Miehen mielestä vappumunkki=hillomunkki! & muut kootut "pistä mies kauppaan, mene itse perässä"-kokemukset!
Pistä mies asialle, ja tee itse perästä. Lukemattomia kertoja on tullut pyydettyä miestä tuomaan kaupasta jotain, ja lopputuloksena sieltä tulee jotain ihan muuta. Aika hyvin on oppinut yksityiskohtaisesti selittämään asioita, jos pistän miehen asialle ja se on musta ihan ok, koska ei kaikilla vaan ole muisti ja hahmotuskyky samanlainen. Nämä tarinat on silti vaan aina niin hulvattomia. :-D
Pyysin miestä ostamaan kotimatkalla meille vappumunkit. Sanoin vielä paikan josta niitä saa hänen työmatkan varrella ja hinnan. Aikaisempina vuosina olen itse ostanut niitä meille, joten pitäisi olla tuttu konsepti, enkä siksi älynnyt sen tarkemmin selittää tämän vappuherkun muotoa, väriä, rakennetta tai muuten tarkempaa ulkonäköä. Nyt se tuli sitten töistä kotiin sellaisten pyöreiden umpinaisten hillomunkkien kanssa. Niitä sellaisia kuivia, joita saa vähintään jokatoiselta huoltsikalta. :---D Että tällaista. Syödäänkö jossain päin Suomea vappuna hillomunkkeja?
Omat tarinanne jakoon aiheesta...NYT!
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju olisi ollut hauska, miksi piti ihmisten tulla niistä munkeista nillittää kun idea on se, että kuvaillaan miten pieleen puoliso on joskus ostanut jotain.
Oma kokemus: pyysin tuomaan kaupasta paria juustoa herkutteluun. Toi raejuustoa ja edamiaAp:n kaltaisissa nillittävissä rouvissa ei ole mitään hauskaa, lähinnä surullista pään auontaa.
Nimenomaan. Jos ap kerran pitää miestään täysin kykenemättömänä itsenäiseen kaupassa käyntiin, niin miksi pirussa se mies sitten pitää sinne lähettää? Menisi sitten itse ostamaan ne donitsinsa eikä vinkuisi täällä. Toisekseen miksi ap edes on pariutunut itselleen sopimattoman miehen kanssa? Taisi käydä ap:lle niin että tämä mies oli ainut joka huoli moisen riivinraudan.
Minäkin ostin kaupasta vappumunkkeja, pyöreitä ovat ja olettaisin että on hilloa sisällä.
Jos haluat munkkirinkilän, mikset pyydä munkkirinkilää? Munkki se on vadelmamunkkikin.
Siis voi apua niitä nillittäjiä on nää mammat :D et sinä ap vaan nämä mitkä on saanu 3 sivua tekstiä aiheesta munkin ja vappumunkin ero :D meillä mies tuo välillä kaikkea ihan älytöntä kaupasta mut otetaan huumorilla ;) kuten myös ap
Pyysin miestä tuomaan munkkeja vapuksi ja mies kutsui kolme fransiskaania ja yhden benediktiinimunkin vappubrunssille. Miten tästä selvitään, kun mies söi viime yönä vapuksi tarkoitetut vanukkaat ja makkarat eikä vauvan vaippoihinkaan ole enää varaa?
Yhyyyyyyyyyyyyyyyyy! Mies kantoi itsekkäästi itselleni lapsen lailla parkuen vaatimia perseenlevittimiä sohvallemme jossa makaan ja palstailen! Maksoikin ne! Nyt minä itken siitä paskapalstalla, mitätöin ja vähättelen kaikkia miehiä ja uhriudun! Ajatelkaa!!!!!!!!!!!!!! Paha mieheni ja vääränlainen perseenlevitin!!!!!!!!
Pysykää siskot lujana, ja haukkukaa miehiänne! Koitan nyt päästä tästä yli, mutta seksiä ei tule olemaan puoleen vuoteen!!!!!!!!!!!!!!!!!! NYYYHHHHHYYYHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!
VÄÄRÄ PERSEENLEVITIN, VOITTEKO USKOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mulle vappumunkit on niitä rinkuloita jotka paistetaan rasvassa ja pyöritellään sokerissa. Hillomunkit on erikseen mutta samalla himolla niitäkin kyllä söisin jos olis niitä kaupasta ostettu.
Ja mitäköhän munkkeja ei paisteta rasvassa? :'D
Vierailija kirjoitti:
Yhyyyyyyyyyyyyyyyyy! Mies kantoi itsekkäästi itselleni lapsen lailla parkuen vaatimia perseenlevittimiä sohvallemme jossa makaan ja palstailen! Maksoikin ne! Nyt minä itken siitä paskapalstalla, mitätöin ja vähättelen kaikkia miehiä ja uhriudun! Ajatelkaa!!!!!!!!!!!!!! Paha mieheni ja vääränlainen perseenlevitin!!!!!!!!
Pysykää siskot lujana, ja haukkukaa miehiänne! Koitan nyt päästä tästä yli, mutta seksiä ei tule olemaan puoleen vuoteen!!!!!!!!!!!!!!!!!! NYYYHHHHHYYYHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!
Onko sinulla kaikki ok...?
Vierailija kirjoitti:
jos mä syön munkkia niin sen on oltava Arnolds-tyylinen oikein tahmainen ja makea kokemus. Sillon voin sanoa, että oli kaloriensa arvoinen :D
Suomessako donitsikauppassa myydään munkkeja?
Pyysin vaimoa tuomaan kauppareissulta samalla yhden paremman näköisen eukon vanhan tilalle.
Ai että me poikien kanssa naurettiin, nyt sitä ei ole näkynyt moneen päivään. Jäiköhän se etsimään sitä sinne kylille?
Oikeasti , aloittajan kaltaiset kermaperseet hoitakoon kaupassa käyntinsä ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kaikki ok...?
Ihan yhtä hyvin näyttää menevän kuin ap:llä, joka pyytää tuomaan munkeeja ja saakin munkkeja, mutta hermostuu kun tarkoittikin munkkirinkilöitä 😈
Vierailija kirjoitti:
Älkäämme unohtako munkkipossua!
Eikö olisi kohteliaampaa puhua vain poliisista, vai tarkoitiko munkkeja ahmivan possun sijaan possumunkkia.
Leipomon omistajan raikulipoika joutui työhön ja kieritteli possumunkit sokerin sijaan suolassa. Ok on nyt tunnistusvaara, isäni kun huomasi "virheen" kai ensimmäisenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle vappumunkit on niitä rinkuloita jotka paistetaan rasvassa ja pyöritellään sokerissa. Hillomunkit on erikseen mutta samalla himolla niitäkin kyllä söisin jos olis niitä kaupasta ostettu.
Ja mitäköhän munkkeja ei paisteta rasvassa? :'D
Boikotoin munkkeja, koska ne ovat barbaarinen kristitty perinne jolla juhlistetaan inkvisition tapaa keittää vääräuskoiset munkit öljypadassa hengiltä. Tarina kertoo, että myöhemmin pyhimykseksi julistettu munkki Pompono Algerio porisi padassa ilmeenkään värähtämättä melkein vartin, ennen kuin heitti henkensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on vappumunkki?
Munkkirinkilä. Googleta.
Eikö miehelle olisi voinut sanoa että tuo munkkirinkilöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkkirinkilä. Googleta.
Sehän nyt olisi ollut liian helppoa 😈
Vierailija kirjoitti:
Meijän koulussakin hillomunkki=vappumunkki. Oli kyl iha hyvää, mitä tarjottiin. En ees tajunnu et ei oo ns. Vappumunkkeja. Onko vappumunkit niitä jos on reikä?
Toinen pitää pelkästä reiästä, mulle maistuu mehevä hillosilmä. Ja en oo kyllä mamma otan osaa APn miehen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkkirinkilä. Googleta.
No mutqu niitten pitää olla vappumunkkeja eikä mitään tylsiä munkkirinkilöitä. Ap on idiootti.
Sori, en jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta ap varmaan tarkoittaa vappumunkeilla, niitä "pieniä palleroita" eli esm. tällasia: http://www.kinuskikissa.fi/wp-content/uploads/sini/2009/04/munkit2.jpg
No munkki, kuin munkki!! Hauskaa vappua kaikille! =)
Ostin juuri kaupasta fazerin vappumunkkeja.
Ovat tällaisia hieman kivestä suurempia pyöreitä palloja ja oikein maukkaita.