Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö myöntämään?

Vierailija
29.04.2016 |

Olevasi lihava.

Kerro paljonko on ylipainoa, rehellisesti!

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyn myöntämään olevani pullukka, mutta en lihava. BMI 23-24, eli ei ylipainoa. Olen mielestäni hyvännäköinen vaatteet päällä.

Tiedät kuitenkin olevasi vähän lihava?

ap

Riippuu ihan siitä, mitä tarkoitat tuolla. Kuvasin itseäni pullukaksi, koska en ole hoikka tai ihannepainossa. Mulla on ylimääräistä, mutta en luokittele itseäni lihavaksi. Esim. lääkärissä minua ei kehoteta laihduttamaan, olenhan normaalipainoinen. En vie kohtuuttomasti tilaa julkisissa kulkuvälineissä. Vaatekokoni on S-M/34-36. En häpeä itseäni, kun ostan kaupasta herkkuja tai käyn hampurilaisella. Minulla on terve suhde ruokaan. Ihan varmasti moni fitnesspylly pitää minua "vähän lihavana", mutta pitäkööt. Olen täysin normaalivartaloinen. 

Mielestäni olet lihava, mutta määritelmää lienee höllennetty nykyään, koska naiset ovat lihoneet niin paljon. 

Rakkaudella kuitenkin, ap

Vierailija
22/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7kg ylipainoa ja kyllä myönnän olevani lihava. Ruumiinrakennekin sellainen, että kyllä muuten näkyy jokainen kilo, näyttää enemmänki ehkä todellinen kilo vähintään kahdelta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pysty, kun en ole kiinnostunut selvittämään, enkä omista vaakaa :) Vaatekoko yläosa 44, alaosa koon tai kaks pienempi.

Vierailija
24/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä säkki olen 188 cm 105kg mies39

Vierailija
25/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en pysty, kun en ole kiinnostunut selvittämään, enkä omista vaakaa :) Vaatekoko yläosa 44, alaosa koon tai kaks pienempi.

Normaalikokoinen mies siis. (?)

ap

Vierailija
26/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyn myöntämään olevani pullukka, mutta en lihava. BMI 23-24, eli ei ylipainoa. Olen mielestäni hyvännäköinen vaatteet päällä.

ap

Riippuu ihan siitä, mitä tarkoitat tuolla. Kuvasin itseäni pullukaksi, koska en ole hoikka tai ihannepainossa. Mulla on ylimääräistä, mutta en luokittele itseäni lihavaksi. Esim. lääkärissä minua ei kehoteta laihduttamaan, olenhan normaalipainoinen. En vie kohtuuttomasti tilaa julkisissa kulkuvälineissä. Vaatekokoni on S-M/34-36. En häpeä itseäni, kun ostan kaupasta herkkuja tai käyn hampurilaisella. Minulla on terve suhde ruokaan. Ihan varmasti moni fitnesspylly pitää minua "vähän lihavana", mutta pitäkööt. Olen täysin normaalivartaloinen. 

Mielestäni olet lihava, mutta määritelmää lienee höllennetty nykyään, koska naiset ovat lihoneet niin paljon. 

Niin, sinä taidatkin olla fitnesspylly? Toisille kaikki ovat joko timmejä tai läskejä, niiden välissä ei ole mitään. Tämä on mielestäni vääristynyt ja pinnallinen ajattelutapa, jossa painoa ajatellaan nimenomaan ulkonäön kautta, ei terveyden (vaikka muuta väitetäänkin).

Vierailija
27/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty myöntämään sitten millään olevani ylipainoinen, sillä en ole.

Bmi 22, matkaa lieväänkin ylipainoon 11 kg.

160 cm, 56 kg siis. Ap, olenko silti mielestäsi ylipainoinen tai jopa läski?

Itse olen sitä mieltä, että 5-6 kg pitäisi pudottaa jotta olo olisi ok. Rasvaprosenttini on 21, viskeraalinen rasva 4. Kaikki arvot ihan hyvät, mutta peilistä katsoo plösö... Ravintoterapeutille, pt:lle vai psykologille siis?

Vierailija
28/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pituutta 165cm ja painoa 70kg. Tarkoitus olisi saada tästä 15kiloa pois.

Vierailija
29/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin, sinä taidatkin olla fitnesspylly? Toisille kaikki ovat joko timmejä tai läskejä, niiden välissä ei ole mitään. Tämä on mielestäni vääristynyt ja pinnallinen ajattelutapa, jossa painoa ajatellaan nimenomaan ulkonäön kautta, ei terveyden (vaikka muuta väitetäänkin).

Yleensä niiden välissä on hyvin kapealainen osio, joka pärjää tekemättä mitään hyvin. Yleensä se jakautuu kahteen osioon, niihin jotka tekevät asioille, ja niihin jotka eivät tee yhtään mitään. Tämä tietenkin karrikoituna. On turha väittää, että hyvässä tikissä oleva ihminen ei ole tehnyt mitään, vaikka se  1/100 pitääkin paikkansa.

Sinkkumies

Vierailija
30/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori virheet, langaton jättää näitä kirjaimia aina välistä.

Sinkkumies

Vierailija
31/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Pituutta 165cm ja painoa 70kg. Tarkoitus olisi saada tästä 15kiloa pois.

Oletko tumma vai vaalea?

Vierailija
32/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma! Ap on liekeissä! :D

Vierailija
33/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pystyn. BMI on 26,9. Vielä pitäisi pudottaa 5 kg, niin olisin normaalipainon ylärajalla.

Vierailija
34/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty myöntämään sitten millään olevani ylipainoinen, sillä en ole.

Bmi 22, matkaa lieväänkin ylipainoon 11 kg.

160 cm, 56 kg siis. Ap, olenko silti mielestäsi ylipainoinen tai jopa läski?

Itse olen sitä mieltä, että 5-6 kg pitäisi pudottaa jotta olo olisi ok. Rasvaprosenttini on 21, viskeraalinen rasva 4. Kaikki arvot ihan hyvät, mutta peilistä katsoo plösö... Ravintoterapeutille, pt:lle vai psykologille siis?

No hieman ylipainoinen. Itselläni ollut naisia tuon 50 - 56 kg ja lähemmäs 170 cm.

Sinkkumies

Vierailija
35/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies 180/80 ja pari kiloa olisi varaa laihduttaa. Onko olemassa sohvien miesten diettiä laiskalle?

Alle 100kg punnitaan neuvolassa, tiesitkö? Älä hyvä ihminen laihduta, maha on kiva ;)

Vierailija
36/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pystyn. BMI on 26,9. Vielä pitäisi pudottaa 5 kg, niin olisin normaalipainon ylärajalla.

Hienoa, jos olet itse tyytyväinen.

Sinkkumies

Vierailija
37/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kuin pidät lihavana ketä tahansa. Mitä merkitystä sinun määritelmälläsi on minulle?

Vierailija
38/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin myöntää, että te olette suurin osa läskejä!

M43

Vierailija
39/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet inhottava. Olet varmaan ssss.

Vierailija
40/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ylipainoa 10 kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan