Pystytkö myöntämään?
Olevasi lihava.
Kerro paljonko on ylipainoa, rehellisesti!
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty myöntämään sitten millään olevani ylipainoinen, sillä en ole.
Bmi 22, matkaa lieväänkin ylipainoon 11 kg.
160 cm, 56 kg siis. Ap, olenko silti mielestäsi ylipainoinen tai jopa läski?
Itse olen sitä mieltä, että 5-6 kg pitäisi pudottaa jotta olo olisi ok. Rasvaprosenttini on 21, viskeraalinen rasva 4. Kaikki arvot ihan hyvät, mutta peilistä katsoo plösö... Ravintoterapeutille, pt:lle vai psykologille siis?
No hieman ylipainoinen. Itselläni ollut naisia tuon 50 - 56 kg ja lähemmäs 170 cm.
Sinkkumies
Uudenkin, lyhyille ylipainoa kerryttävän laskukaavan mukaan olen varsin normaalipainoinen (siinä keskivaiheilla normaalia näyttäisi painoni olevan).
Osaatko kertoa, minkä logiikan mukaan olen sinusta (ja omastakin mielestäni) hieman pullea? Ylipainoinen, edes hiukan, en toki usko olevani, sillä terveen ihmisen ei kuulu olla luuta ja nahkaa. Mutta mistä tulee tämä tarve olla äärimmäisen hoikka? Itseäni tämä ärsyttää, sillä haluaisin tietysti olla tyytyväinen täysin normaaliin kehooni.
No, mielestäni olet vähän lihava. Omat naiseni ovat olleet laihempia.
Sinkkumies
Omat naisesi? (Kuinka Suomessa on mahdollista omistaa ihmisiä?)
Ovat olleet? (Kuolivatko he nälkään?)
2. Kaikki jotka eivät pysy sopimuksessa ovat minulle kuolleet
Sinkkumies
Paino nousi yli sairaalloisen alipainorajan? Pysyivät hengissä ja jaksoivat tehdä muutakin kuin vahtia kaloreita, joten kuolivat sinulle?
Sanoisinko, että nuo naiset eivät todellakaan menettäneet mitään, kun erosivat sinusta.
Liirum Laarum
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan. 159cm/63kg... Painoindeksi sanoo lievä ylipaino mut emmä mielestäni läski ole. Ennemminki vähän pullea.. Mut kai mun kehonkuva on jotenki vääristyny :D
Oikein pullea olet, ihana nainen jollekkin lihavalle miehelle
Sinkkumies
Ei minun mies lihava ole... tosin onneksi se et ole sinäkään.
Samaa mieltä! Suukkoja sinne.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan. 159cm/63kg... Painoindeksi sanoo lievä ylipaino mut emmä mielestäni läski ole. Ennemminki vähän pullea.. Mut kai mun kehonkuva on jotenki vääristyny :D
Sinkkumies
Sinkkumies
Kiitos, mutta ei kiitos, palautan ne pidä hyvänäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä, että 5-6 kg pitäisi pudottaa jotta olo olisi ok. Rasvaprosenttini on 21, viskeraalinen rasva 4. Kaikki arvot ihan hyvät, mutta peilistä katsoo plösö... Ravintoterapeutille, pt:lle vai psykologille siis?
No hieman ylipainoinen. Itselläni ollut naisia tuon 50 - 56 kg ja lähemmäs 170 cm.
Sinkkumies
Uudenkin, lyhyille ylipainoa kerryttävän laskukaavan mukaan olen varsin normaalipainoinen (siinä keskivaiheilla normaalia näyttäisi painoni olevan).
Osaatko kertoa, minkä logiikan mukaan olen sinusta (ja omastakin mielestäni) hieman pullea? Ylipainoinen, edes hiukan, en toki usko olevani, sillä terveen ihmisen ei kuulu olla luuta ja nahkaa. Mutta mistä tulee tämä tarve olla äärimmäisen hoikka? Itseäni tämä ärsyttää, sillä haluaisin tietysti olla tyytyväinen täysin normaaliin kehooni.
Sinkkumies
No kerro nyt toki, mihin tämä mielipiteesi perustuu. Onko kyseessä pelkästään sinun henkilökohtainen mieltymyksesi tikkulaihoihin naisiin, yleinen laihuuden ihannointi, terveyssyyt vai mikä ihme?
Ovatko mielestäsi äärimmäisen laihat miehet viehättäviä, miellyttävätkö he silmääsi enemmän kuin normaalipainoiset?
Kerro vielä, mihin painoluokkaan itse kuulut (saattaa olla settä olet sen jo kertonut, mutta en lukenut kokonketjua).
Katukuvassa aivan normaaleja naisia olen tapaillut, aina. En ymmärrä miksi kaikkien pitäisi olla ylipainoisia, kuten palstalla.
Pete Vantaa, Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Kiitos kuitenkin kun sanoit, etten ole lihava.
Pete Vantaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Pete Vantaa
Ei minun ole mitään tarvetta sanoa sinua lihavaksi sen parmmin kuin mieheksinikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Pete Vantaa
Ei minun ole mitään tarvetta sanoa sinua lihavaksi sen parmmin kuin mieheksinikään.
Lupaatko myöskin olla valittamatta ammatiksesi?
Pete Vantaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Sinun oma mielipiteesi on siis eri kuin tutkijoiden näkemykset. Osaatko kertoa, miksi sinun oma mielipiteesi on parempi kuin tutkijoiden perusteltu näkemys siitä, missä menevät laihuuden, normaalipainon ja lihavuuden rajat?
Sitä ei voi kirjoittaa numeroiksi. Sen näkee yleisolemuksesta, onko ihminen lihava, sopusuhtainen, vaiko laiha, mutta siinäkin voi tulla virheitä esim. lihaksikkaan ihmisen kanssa.
Sinkkumies
Ei voi kirjoittaa numeroiksi, ja silti täällä osaat nimitellä lihaviksi ihmisiä, josta tiedät vain painon ja pituuden. Pystytkö kertomaan, mihin tämä määrittelysi perustuu, ellei nuomeroihin? Ymmärtääksesi et näe täällä ihmisten yleisolemusta.
(Siltä varalta, ettet Sinkkumies nyt ihan ymmärrä, kerron sinulle että nämä viestini ovat syvästi ironisia, jopa ivallisen sarkastisia. Huomaan toki, että olet joko todella yksinkertainen tai todella yksinäinen provoaja, mutta ei se mitään. Jotain viihdykettähän Vantaan sinkkumiehelle täytyy tässä nuorten, menevien ihmisten vappujuhlan kynnyksellä tarjota, eikä kukaan muu tunnu nyt kovin innostuvan. Minäkin tästä kohta lähden nautiskelemaan viiniä hyvässä seurassa, mutta ehkä joku muu jaksaa leikkiä kanssasi. Mukavaa vappua sinulle!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Sinun oma mielipiteesi on siis eri kuin tutkijoiden näkemykset. Osaatko kertoa, miksi sinun oma mielipiteesi on parempi kuin tutkijoiden perusteltu näkemys siitä, missä menevät laihuuden, normaalipainon ja lihavuuden rajat?
Sitä ei voi kirjoittaa numeroiksi. Sen näkee yleisolemuksesta, onko ihminen lihava, sopusuhtainen, vaiko laiha, mutta siinäkin voi tulla virheitä esim. lihaksikkaan ihmisen kanssa.
Sinkkumies
Ei voi kirjoittaa numeroiksi, ja silti täällä osaat nimitellä lihaviksi ihmisiä, josta tiedät vain painon ja pituuden. Pystytkö kertomaan, mihin tämä määrittelysi perustuu, ellei nuomeroihin? Ymmärtääksesi et näe täällä ihmisten yleisolemusta.
(Siltä varalta, ettet Sinkkumies nyt ihan ymmärrä, kerron sinulle että nämä viestini ovat syvästi ironisia, jopa ivallisen sarkastisia. Huomaan toki, että olet joko todella yksinkertainen tai todella yksinäinen provoaja, mutta ei se mitään. Jotain viihdykettähän Vantaan sinkkumiehelle täytyy tässä nuorten, menevien ihmisten vappujuhlan kynnyksellä tarjota, eikä kukaan muu tunnu nyt kovin innostuvan. Minäkin tästä kohta lähden nautiskelemaan viiniä hyvässä seurassa, mutta ehkä joku muu jaksaa leikkiä kanssasi. Mukavaa vappua sinulle!)
Viestistäsi 80% keskittyi vain minuun, ymmärrän kiinnostuksesi, mutta olen sinkkumies aivan omasta tahdostani. Voidaan kuitenkin viestitellä, jos sinulla on aiheeseen lisättävää ..
Voi vee ketä enää kiinnostaa nää typerät painoaloitukset? Eikö ap elämässäsi ole muuta sisältöä kuin toisten ihmisten paino? Huh että huolestuttaa tää ihmiskunnan typeryys ja pinnallisuus. T. Normaalipainoinen jota ei voisi pätkääkään kiinnostaa painaako naapurin Martta 30 kg vai 300 kg.
Mun pituus on 158 cm ja paino 48 kg, ei siis ylipainoa mailla halmeilla :)
20 kg ylipainoa, tällainen semiläski, ei hyvä, yrittänyt muuttaa elämäntapoja terveempään suuntaan.
170cm ja 78 kg eli 20kg ylipainoa. Tiedän, oon syömällä saanu itseni tähän kuntoon ja inhoon sitä.