Pystytkö myöntämään?
Olevasi lihava.
Kerro paljonko on ylipainoa, rehellisesti!
Kommentit (105)
7kg ylipainoa ja kyllä myönnän olevani lihava. Ruumiinrakennekin sellainen, että kyllä muuten näkyy jokainen kilo, näyttää enemmänki ehkä todellinen kilo vähintään kahdelta
No en pysty, kun en ole kiinnostunut selvittämään, enkä omista vaakaa :) Vaatekoko yläosa 44, alaosa koon tai kaks pienempi.
Kyllä säkki olen 188 cm 105kg mies39
Vierailija kirjoitti:
No en pysty, kun en ole kiinnostunut selvittämään, enkä omista vaakaa :) Vaatekoko yläosa 44, alaosa koon tai kaks pienempi.
Normaalikokoinen mies siis. (?)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyn myöntämään olevani pullukka, mutta en lihava. BMI 23-24, eli ei ylipainoa. Olen mielestäni hyvännäköinen vaatteet päällä.
Tiedät kuitenkin olevasi vähän lihava?
ap
Riippuu ihan siitä, mitä tarkoitat tuolla. Kuvasin itseäni pullukaksi, koska en ole hoikka tai ihannepainossa. Mulla on ylimääräistä, mutta en luokittele itseäni lihavaksi. Esim. lääkärissä minua ei kehoteta laihduttamaan, olenhan normaalipainoinen. En vie kohtuuttomasti tilaa julkisissa kulkuvälineissä. Vaatekokoni on S-M/34-36. En häpeä itseäni, kun ostan kaupasta herkkuja tai käyn hampurilaisella. Minulla on terve suhde ruokaan. Ihan varmasti moni fitnesspylly pitää minua "vähän lihavana", mutta pitäkööt. Olen täysin normaalivartaloinen.
Mielestäni olet lihava, mutta määritelmää lienee höllennetty nykyään, koska naiset ovat lihoneet niin paljon.
Rakkaudella kuitenkin, ap
Niin, sinä taidatkin olla fitnesspylly? Toisille kaikki ovat joko timmejä tai läskejä, niiden välissä ei ole mitään. Tämä on mielestäni vääristynyt ja pinnallinen ajattelutapa, jossa painoa ajatellaan nimenomaan ulkonäön kautta, ei terveyden (vaikka muuta väitetäänkin).
Vierailija kirjoitti:
En pysty myöntämään sitten millään olevani ylipainoinen, sillä en ole.
Bmi 22, matkaa lieväänkin ylipainoon 11 kg.
160 cm, 56 kg siis. Ap, olenko silti mielestäsi ylipainoinen tai jopa läski?
Itse olen sitä mieltä, että 5-6 kg pitäisi pudottaa jotta olo olisi ok. Rasvaprosenttini on 21, viskeraalinen rasva 4. Kaikki arvot ihan hyvät, mutta peilistä katsoo plösö... Ravintoterapeutille, pt:lle vai psykologille siis?
Kyllä. Pituutta 165cm ja painoa 70kg. Tarkoitus olisi saada tästä 15kiloa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyn myöntämään olevani pullukka, mutta en lihava. BMI 23-24, eli ei ylipainoa. Olen mielestäni hyvännäköinen vaatteet päällä.
Tiedät kuitenkin olevasi vähän lihava?
ap
Riippuu ihan siitä, mitä tarkoitat tuolla. Kuvasin itseäni pullukaksi, koska en ole hoikka tai ihannepainossa. Mulla on ylimääräistä, mutta en luokittele itseäni lihavaksi. Esim. lääkärissä minua ei kehoteta laihduttamaan, olenhan normaalipainoinen. En vie kohtuuttomasti tilaa julkisissa kulkuvälineissä. Vaatekokoni on S-M/34-36. En häpeä itseäni, kun ostan kaupasta herkkuja tai käyn hampurilaisella. Minulla on terve suhde ruokaan. Ihan varmasti moni fitnesspylly pitää minua "vähän lihavana", mutta pitäkööt. Olen täysin normaalivartaloinen.
Mielestäni olet lihava, mutta määritelmää lienee höllennetty nykyään, koska naiset ovat lihoneet niin paljon.
Niin, sinä taidatkin olla fitnesspylly? Toisille kaikki ovat joko timmejä tai läskejä, niiden välissä ei ole mitään. Tämä on mielestäni vääristynyt ja pinnallinen ajattelutapa, jossa painoa ajatellaan nimenomaan ulkonäön kautta, ei terveyden (vaikka muuta väitetäänkin).
Yleensä niiden välissä on hyvin kapealainen osio, joka pärjää tekemättä mitään hyvin. Yleensä se jakautuu kahteen osioon, niihin jotka tekevät asioille, ja niihin jotka eivät tee yhtään mitään. Tämä tietenkin karrikoituna. On turha väittää, että hyvässä tikissä oleva ihminen ei ole tehnyt mitään, vaikka se 1/100 pitääkin paikkansa.
Sinkkumies
Sori virheet, langaton jättää näitä kirjaimia aina välistä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Pituutta 165cm ja painoa 70kg. Tarkoitus olisi saada tästä 15kiloa pois.
Oletko tumma vai vaalea?
Tottakai pystyn. BMI on 26,9. Vielä pitäisi pudottaa 5 kg, niin olisin normaalipainon ylärajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty myöntämään sitten millään olevani ylipainoinen, sillä en ole.
Bmi 22, matkaa lieväänkin ylipainoon 11 kg.
160 cm, 56 kg siis. Ap, olenko silti mielestäsi ylipainoinen tai jopa läski?
Itse olen sitä mieltä, että 5-6 kg pitäisi pudottaa jotta olo olisi ok. Rasvaprosenttini on 21, viskeraalinen rasva 4. Kaikki arvot ihan hyvät, mutta peilistä katsoo plösö... Ravintoterapeutille, pt:lle vai psykologille siis?
No hieman ylipainoinen. Itselläni ollut naisia tuon 50 - 56 kg ja lähemmäs 170 cm.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Olen mies 180/80 ja pari kiloa olisi varaa laihduttaa. Onko olemassa sohvien miesten diettiä laiskalle?
Alle 100kg punnitaan neuvolassa, tiesitkö? Älä hyvä ihminen laihduta, maha on kiva ;)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pystyn. BMI on 26,9. Vielä pitäisi pudottaa 5 kg, niin olisin normaalipainon ylärajalla.
Hienoa, jos olet itse tyytyväinen.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sen kuin pidät lihavana ketä tahansa. Mitä merkitystä sinun määritelmälläsi on minulle?
Minä voin myöntää, että te olette suurin osa läskejä!
M43
Ap olet inhottava. Olet varmaan ssss.