä minkälainen ihminen kirjoittaa noin huonoa suomen kieltä. :)

Eikö ole oikein että suomen kieltä vasta opetteleva yrittää käyttää opettelemaansa kieltä ennen kukn osaa täydellisen oikein sitä?

Tuollainrn arvostelu ei ainakaan rohkaise tai kannusta käyttämään sitä.

Vierailija
55/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen jo kuukausia etsinyt uutta puhelinta ja nyt sellainen on torissa 25 eurolla, mutta 400km päässä ja vain nouto.

Vierailija
56/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myyn vain lähetyksellä, en noudolla. Ei kiinnosta sopia ja sitoutua mihinkään noutoaikoihin.

Vierailija
57/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myyn vain lähetyksellä, en noudolla. Ei kiinnosta sopia ja sitoutua mihinkään noutoaikoihin.

Minä en laita lähetys-vaihtoehtoa. Voin kyllä kuitenkin postittaa. En ymmärrä niitä ostelijoita, jotka ilmoittavat ostavansa tuotteen ilmoittamaani hintaan, mutta eivät maksaisi kuitenkaan postikuluja. Tottakai ostajan kuuluu maksaa myös postimaksu.

Vierailija
58/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä odottaisi kenenkään postittavan mitään sohvaa, stereoita tai edes pöytälamppua, mutta ihmettelen kyllä vähän, jos 50 euron mekkoa ei vaivaudu postittamaan. Luulisi sen olevan sen pienen vaivan arvoista, että netin kautta maksaa postimaksun. Siellä se mekko roikkuu vieläkin, edelleen myymättä.

Mulla sama yhden paidan kanssa. Myyjä asuu Helsingissä eli lähetysmahdollisuuksia löytyy. Matkalippuun mulla menisi 4,10 €, lähes postimaksun verran. Ei tarvitsisi hänen kotoaan noutaa, vaan voitaisiin sopia joku paikka, niin sitä suuremmalla syyllä ihmettelen miksei postitus käy. Vaatteen saa johonkin muovipussiinkin pakattua. Ihan miten vaa, ehkä joku sen ostaa joskus.

Vierailija
59/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori.fissä voit hakea tavaraa haulla vain omalta seudulta ja noutaa, huuto.netissä et ja siksi siellä postitus.

Kaikkien kannattaisi etsiessä tuotetta, katsoa vain omalta paikkakunnalta, tai sellaiselta alueelta/sen laajuiselta alueelta, mistä valmis noutamaan.

Vierailija
60/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla on tarpeeksi ostajia ja noutajia. Ei ole mitään syytä nähdä lähettämisen vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi