Pystytkö myöntämään?
Olevasi lihava.
Kerro paljonko on ylipainoa, rehellisesti!
Kommentit (105)
Olen mies 180cm 103kg ja yhtään ei hävetä muiden mielipiteet. Olen pudottanut jo 15kg, enkä todellakaan muiden takia vaan nimeomaan oman hyvinvoinnin takia.
Ylipainoa on noin 8 kiloa. Helppohan se on myöntää. Paljon vaikeampaa saada pois, ja onneksi ei välttämätöntäkään.
Myönnän olevani. raskauden jälkeen omasta mielestä neljä kiloa liikaa. Ylipainoa ei taida painoindeksin mukaan olla kuin kilo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty myöntämään sitten millään olevani ylipainoinen, sillä en ole.
Bmi 22, matkaa lieväänkin ylipainoon 11 kg.
160 cm, 56 kg siis. Ap, olenko silti mielestäsi ylipainoinen tai jopa läski?
Itse olen sitä mieltä, että 5-6 kg pitäisi pudottaa jotta olo olisi ok. Rasvaprosenttini on 21, viskeraalinen rasva 4. Kaikki arvot ihan hyvät, mutta peilistä katsoo plösö... Ravintoterapeutille, pt:lle vai psykologille siis?
No hieman ylipainoinen. Itselläni ollut naisia tuon 50 - 56 kg ja lähemmäs 170 cm.
Sinkkumies
Uudenkin, lyhyille ylipainoa kerryttävän laskukaavan mukaan olen varsin normaalipainoinen (siinä keskivaiheilla normaalia näyttäisi painoni olevan).
Osaatko kertoa, minkä logiikan mukaan olen sinusta (ja omastakin mielestäni) hieman pullea? Ylipainoinen, edes hiukan, en toki usko olevani, sillä terveen ihmisen ei kuulu olla luuta ja nahkaa. Mutta mistä tulee tämä tarve olla äärimmäisen hoikka? Itseäni tämä ärsyttää, sillä haluaisin tietysti olla tyytyväinen täysin normaaliin kehooni.
Ei minulla ole mitään ongelmaa sanoa että olen lihava. Olen 168cm pitkä ja painan 76kg. Näkyyhän se nyt jo peilissäkin päivittäin että olen lihava. En ymmärrä miksi olisi ongelma myöntää sitä. Ylipainoa siis on noin 20 kg. Tosin av:n mittapuulla varmaan enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap olet inhottava. Olet varmaan ssss.
Eikun Sinkkumies.
ap, Sinkkumies.
Pystyn myöntämään. Olen nyt 164/74. Ylipainoa noin.16kg. En haluaisi tuon enempää painoa pois koska painaessani 58kg olin jo todella hoikka. Hassua että ihmiset luulevat minun tällähetkellä painavan huomattavasti vähemmän ja kroppani on sen mallinen että vaatteet päällä näytän oikeasti ihan hyvältä..ja hoikalta. :D Ilman vaatteita onkin sitten toinen juttu.
Mikä näissä ap:n vittumaisissa vastauksissa on pointti?
Pystyn.
Virallisiin suosituksiin nähden ylipainoa on kai jotain 35 kiloa. Itse olisin tyytyväinen, jos 20 kiloa saisin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä, että 5-6 kg pitäisi pudottaa jotta olo olisi ok. Rasvaprosenttini on 21, viskeraalinen rasva 4. Kaikki arvot ihan hyvät, mutta peilistä katsoo plösö... Ravintoterapeutille, pt:lle vai psykologille siis?
No hieman ylipainoinen. Itselläni ollut naisia tuon 50 - 56 kg ja lähemmäs 170 cm.
Sinkkumies
Uudenkin, lyhyille ylipainoa kerryttävän laskukaavan mukaan olen varsin normaalipainoinen (siinä keskivaiheilla normaalia näyttäisi painoni olevan).
Osaatko kertoa, minkä logiikan mukaan olen sinusta (ja omastakin mielestäni) hieman pullea? Ylipainoinen, edes hiukan, en toki usko olevani, sillä terveen ihmisen ei kuulu olla luuta ja nahkaa. Mutta mistä tulee tämä tarve olla äärimmäisen hoikka? Itseäni tämä ärsyttää, sillä haluaisin tietysti olla tyytyväinen täysin normaaliin kehooni.
No, mielestäni olet vähän lihava. Omat naiseni ovat olleet laihempia.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään ongelmaa sanoa että olen lihava. Olen 168cm pitkä ja painan 76kg. Näkyyhän se nyt jo peilissäkin päivittäin että olen lihava. En ymmärrä miksi olisi ongelma myöntää sitä. Ylipainoa siis on noin 20 kg. Tosin av:n mittapuulla varmaan enemmänkin.
Joo, 168 / 60, on siinä rajoilla. Ainakin sen alle kannattaisi pyrkiä ..
(Toki iästäsi riippuen)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mikä näissä ap:n vittumaisissa vastauksissa on pointti?
Että vika ei voi ikinä olla itsessä, vaan ainoastaan sanojassa. Tätä kuulen aina töissä, jos alainen on tehnyt virheen, vika on tietenkin pomoissa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
(Toki iästäsi riippuen)
Sinkkumies
Miksi kannattaisi pyrkiä sen alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Toki iästäsi riippuen)
Sinkkumies
Miksi kannattaisi pyrkiä sen alle?
What is my policy?
Näyttäisi siltä, etteivät palstan läskit mitään pysty myöntämään, vaikka itse olen Pete Vantaalta, Ja Korosta.
Pete Vantaa, Alias Sinkkumies
Korso, langaton tykkää jättää kirjaimia välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
No, mielestäni olet vähän lihava. Omat naiseni ovat olleet laihempia.
Sinkkumies
No kerro nyt toki, mihin tämä mielipiteesi perustuu. Onko kyseessä pelkästään sinun henkilökohtainen mieltymyksesi tikkulaihoihin naisiin, yleinen laihuuden ihannointi, terveyssyyt vai mikä ihme?
Ovatko mielestäsi äärimmäisen laihat miehet viehättäviä, miellyttävätkö he silmääsi enemmän kuin normaalipainoiset?
Kerro vielä, mihin painoluokkaan itse kuulut (saattaa olla settä olet sen jo kertonut, mutta en lukenut kokonketjua).
Läskit ne täällä eivät uskalla myöntää ..
Tottakai pystyn myöntämään. N. 20kg liikaa.