Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä vappumunkki=hillomunkki! & muut kootut "pistä mies kauppaan, mene itse perässä"-kokemukset!

Vierailija
29.04.2016 |

Pistä mies asialle, ja tee itse perästä. Lukemattomia kertoja on tullut pyydettyä miestä tuomaan kaupasta jotain, ja lopputuloksena sieltä tulee jotain ihan muuta. Aika hyvin on oppinut yksityiskohtaisesti selittämään asioita, jos pistän miehen asialle ja se on musta ihan ok, koska ei kaikilla vaan ole muisti ja hahmotuskyky samanlainen. Nämä tarinat on silti vaan aina niin hulvattomia. :-D

Pyysin miestä ostamaan kotimatkalla meille vappumunkit. Sanoin vielä paikan josta niitä saa hänen työmatkan varrella ja hinnan. Aikaisempina vuosina olen itse ostanut niitä meille, joten pitäisi olla tuttu konsepti, enkä siksi älynnyt sen tarkemmin selittää tämän vappuherkun muotoa, väriä, rakennetta tai muuten tarkempaa ulkonäköä. Nyt se tuli sitten töistä kotiin sellaisten pyöreiden umpinaisten hillomunkkien kanssa. Niitä sellaisia kuivia, joita saa vähintään jokatoiselta huoltsikalta. :---D Että tällaista. Syödäänkö jossain päin Suomea vappuna hillomunkkeja?

Omat tarinanne jakoon aiheesta...NYT!

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä, itselle tulee mieleen vain tippaleipä ja itse tehdyt munkit. Mitä vappumunkkeja saa kaupasta?

Täällä ainakin näyttää olevan huomenna paikallisessa k-marketissa oikein munkkimarkkinat ja paljon erilaisia munkkeja. Kai ne kaikki on vappumunkkeja  kun kerran ne vappuaattona on myynnissä.

Vierailija
82/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tehdä tästä kysymyksestä nyt kyselyn eduskuntaan, Valviralle ja Eviralle. Pakkohan tähän kysymykseen on nyt vastaus saada. Eihän se nyt vaan voi mennä niin, että mitä tahansa saa kutsua vappumunkiksi.

Onhan esimerkiksi kalakukot, karjalanpiirakat ja mämmitkin määritelty. Säännökset, lait ja rajoitukset pitää saada tähänkin hommaan, eihän me voida elää kuin pellossa! Sääntö-Suomi, missä on kantasi tähän asiaan!

Säädökset kunniaan! Parhaimmillaan estämme tällä jopa avioeroja Suomessa!

Parikymmentä virkamiestä palkattava välittömästi, kuluista viis!

-kukkahattusetä-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkki kun munkki, mitä väliä?

Suomalaiselle pitää kaikki kelvata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä