Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset leikkauttavat kauniit pitkät hiuksensa?

Vierailija
28.04.2016 |

Naiset, toivottavasti ymmärrätte, että naisella kauniit, pitkät, paksut, kiiltävät hiukset ovat erittäin monien miesten mieleen ja todellinen ilo silmille. En todellakaan voi ymmärtää, miksi moni nainen, valitettavan moni kaunis nuori nainenkin, menee leikkauttamaan kauniit pitkät hiuksensa lyhyiksi hiuksiksi tai jopa poikatukaksi. Kauniit pitkät hiukset ovat erittäin tärkeässä asemassa naisen ulkonäössä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä mennään. Tosin ovat lähes aina syttyräsutturalla päälaella.

Ihan sama mitä miehet miettii, itse koen, että pitkät hiukset ovat helpot. Sen kun vaan aamulla väännät nutturalle. Otsatukan voi pestä naamapesun yhteydessä, jos on rasvainen.

Ja hei kaikki pitkätukat: unohtakaa ne helvetin muotoilu- ja hoitoaineet. Oliiviöljysaippuaa ja muutamassa kuukaudessa kutrit ovat vahvat ja paksut.

Vierailija
62/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos, tein lapseni tuuheatukkaisen (pitkän) miehen kanssa. Ei tarvitse miettiä, että mitä jos tyttärestä olisi tullut ohuttukkainen miehille kelpaamaton harmaavarpunen tai pojasta lyhyt naisille kelpaamaton maantienvärinen.

Suosittelen muillekin naisille: hankkikaa lapsillenne parhaat mahdolliset geenit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatin pitkät hiukset, kun mies jaksoi 20 vuotta siitä nalkuttaa. 3 vuotta siihen meni. Ja arvatkaa onko paksut, kauniit ja kiiltävät? NO EI OLE. Siihen olisi tarvittu ihan joku muu kasvattaja kuin minä. Minulla on paljon hiuksia, mutta ne ovat hyvin ohuita. Kun laitan hiukset yhdelle letille, letti on sormen paksuinen. Päälaelta se on aina lytyssä ja rasvoittuu helposti.

En ole vielä raaskinut sanoa, että leikkautan.

Vierailija
64/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote

Niin ja jäi vielä mainitsematta, että kesää en odota, koska tämän tukan alle tukehtuu :D 

Vaikka onkin melkein puoli päätä ajeltuna, niin tämä tukka on paksu, nyt jo yöt ja päivät alkaa olemaan hankalia, kun tuntuu että pää paistuu

NO VOI LAUPIAS TAIVAS, leikkaa lettisi lyhyeksi. Mitä vittua ny?

Et tainnut lukea viestiäni, että parturiaikaa olen varaamassa ;)

Vierailija
65/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun sanosit! Olin jo suunnitellut leikkauttamista. Mitkä muut jutut on miesten mieleen, että tiedän etten tee virheitä? Haluan muovautua täysin miesten mieleiseksi.

Teidät on vain joku aivopessyt siihen, että naisen klassinen look on paha asia. Todellisuudessa niin miehet kuin naiset itse ovat onnellisia esimerkiksi hameista ja pitkistä hiuksista naisilla, jotka edustavat klassista tyyliä.

Vierailija
66/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkillä mennään. Tosin ovat lähes aina syttyräsutturalla päälaella.

Ihan sama mitä miehet miettii, itse koen, että pitkät hiukset ovat helpot. Sen kun vaan aamulla väännät nutturalle. Otsatukan voi pestä naamapesun yhteydessä, jos on rasvainen.

Ja hei kaikki pitkätukat: unohtakaa ne helvetin muotoilu- ja hoitoaineet. Oliiviöljysaippuaa ja muutamassa kuukaudessa kutrit ovat vahvat ja paksut.

Kas kun et vielä väitä, että niiden (hiustuppien) määrä lisääntyy ja hiusten elinikä pitenee...

Vierailija
67/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttää ajatuskin miellyttää jotain pottapäämiestä. Hiukset pois siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan