Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tori.fi vain nouto

Vierailija
29.04.2016 |

Miksi vain nouto?.tosi ärsyttävää jos etsii jotain tavaraa ja pitäisi lähteä ajamaan eri puolelle suomea saadakseen sen.ymmärrän jos ei pysty lähtemään kodistaan jms,mutta en normaalipainoiselt. ihmiseltä

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla on tarpeeksi ostajia ja noutajia. Ei ole mitään syytä nähdä lähettämisen vaivaa.

Ennemmin lähetän, vähemmän stressiä.

Vierailija
62/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nouto on myyjälle helpoin ja samalla tietää että saa varmasti rahat ja toinen osapuoli saa tavaran. Ei todellakaan ole aikaa alkaa pakkaamaan ja kuljettelemaan pakettia postiin.

En itsekään halua sählätä postin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä postikulut tulevat kalliimmiksi kuin itse tavara.

Mulle noutaminen tulisi useimmiten kalliimmaksi kuin postikulujen maksaminen.

Vierailija
64/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin toimittaa yleensä toimituksen muutaman kymmenen kilometrin säteellä kunhan tuote ja kuljetus maksettu etukäteen.On ostajan etu olla paikalla silloin kun mulle sopii, jos ei ole sopivasti paikalla vastaanottamassa tavaraa niin yleinen roskis löytyy aina.

Vierailija
65/65 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nouto on myyjälle helpoin ja samalla tietää että saa varmasti rahat ja toinen osapuoli saa tavaran. Ei todellakaan ole aikaa alkaa pakkaamaan ja kuljettelemaan pakettia postiin.

Ei se noutokaan aina helppoa ole, pitää sopia aika ja paikka ja monille ostajille tuntuu olevan vaikeaa sanoa mitään tarkempaa aikaa, minulle sopii milloin vaan ei meinaa että tule kun jaksat vaan että jonkun ajan voi sanoa milloin suunnilleen olet tulossa.

Kaikilla ei ole mobilepaytä niin tasaraha olisi hyvä olla.

Ja aika paljon on tullut ohareita tai ostaja tuleekin tunnin myöhemmin.

Postittaminen on minulle helpompi kun posti löytyy naapurista ja voin käydä postittamassa milloin sopii ilman että pitää jonkun kanssa sopia aikatauluja ja parhaassa tapauksessa odotella turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan