Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia jotka ovat välttyneet seksuaaliselta ahdistelulta?

Vierailija
29.04.2016 |

Minussa on jokin voima joka "suojelee" kourinnalta ynnä muulta. Kuuntelen kauhuissani ystävieni kertomuksia pepulle läpsimisistä osana heidän arkeaan.

Ulospuutelyitä ja siihen liittyviä epämääräisiä keskusteluja olen joutunut käymään mutta asiattomuuksia en ole omalla kohdallani joutunut kestämään.

Luulen että syy on viileän kylmä yleisolemukseni ja tyttärellisyys, (:D) minua tuskin nähdään potentiaalisena parittelukumppanina yksinäisiin iltoihin. Jotkut miehet suorastaan vihaavat minua, olen heille kuin myrkkyä habitukseni vuoksi.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista 25 vuoden aikana joutuneeni seksuaalisella tavalla pelottavaan tai epämiellyttävään tilanteeseen, onneksi. Pelkään sellaista kyllä.

Tasan kerran on puristettu pepusta baarin tungoksessa, lasken sen vain satunnaiseksi idiootiksi. Kerran kohtasin polulla känniääliön, joka yritti estää pääsyni. Pelottavaa, muttei seksuaalista.

Olen kuulemma jotenkin vaikeasti lähestyttävä. Siitä on usein haittaa ihmissuhteissa, mutta näemmä jotain iloakin.

Miesvaltaisilla työpaikoilla minua on välillä harmittanut heidän turhankin etäinen ja kunnioittava suhtautumisensa minuun. Verrattuna naiskollegoihin, joille heitetään läppää ja pyydetään lounaalle tms. Mutta eipä tässä kai valittamista.

Laitapuolenkulkijat tulevat kyllä usein juttelemaan, mutta ei mitään seksuaalista. Joskus tuntemattomat ihmiset tulevat diagnosoimaan mielenterveyttäni (virheellisesti). Se surettaa ja suututtaa. Okei vituttaa. Että tämmöistä täällä.

Vierailija
122/124 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma nainen, joten miehet eivät ole ahdistelleet. Haukkuneet ulkonäköä ja kaikkea mahdollista senkin edestä ja kiusanneet. Siinä miehiltä saamani huomio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin abikeväänä menossa junalla Helsingistä kotipaikkakunnalle. Junan lähtöön oli vielä hyvä tovi ja se odotteli asemalla. Minä istuin paikallani kaikessa rauhassa kun vaunuun tuli känninen, 50-60-vuotias mies munansa kädessäään. Hän pysähtyi minun kohdalleni, alkoi runkata ja sopertaa kuinka haluaa, että otan häneltä suihin. Lähdin samantien vaunusta ulos ja asemalaiturilla oli konduktööri jolle menin kertomaan asiasta. Konduktööri meni vaunuun hyvin vihaisena ja heitti känniääliön ulos, sekä varmisti, että minä olen ok. Puhisi vielä mennessään, että on se nyt s**tana kun nuoria tyttöjä noin ahdistellaan.

(Palstapersuille tiedoksi: sekä känniääliö että konduktööri olivat molemmat etnisiä suomalaisia).

Vierailija
124/124 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, tai sitten en ole rekisteröinnyt asiaa, koska elämäni oli 10 vuotta pelkkää selviytymistaistelua.

Joku 50-v juoppo ahdisteli kun olin ala-asteikäisenä ulkona kavereiden kanssa, mutta olin niin karaistunut jo siihen aikaan, että pelotin koko äijän pois. Sama juttu myös myöhemmin elämän varella.

Olen uskaltanut sanoa ja näyttää olemuksellani, että muhun ei kosketa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi