Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä vappumunkki=hillomunkki! & muut kootut "pistä mies kauppaan, mene itse perässä"-kokemukset!

Vierailija
29.04.2016 |

Pistä mies asialle, ja tee itse perästä. Lukemattomia kertoja on tullut pyydettyä miestä tuomaan kaupasta jotain, ja lopputuloksena sieltä tulee jotain ihan muuta. Aika hyvin on oppinut yksityiskohtaisesti selittämään asioita, jos pistän miehen asialle ja se on musta ihan ok, koska ei kaikilla vaan ole muisti ja hahmotuskyky samanlainen. Nämä tarinat on silti vaan aina niin hulvattomia. :-D

Pyysin miestä ostamaan kotimatkalla meille vappumunkit. Sanoin vielä paikan josta niitä saa hänen työmatkan varrella ja hinnan. Aikaisempina vuosina olen itse ostanut niitä meille, joten pitäisi olla tuttu konsepti, enkä siksi älynnyt sen tarkemmin selittää tämän vappuherkun muotoa, väriä, rakennetta tai muuten tarkempaa ulkonäköä. Nyt se tuli sitten töistä kotiin sellaisten pyöreiden umpinaisten hillomunkkien kanssa. Niitä sellaisia kuivia, joita saa vähintään jokatoiselta huoltsikalta. :---D Että tällaista. Syödäänkö jossain päin Suomea vappuna hillomunkkeja?

Omat tarinanne jakoon aiheesta...NYT!

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on vappumunkki?

Munkkirinkilä. Googleta.

Kuuklasin. Tulee reseptejä niin pyöreistä munkeista, sydämen mallisista kuin munkkirinkilöistäkin.

Mikä ero on muuten munkkirinkilällä ja donitsilla?

Taikina. Munkkitaikina on pullataikinatyyppinen ja donitsitaikina on kakkutaikinatyyppinen. Munkissa on sitko, donitsi lohkeava.

Vierailija
22/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka OSTAA vappumunkkeja? OSTAAKO ap simaakin? Mitä ihmettä. Ihan sama, jos on jotain OSTETTUA PASKAA vaikka sitten tulisi vääräntyyppistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munkkirinkilä. Googleta.

Hyi helvetti.

Mielummin minä munkkihillomunkin syön kuin jonkun kuivan munkkirinkilän.

Vierailija
24/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n pyytämiin tarinoihin liittyen; aina kun olen pyytänyt meistäni tuomaan kaupasta jotain tiettyä tuotetta, on hän myös tuonut juuri sitä mitä olen pyytänyt tai vastaavaa. Tämä on mielestäni ihan normaalia. En oikein tajua tuollaista ajattelua, että miehet olisivat automaattisesti jotain idiootteja, jotka eivät selviytyisi edes kauppareissusta itse.

Vierailija
25/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko vappumunkilla tippaleipää?

Vierailija
26/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

Tyhmästä miehestä kärsii koko perhe, samoin tyhmästä naisesta.  Miksei aloitusmamma käyttänyt enemmän aikaa ja järkeä parinmuodostukseen, ja ottanut kumppanikseen fiksun miehen? Tai tehnyt vappumunkkeja ITSE kotona?

Idiotti rupeaa itse tekemään jotain munkkeja.

Senkin ajan voi käyttää huomattavasti järkevämpäänkin asiaan.

Vierailija
27/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pyynikin näköalatornilla ikuinen vappu?

Vierailija
28/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitten voi puhua munkkirinkilästä, jos semmoista tarkoittaa?

Vierailija
29/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi esipaistettuja sämpylöitä ja laittoi ne pöytään sellaisenaan.

Vierailija
30/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkirinkilä ainoa oikea munkki. Te muut ap:n teilaajat ootte vaan niin wt ettette ymmärrä tätä asiaa.

Vierailija
31/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju olisi ollut hauska, miksi piti ihmisten tulla niistä munkeista nillittää kun idea on se, että kuvaillaan miten pieleen puoliso on joskus ostanut jotain.

Oma kokemus: pyysin tuomaan kaupasta paria juustoa herkutteluun. Toi raejuustoa ja edamia

Vierailija
32/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Vierailija
33/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jonka ap on valinnut.

Nämä ap:n tyyppiset rouvat ovat näitä "aina joudun kaiken itse tekemääm martyyreitä" kaikki täyty olla juuri samoin kuin ap :n lapsuudessa on tehty 😈

Sitten ihmetellään kun ei oikein jaksa 😨 kaiken ohjeistaminenhan ja valvonta on raskasta

Ja aina muistetaan yrittää suojata itsensä tulevailta vastauksilta typerillä "Miesasiamiesten vastaiskua odotellessa." heitoilla joihin voidaan sitten vedota jos joku ei olekkaan täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa.

Vierailija
34/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju olisi ollut hauska, miksi piti ihmisten tulla niistä munkeista nillittää kun idea on se, että kuvaillaan miten pieleen puoliso on joskus ostanut jotain.

Oma kokemus: pyysin tuomaan kaupasta paria juustoa herkutteluun. Toi raejuustoa ja edamia

Ap:n kaltaisissa nillittävissä rouvissa ei ole mitään hauskaa, lähinnä surullista pään auontaa.

Vierailija
35/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donitsi?

Vierailija
36/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

OMG 😨

Kyllä me tyttöjen kanssa naurettiin... eiku 😈

Vierailija
37/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän koulussakin hillomunkki=vappumunkki. Oli kyl iha hyvää, mitä tarjottiin. En ees tajunnu et ei oo ns. Vappumunkkeja. Onko vappumunkit niitä jos on reikä?

Vierailija
38/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaisissa nillittävissä rouvissa ei ole mitään hauskaa, lähinnä surullista pään auontaa.

Onneksi en ole nillittävä, vaan yleensä melko leppoisa tapaus. Onpa sitä itsekin tullut ymmärrettyä miehen selitykset ihan väärin ja tullut tuotua kaupasta vähän mitä sattuu, että puolin ja toisin. :-D

Ketjun tarkoituksena oli juurikin jakaa näitä tarinoita, koska ne on hauskoja ja niitä nyt tuntuu sattuvan vähän kelle tahansa, kun ihmiset ymmärtää asiat aina niin eri tavalla. Sillä tuskin on mitään tekemistä kenenkään älyllisten lahjojen kanssa, kuten joku kommentoija aiemmin asiaan viittasi.

AP

Vierailija
39/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma hakee jatkossakin  ne munkkinsa  , persikkansa , jugurttinsa ja siteensä itse kaupasta omalla lompakollaan. Aloituksessakin sen itse sanoit, pyydät miestä tuomaan jotain. Silloin saakin jotain, eikä prinsessan mielessään kuvittelemaa spesifiä tuotetta.

Tulostitko jo eropaperit vai laitatko miehesi asialle?

Vierailija
40/83 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vappumunkit oli niitä mitä aina sai mummolassa lapsena. Niitä jotka mummo itse omin kätösin leipoi ja paistoi ja niitä parempaa ei tuu koskaa enää saamaan. Ei kaupasta ja ei vaikka yrittäis itte tehä, niin ei vaan oo yhtä hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä