Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset leikkauttavat kauniit pitkät hiuksensa?

Vierailija
28.04.2016 |

Naiset, toivottavasti ymmärrätte, että naisella kauniit, pitkät, paksut, kiiltävät hiukset ovat erittäin monien miesten mieleen ja todellinen ilo silmille. En todellakaan voi ymmärtää, miksi moni nainen, valitettavan moni kaunis nuori nainenkin, menee leikkauttamaan kauniit pitkät hiuksensa lyhyiksi hiuksiksi tai jopa poikatukaksi. Kauniit pitkät hiukset ovat erittäin tärkeässä asemassa naisen ulkonäössä.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska halusin leikata. Itse asiassa nämä lyhyet hiukset sopivat minulle paljon paremmin, kasvot pääsevät paremmin esiin.

Vierailija
22/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kaikki miehet joita oon tapaillut niin sanonut että en sais leikata hiuksiani kun ne on niin pitkät ja kauniit.. enkä ole leikannut.. eikä siksi kun miehet niin on sanonut, vaan koska omasta mielestä 'vaimotukka' ei sovi minulle vaan pienille pojille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi kasvattaa itselleen pitkät hiukset ja nauttia niistä. Harva mieskään oikeasti kaljuuntuu 100%.

Vierailija
24/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät ja yritän niitä hoitaa. Raskauden/imetyksen jälkeen olivat ihan kaameat ja leikkautin lyhyeksi siinä toivossa, että kasvaisivat parempina takaisin. No, toimi se jonkin verran mutta nuoruuden kutreihin ei taida olla tsäänssejä enää :-( Koetan hoitaa hellävaraisesti enkä värjää.

Mies tykkää kuitenkin ja itsekin tykkään olla naisellinen :-)

Vierailija
25/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hiuksia ehkä noin kolme-neljä kertaa sen verran kuin keskimääräisesti naisilla normaalisti. Se peseminen, kuivaaminen, harjaaminen ja KESÄ helteet. Ei!

Vierailija
26/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi kasvattaa itselleen pitkät hiukset ja nauttia niistä. Harva mieskään oikeasti kaljuuntuu 100%.

https://i.ytimg.com/vi/WWwp-BmkxhI/hqdefault.jpg

Tuolla tavalla useimmat kaljuuntuvat. Ei kauhean kivan näköistä minusta.

Vierailija
27/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://i.ytimg.com/vi/WWwp-BmkxhI/hqdefault.jpg

Tuolla tavalla useimmat kaljuuntuvat. Ei kauhean kivan näköistä minusta.

Minusta on oikein kaunista ja seksikästä. Naiset tykkää, eiku kasvattamaan!

Vierailija
28/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole jokaisen oma asia. Ei kai pitkiä hiuksia vaan miesten takia pidetä?

Luulisi, että nainen itsekin tykkää, kun on kauniit pitkät hiukset. -ap

Luulisi, että pitkiä hiuksia olisi enemmän, jos näin olisi.

Vierailija
29/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,mikään ei ole sen mukavampaa kun löytää ruuasta puolimetrinen hius.

Vierailija
30/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin, lyhentäisinkö rintsikan hakaan yltävät kuivat latvat olkapäille, mihin "terve" hius loppuu.

Kumpi on parempi, pitkät kuivat hiukset vai terveet puolipitkät?

Vierailija
31/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit pitkät hiukset ovat erittäin tärkeässä asemassa naisen ulkonäössä.

Niin ärsyttävä lause. Vähän sama kuin minä tulisin ihmettelemään mikset sinä ole tatuoinut naamaasi isoa menninkäisen kuvaa. Kun sellainen on mielestäni Erittäin Tärkeässä Asemassa Miehen Ulkonäössä. 

Kun kato naiset ja tytöt on muutakin kuin ulkonäölleen eläviä ja katseiden kohteita. Plus että nainen saattaa itse tykätä siitä, miltä näyttää lyhyet hiukset, jos puhutaan vain ulkonäöstä.

Vierailija
32/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mul on ny pitkät hiukset ja onhan nää ny perseestä. Lyhyet oli paljon kivemman näköiset ja toi mun kasvot paremmin esille. Mulla vaan ei oo nyt varaa ravata parturissa säännöllisesti. Pidänkin näitä melkein aina kii, kun ei kiinnosta vittujakaan herätä kuudelta laittaan näitä ja jos on vähänkin kosteampi keli, niin näistä tulee koulumatkan aikana epämääräinen pörrö. Lyhyet hiukset sain laitettua viidessä minuutissa nätisti.

Vierailija
33/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo,mikään ei ole sen mukavampaa kun löytää ruuasta puolimetrinen hius.

Olisin vielä jatkanut että kun toinen pää on jo vatsassa ja toinen pää vielä lautasella.

Vierailija
34/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tekevät niin kun vakiintuvat. Eivät tietenkään kaikki, ja muitakin syitä on. Mutta tuohan se yleinen mielikuva on... ;)

Vierailija
35/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minua ei vähempää voisi kiinnostaa tuntemattomien miesten mielipide hiuksistani.

Niitä muita syitä en tässä ryhdy edes avaamaan, koska minun ei tarvitse perustella valintojani sinulle.

36/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, että minua kiinnostaisi jonkun random miespuolisen av-mamman mielipide hiuksistani, mutta tietäisivätpä kaikki lyhythiuksiset ihmiset miten hankalaa pitkien hiusten ylläpito voi olla, vaikka mitä tekisin, niin eivät ne paksuilta, hyväkuntoisilta, puhtailta ja kiiltäviltä näytä, siis kaikkea samaan aikaan. Aniharvalla naisella on pitkät ja upeat hiukset ilman rahantuhlaamista, suurta aikaa ja vaivaa (tai pidennyksiä). Ja kaikilla eivät hiukset kasva muutenkaan, ei huonokuntoisia eikä hyväkuntoisina. Annettakoon siis kaikkien kukkien kukkia, naiset eivät ole täällä miesten miellyttämiseksi.

Vierailija
37/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pitkä tukka on nimenomaan se laiskan (ja vakiintuneen) naisen tukka. Pidin kymmenen vuotta lyhyttä, kunnes kyllästyin sen joka-aamuiseen laittamiseen ja tököttien määrään. Pitkä (suora) tukka on helppo: kun se on kiinni, sen voi unohtaa. Perusnutturani saa tehtyä noin 30 sekunnissa, auki en juurikaan pidä, koska Suomessa tuulee aina.

Kolmen vuoden leikkaamattomuuden jälkeen latvat hipovat vyötäröä ja tukan kunto näyttää vain paranevan siitä, kun sille ei tee mitään. Vähemmän on osoittautunut olevan enemmän. Ei lämpöä, väriä eikä muotoiluaineita, pese ja mene, ja se rehottaa. Lopputulos on pitkä, paksu ja kiiltävä. Ja helppo - iltasuihkuttelijalla se saa kuivua omia aikojaan.

Olen siinä iässä, että on oikeastaan ihan hyvä, että jokin vie huomiota pois naamasta ;)

Vierailija
38/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ovat ohuet, mutta niitä kuitenkin on tiheälti. Menevät huonon kuntoon äkkiä, katkeilevat ja takkuuntuvat. Kaikenlainen muotoilu on näille ihan myrkkyä: kuukausi-pari parturin operoinnin jälkeen on taas pelkkää kaksihaaraista hamppua, vaikka kuinka käytän aina lämpösuojaa ja hoitoaineita. Sitten lähtee taas juuri kasvanut 1-3cm pois. 

Vaihtoetho olisi, etten ikinä koskaan föönaisi, suoristaisi tai kihartaisi hiuksiani. Pitäisin varmasti suorat lättänät hiukseni aina poninhännällä tai nutturalla. Minkälaista se sitten olisi? Aina sama tylsä kampaus? 

Mielelläni ottaisin vahvemmat hiukset. 

Vierailija
39/67 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi monet miehet vanhetessaan pudottaa ne tuuheat seksikkäät hiukset varsinkin päälaelta ja hävittää sen adonis-lookin. Kuka nyt jonkun vanhan papan kanssa haluaa olla.

Vierailija
40/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä vastauksia lukee, en ihmettele yhtään miksi parisuhteissa niin usein tökkii. Tämä "minä en miehiä varten mitään tee"-asenne tuntuu olevan monella.

Mulla on pitkät hiukset ja mieheni pitää niistä. En minä niitä pelkästään sen vuoksi ole kasvattanut mutta toisaalta en aio lyhyeksikään leikata. Pidän myös usein sellaisia vaatteita, joissa mieheni tykkää minua katsella. Miksikö? Luuletteko että en uskalla muuta? Tai että minuuteni jotenkin häviää?

Mieheni on minulle tärkein aikuinen ihminen tässä maailmassa ja päinvastoin. Minusta on mukavaa ja kiihottavaa, että vuosien jälkeenkin pystyn tekemään hänet ihan hulluksi halutessani. Samoin hän minut. Hänen silmissään olen kaunis ja haluttava. Kummankaan ei ole tarvinnut vieraita katsella ja meillä menee hyvin.

Kun ajattelee vähän vähemmän "minä" ja enemmän "me", ei koskaan kyllästy omaan kumppaniin.

Tämä juttu ajautui hiuksista aika kauas nyt mutta ihan oikeasti, ei se ole vaarallista jos joskus jotain tekee ihan vaan siksi että tietää oman puolison tykkäävän ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme