Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla tylsä juhannus?

Vierailija
19.06.2026 |

Olen vain perheen kanssa kotona, siivoillut, grillannut makkaraa ja käynyt saunassa. 

On tylsää.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet koko Suomen ainut ihminen kenellä on tylsää. Kaikki me muut nautitaan täysillä.

Vierailija
2/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi noiden lisäksi olla että ei olisi tylsää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei ole rahaa päihteisiin. Joutuu olemaan selvinpäin.

Vierailija
4/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mulla on jonkun mielestä tylsä juhannus, kun hengaan vaan kotona kissan kanssa. Mutta itse nautin, kohta ajattelin laittaa ruokaa ja ottaa lasin viiniä. Jälkkäriksi mansikoita ja pensasmustikoita.  Sitten joku sarja Netflixistä ja sen tai kirjan seurassa nukkumaan menoon asti. 

Vierailija
5/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei enää seiso joudun olemaan koko ajan bottomina.

Vierailija
6/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla nyt mitenkään erityisen mahtava juhannusaatto ole. Olin päivän töissä ja illaksi pitää mennä vielä muutamaksi tunniksi. Perhe saa tehdä ruuan valmiiksi, kun tulen. Tein äsken tiramisun illaksi odottamaan. 

Vierailija
7/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo ruokapuoli olisi kannattanut laittaa kuntoon. Pihviä, vartaita, kunnon salaatteja, joku hedelmäinen jälkiruoka.

Vierailija
8/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastellut jo pitkään ja on kyllä kurjaa ja tylsää, ei siitä mihinkään pääse. Koitan silti ottaa iloa hyvästä, värikkäästä ruoasta ja kukkien hoidosta 🙂

Vierailija
9/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo ruokapuoli olisi kannattanut laittaa kuntoon. Pihviä, vartaita, kunnon salaatteja, joku hedelmäinen jälkiruoka.

Söimme kyllä päivällä lohta ja uusia perunoita. Mutta jotenkin olisi ollut kiva olla jotain spesiaalia, jotenkin sitä ajattelee että muut mökkeilee ja viettää aikaa isommalla porukalla. Ap

Vierailija
10/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä olen tottunut yksinäisyyteen ja ns. tylsyyteen. Kävin ihailemassa kukkaloistoa puutarhassa ja torilla, sekä olen syönyt hyvää ruokaa - siinä mun juhannus. Kotona olen illan, katselen Netflixia ja olen netissä. Mutta olen tyytyväinen. Joskus nuorena kyllä vietin jännempää juhannusta kaverien kanssa esim. festareilla, jäi hyvät muistot. Kyllä varmaan moni nuori on surullinen ja yksinäinen tänään - ja vanhempikin tietysti, ja se on ikävää tietysti.

Vierailija
11/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei voi olla totta. Tuo on juuri parasta. Etkö pidä perheestäsi?

Vierailija
12/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söimme kyllä päivällä lohta ja uusia perunoita. Mutta jotenkin olisi ollut kiva olla jotain spesiaalia, jotenkin sitä ajattelee että muut mökkeilee ja viettää aikaa isommalla porukalla. Ap

Joo, tuolla asenteella pääseekin pitkälle elämässä.

Vierailija
13/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse supertyytyväinen. Tänään ei tarvinnut lähteä minnekään. Kävin vain kaupassa ja salilla. Olemista kotona. 

Vierailija
14/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi tylsää. Lähden metsään pyörällä 50 km reissu. Grillaan laavulla. Mulla on tosi tylsä risukeitin ja etsin uusia tylsiä marjapaikkoja. Aamuyöllä tylsistyneenä takaisin.

Vierailija
15/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perheellisellä voi olla tylsää Oma vika jos on tylsää. Yksinäisillä on tylsää.

Vierailija
16/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu... jalkaterätkin tylstyy.

Vierailija
17/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tylsää, väljähtänyt parisuhde, lapset sen verran isoja että pitkälti touhuilevat omiaan. Ihan hyvää ruokaa tehtiin, mutta siinäpä se. 

Olisi kiva kun olisi joku porukka jossa viettää juhannusta, mutta ainakaan tänä vuonna ei nyt sitten tullut mitään järkättyä. Sekin on uuvuttavaa, aina olla se jonka vastuulla on sopia jotain.

Vierailija
18/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ihan normaali arkipäivä. Kohta juon kahvia. Ei ole mitään mökkejä mihin mennä ja eipä ois rahaakaan. Muutenki ensi viikolla on omat synttärit, niin silloin on kivempi juoda kun on oikea juhlapäivä, eikä mikään yhteiskunnan pilipali-mukajuhla.

Vierailija
19/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ainakin yhdellä palstalaisella olevan tylsää, kun jaksaa provoilla täällä. En kerro kenestä kyse, kun varmaan innostuisi taas uudelleen. 

Vierailija
20/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ainakin yhdellä palstalaisella olevan tylsää, kun jaksaa provoilla täällä. En kerro kenestä kyse, kun varmaan innostuisi taas uudelleen. 

Helmisen Raimo-Jorma vai Haapasen Sirpa-Ritva? Ne on aina joko jompi kumpi noista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä