Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö myöntämään?

Vierailija
29.04.2016 |

Olevasi lihava.

Kerro paljonko on ylipainoa, rehellisesti!

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiha Av-Mamma.

Vierailija
2/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22kg. 

Näin helposti lähti myöntö, ei tullut edes hiki. 

Entäs ap, kuinka ylemmyydentuntoisen ja holhoavan nokkava olet? Pystytkö myöntämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn!

ap

Vierailija
4/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että olen ylipainoinen mutten ihan lihavaksikaan vielä kutsuisi itseäni. 178 cm ja 90 kg. Haluan laihduttaa 20 kg.

Vierailija
5/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että olen ylipainoinen mutten ihan lihavaksikaan vielä kutsuisi itseäni. 178 cm ja 90 kg. Haluan laihduttaa 20 kg.

Ihan ok mieheksi, jos on lihasta.

ap

Vierailija
6/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti - sehän on fakta! Jokainen on sellainen, kui on. YLIPAINOA 14 KG.

Vierailija
7/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen nainen...

Vierailija
8/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 180/80 ja pari kiloa olisi varaa laihduttaa. Onko olemassa sohvien miesten diettiä laiskalle?

Vierailija
9/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen nainen...

Onko lihasta? Mitkä sukupuolivälineet sinulla on?

ap

Vierailija
10/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino keikkuu 76-78 välillä, olisin erittäin tyytyväinen jos paino alkaisi kutosella. Pituutta 166cm. Tuntuu vaan hemmetin tiukassa olevan tuo putoaminen, jos saa kilon pois niin yhtenä päivänä herkuttelua ja hupsista vaan se kilo mätkähtää takaisin, jopa korkojen kera. 

Olen jo oikeastaan luovuttanut sen suhteen että laihtuisin, pyrin nyt pitämään tuon painon niin, ettei ainakaan nouse enää. Ikääkin 40v, mummokroppaa pukkaa.

Vierailija
11/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn myöntämään olevani pullukka, mutta en lihava. BMI 23-24, eli ei ylipainoa. Olen mielestäni hyvännäköinen vaatteet päällä.

Vierailija
12/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies 180/80 ja pari kiloa olisi varaa laihduttaa. Onko olemassa sohvien miesten diettiä laiskalle?

No on aika monta kiloa varaa pudottaa, jos 80 kg on ylipainoa.

ap

Vierailija
13/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino keikkuu 76-78 välillä, olisin erittäin tyytyväinen jos paino alkaisi kutosella. Pituutta 166cm. Tuntuu vaan hemmetin tiukassa olevan tuo putoaminen, jos saa kilon pois niin yhtenä päivänä herkuttelua ja hupsista vaan se kilo mätkähtää takaisin, jopa korkojen kera. 

Olen jo oikeastaan luovuttanut sen suhteen että laihtuisin, pyrin nyt pitämään tuon painon niin, ettei ainakaan nouse enää. Ikääkin 40v, mummokroppaa pukkaa.

Aikamoinen pullasorsa olet, tsemppiä kuitenkin!

ap

Vierailija
14/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski, painoa 119 kg ja pituus 180 cm. Lähtenyt 10 kg ja vielä ainakin 30 kg lähdössä.

Ikä 18, pläski oon ollu suurimman osan elämästäni. 3-vuotiaaksi asti neuvolassa sanottiin hoikaksi, sen jälkeen lihoin. 14-vuotiaana laihdutin normaalipainoon (silloin laihdutettavaa oli n. 20 kg ja lääkärin valvonnassa) mutta sitten tuli bileet ja alkoholi ja krapulasafkat ja monta kiloa lisää. Nyt on tarkotus laihtua normaalipainoon loppuelämäksi.

Vierailija
15/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyn myöntämään olevani pullukka, mutta en lihava. BMI 23-24, eli ei ylipainoa. Olen mielestäni hyvännäköinen vaatteet päällä.

Tiedät kuitenkin olevasi vähän lihava?

ap

Vierailija
16/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty, kun en mä ole. Myönnän, että olen laiha (BMI 17,5).

Vierailija
17/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on aika monta kiloa varaa pudottaa, jos 80 kg on ylipainoa.

ap

Et voi olla noin tyhmä. 80 kg painoa, pituutta 180 senttiä. Laiskana miehenä painonhallintaan auttaa se ettei iltaisin jaksa aina käydä jääkaapilla. Syömisen vähentäminen on liikuntaa tehokkaampi laihduttamisessa. Kuka helvetti jaksaa lähteä juoksemaan päästäkseen sinne missä jo on? Joku järkevämpi tapa täytyy olla laihduttamiseen.

Nuorempana paino pysyi itsestään 75 kilossa sama mitä söi tai joi. Vähän alta 40 vuotiaana paino nousi ihan huomaamatta sen 5 kiloa. Sitten vähensin iltaisin telkkarin edessä syömistä niin painon nousu loppui. Vaakamamboa eli sänkypainia pitäisi aina harrastaa kuten suhteen alussa niin kaloreita kuluisi sillä aika kivasti. Seksiä kuitenkin harrastaa halusta, lenkkeily on sellaista pakkopullaa.

Vierailija
18/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät kuitenkin olevasi vähän lihava?

ap

Riippuu ihan siitä, mitä tarkoitat tuolla. Kuvasin itseäni pullukaksi, koska en ole hoikka tai ihannepainossa. Mulla on ylimääräistä, mutta en luokittele itseäni lihavaksi. Esim. lääkärissä minua ei kehoteta laihduttamaan, olenhan normaalipainoinen. En vie kohtuuttomasti tilaa julkisissa kulkuvälineissä. Vaatekokoni on S-M/34-36. En häpeä itseäni, kun ostan kaupasta herkkuja tai käyn hampurilaisella. Minulla on terve suhde ruokaan. Ihan varmasti moni fitnesspylly pitää minua "vähän lihavana", mutta pitäkööt. Olen täysin normaalivartaloinen. 

Vierailija
19/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikka en halua. 5 kg

Vierailija
20/105 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty myöntämään sitten millään olevani ylipainoinen, sillä en ole.

Bmi 22, matkaa lieväänkin ylipainoon 11 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi