Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset leikkauttavat kauniit pitkät hiuksensa?

Vierailija
28.04.2016 |

Naiset, toivottavasti ymmärrätte, että naisella kauniit, pitkät, paksut, kiiltävät hiukset ovat erittäin monien miesten mieleen ja todellinen ilo silmille. En todellakaan voi ymmärtää, miksi moni nainen, valitettavan moni kaunis nuori nainenkin, menee leikkauttamaan kauniit pitkät hiuksensa lyhyiksi hiuksiksi tai jopa poikatukaksi. Kauniit pitkät hiukset ovat erittäin tärkeässä asemassa naisen ulkonäössä.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selma kirjoitti:

Kun näitä vastauksia lukee, en ihmettele yhtään miksi parisuhteissa niin usein tökkii. Tämä "minä en miehiä varten mitään tee"-asenne tuntuu olevan monella.

Mulla on pitkät hiukset ja mieheni pitää niistä. En minä niitä pelkästään sen vuoksi ole kasvattanut mutta toisaalta en aio lyhyeksikään leikata. Pidän myös usein sellaisia vaatteita, joissa mieheni tykkää minua katsella. Miksikö? Luuletteko että en uskalla muuta? Tai että minuuteni jotenkin häviää?

Mieheni on minulle tärkein aikuinen ihminen tässä maailmassa ja päinvastoin. Minusta on mukavaa ja kiihottavaa, että vuosien jälkeenkin pystyn tekemään hänet ihan hulluksi halutessani. Samoin hän minut. Hänen silmissään olen kaunis ja haluttava. Kummankaan ei ole tarvinnut vieraita katsella ja meillä menee hyvin.

Kun ajattelee vähän vähemmän "minä" ja enemmän "me", ei koskaan kyllästy omaan kumppaniin.

Tämä juttu ajautui hiuksista aika kauas nyt mutta ihan oikeasti, ei se ole vaarallista jos joskus jotain tekee ihan vaan siksi että tietää oman puolison tykkäävän ;-)

Puhutkohan nyt ihan eri asiasta? Se, että tekee jotain oman puolison takia on ihan eri asia kuin että tekisi jotain, jotta random-ohikulkijamiehet olisivat tyytyväisiä. Aloittajan asenne, että naisten tehtävä olisi miellyttää miesten (monikossa) silmää, on se mikä tökkii ja pahasti.

Vierailija
42/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, toivottavasti ymmärrät että en piittaa pätkääkään sinun enkä kenenkään muunkaan mielipiteestä hiuksiani koskien. Pidän hiukseni tasan sellaisena kuin itseäni huvittaa. Keskity omaan kuontaloosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selma kirjoitti:

Kun näitä vastauksia lukee, en ihmettele yhtään miksi parisuhteissa niin usein tökkii. Tämä "minä en miehiä varten mitään tee"-asenne tuntuu olevan monella.

Mulla on pitkät hiukset ja mieheni pitää niistä. En minä niitä pelkästään sen vuoksi ole kasvattanut mutta toisaalta en aio lyhyeksikään leikata. Pidän myös usein sellaisia vaatteita, joissa mieheni tykkää minua katsella. Miksikö? Luuletteko että en uskalla muuta? Tai että minuuteni jotenkin häviää?

Mieheni on minulle tärkein aikuinen ihminen tässä maailmassa ja päinvastoin. Minusta on mukavaa ja kiihottavaa, että vuosien jälkeenkin pystyn tekemään hänet ihan hulluksi halutessani. Samoin hän minut. Hänen silmissään olen kaunis ja haluttava. Kummankaan ei ole tarvinnut vieraita katsella ja meillä menee hyvin.

Kun ajattelee vähän vähemmän "minä" ja enemmän "me", ei koskaan kyllästy omaan kumppaniin.

Tämä juttu ajautui hiuksista aika kauas nyt mutta ihan oikeasti, ei se ole vaarallista jos joskus jotain tekee ihan vaan siksi että tietää oman puolison tykkäävän ;-)

Mikä kumma siinä on, että aina kun naisia yritetään kiristää muokkaamaan elämänsä kirjoittajan haluamaan muotoon, naista uhataan joko parisuhteen katkeamisella tai raiskauksella?

Vierailija
44/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tukkaani olen kasvattanut jo jokusen vuoden, kun viimeisin hiustenvärjäys ei onnistunut ja latvat meni ihan hampuiksi. Ajattelin sitten kasvattaa tuon huonon pois ja nyt tukka on siinä pituudessa, että yltää auki ollessaan takamukselle. Toinen puoli on siili (ja tykkään siitä, minulle se sopii), koska kyllästyin joka puolelta olevaan tasaiseen tukkaan ja nyt on alkanut tulla jo hieman inhoa tätä pehkoa kohtaan. Aina takussa, vaikka mitä teen, kampauksia en osaa tehdä (paitsi sivulettiä, nuttura ja ponnari..) vaikka olen opetellut niitä. Niin ja seuraavana päivänä näyttää likaiselta, mutta jokapäiväinen pesu kuivattaa päänahkaa :/ 

Tätä ennen on ollut lyhyttä poikatukkaa, polkkista ja hartiapituista, mutta eniten viihdyin lyhyessä tukassa helppoudensa takia. Ensvkolle parturiaikaa soittelemaan, josko jotain tälle kamaluudelle keksisi

Vierailija
45/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo patriarkaatti haluaa pitkät hiukset. Ei kiitos.

Hei, kuinka te voitte olla näin tyhmiä? Tutustukaa siihen mistä kirjoitatte.

Kauniit pitkät hiukset naisella ovat todella innoittavat ja myös seksuaalisesti vetävät.

Vierailija
46/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kuin uhmaikäinen pikkulapsi, jos motivoidutte aikuisenakin siitä, että ette tee jotain asiaa "kenenkään takia", erityisesti kun tämä on jokin kokonainen ryhmä ja vieläpä negatiivinen stereotypia tästä ryhmästä. Sivistykää nyt edes auttavasti sen suhteen, millaista toiset huomioon ottava käytös on. Tehkää vaikka joku matka rajojemme ulkopuolelle, niin näette, ettei noin lapsellista ajattelutapaa muissa länsimaissa juuri esiinny, puhumattakaan idän suunnasta.

Vierailija
47/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta. Kyllä on ihan kummallista, mikseivät ihmiset pidä päässään paksuja, kiiltäviä, kauniita hiuksia. Ihanaa olisi jos miehetkin pitäisivät sellaisia eivätkä näitä ohuita, luiruja, harvoja, kiillottomia haivenia, joita paljon näkee.

Sanos muuta. Kyllä miesten täytyisi turvautua vaikka peruukkiin, jotta kulkisivat kauniissa tukassa ihmisten ilmoilla. EI mitään niin ihanaa kuin mies, jolla on kauniit paksut kiiltävät hiukset. Vallitettavan vähän sellaisia näkee. 

Vierailija
48/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta. Kyllä on ihan kummallista, mikseivät ihmiset pidä päässään paksuja, kiiltäviä, kauniita hiuksia. Ihanaa olisi jos miehetkin pitäisivät sellaisia eivätkä näitä ohuita, luiruja, harvoja, kiillottomia haivenia, joita paljon näkee.

Sanos muuta. Kyllä miesten täytyisi turvautua vaikka peruukkiin, jotta kulkisivat kauniissa tukassa ihmisten ilmoilla. EI mitään niin ihanaa kuin mies, jolla on kauniit paksut kiiltävät hiukset. Vallitettavan vähän sellaisia näkee. 

Nukuitkohan historiantunnit kun et tiedä, että miesten ja naisten muoti ei ole samaa?

Vierailija
49/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa tukkaani olen kasvattanut jo jokusen vuoden, kun viimeisin hiustenvärjäys ei onnistunut ja latvat meni ihan hampuiksi. Ajattelin sitten kasvattaa tuon huonon pois ja nyt tukka on siinä pituudessa, että yltää auki ollessaan takamukselle. Toinen puoli on siili (ja tykkään siitä, minulle se sopii), koska kyllästyin joka puolelta olevaan tasaiseen tukkaan ja nyt on alkanut tulla jo hieman inhoa tätä pehkoa kohtaan. Aina takussa, vaikka mitä teen, kampauksia en osaa tehdä (paitsi sivulettiä, nuttura ja ponnari..) vaikka olen opetellut niitä. Niin ja seuraavana päivänä näyttää likaiselta, mutta jokapäiväinen pesu kuivattaa päänahkaa :/ 

Tätä ennen on ollut lyhyttä poikatukkaa, polkkista ja hartiapituista, mutta eniten viihdyin lyhyessä tukassa helppoudensa takia. Ensvkolle parturiaikaa soittelemaan, josko jotain tälle kamaluudelle keksisi

Niin ja jäi vielä mainitsematta, että kesää en odota, koska tämän tukan alle tukehtuu :D 

Vaikka onkin melkein puoli päätä ajeltuna, niin tämä tukka on paksu, nyt jo yöt ja päivät alkaa olemaan hankalia, kun tuntuu että pää paistuu

Vierailija
50/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minua vieraidenkaan miesten katseet häiritse ;-)

Eikä mieheni herranjumala sentään ole uhkaillut minua :-D Millaisissa suhteissa te oikein elätte? Vähän hei leikkimielisyyttä kehiin niissä suhteissakin niin elämä helpottuu kummasti!

Vierailija
51/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapsena ja nuorena kauniit, erittäin hyväkuntoiset vyötärölle ulottuvat hiukset parikymppiseksi asti. Syy siihe, miksi ne leikkautin oli se, että vaikka hiukset itsessään olivat kauniit, ne eivät lainkaan sopineet kasvonpiirteisiin. Päinvastoin, sulauduin saumattomasti tapettiin. Nykyisin kolmikymppisenä olen erilaisten kokeilujen jälkeen löytänyt oman tyylini. Hiukseni ovat tyylikkäällä polkkaleikkauksella, joka saa kasvoni ja kaunalin näyttämään sirommilta. Miehenikin tykkää, koska omien sanojensa mukaan voi suukotella niskaani :)

Mutta siis eivät ne pitkät hiukset ole mikään tae paremmasta ulkonäöstä, vaan tukkamalli kannattaa harkita kantajansa mukaan.

Vierailija
52/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, toivottavasti ymmärrätte, että naisella kauniit, pitkät, paksut, kiiltävät hiukset ovat erittäin monien miesten mieleen ja todellinen ilo silmille. En todellakaan voi ymmärtää, miksi moni nainen, valitettavan moni kaunis nuori nainenkin, menee leikkauttamaan kauniit pitkät hiuksensa lyhyiksi hiuksiksi tai jopa poikatukaksi. Kauniit pitkät hiukset ovat erittäin tärkeässä asemassa naisen ulkonäössä.

Minulla on valittavissa vain ohuet, kiillottomat, huonokuntoiset pitkät hiukset ja kiiltävät, pehmeät, hyväkuntoiset lyhyet hiukset. Tällä hetkellä on nuo ensimmäiset, ja kohta lyhenee. 

Vierailija
53/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne haluaa olla rumia pojannäköisiä,epäseksikkäitä sängyssä miehilleen! Tiedän yhden naisen jolle ei lyhyet hiukset kerta kaikkiaan vaan sovi. Ei yhtään. Näyttää niissä hiuksissa ihan pikku pojalta. Pitkät hiukset naisella kuuluu olla!

Vierailija
54/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun sanosit! Olin jo suunnitellut leikkauttamista. Mitkä muut jutut on miesten mieleen, että tiedän etten tee virheitä? Haluan muovautua täysin miesten mieleiseksi.

Vierailija
55/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikille sovi pitkät. Pitkät on tylsät. Itse viihdyn puolipitkässä ja sopii mulle. Mieskin tykkää:)

Tiedän miehiä, jotia eivät viitsi sanoa totuutta puolisonsa lyhyistä hiuksista. En ole yhtään miestä tavannut, jonka mielestä lyhyet hiukset on paremmat.

Vierailija
56/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote

Niin ja jäi vielä mainitsematta, että kesää en odota, koska tämän tukan alle tukehtuu :D 

Vaikka onkin melkein puoli päätä ajeltuna, niin tämä tukka on paksu, nyt jo yöt ja päivät alkaa olemaan hankalia, kun tuntuu että pää paistuu

NO VOI LAUPIAS TAIVAS, leikkaa lettisi lyhyeksi. Mitä vittua ny?

Vierailija
57/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne haluaa olla rumia pojannäköisiä,epäseksikkäitä sängyssä miehilleen! Tiedän yhden naisen jolle ei lyhyet hiukset kerta kaikkiaan vaan sovi. Ei yhtään. Näyttää niissä hiuksissa ihan pikku pojalta. Pitkät hiukset naisella kuuluu olla!

Tiedät yhden naisen, jolle lyhyet hiukset eivät kerta kaikkiaan sovi, joten kaikki naiset haluavat olla rumia, pojannäköisiä ja epäseksikkäitä sängyssä miehilleen? Jes, taattua lassukkalogiikkaa.

Sinulla on vapaus etsiä itsellesi nainen, jolla on pitkät, paksut, kiiltävät hiukset ja joka tykkää niistä niin paljon, ettei ikinä aio niitä leikata. Meidän muiden hiuksiin älä puutu.

Vierailija
58/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minulle on tehty monelta taholta selväksi ettei yli 35-vuotiaalle sovi pitkät hiukset. Ihmettelen usein miksei ulkomailla eläviä naisia painosteta samalla tavalla.

Vierailija
59/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule perheellistymisen jälkeen yks hailee miltä näyttää. Äiti-ihmisellä kun on jotain tärkeämpääkin ajateltavaa kun joku kevytmielinen peilin tuijotus, miesten miellyttäminen tai hiusten harjaus.

Että siksi. Lyhyt tukka on helppo.

Vierailija
60/67 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikille sovi pitkät. Pitkät on tylsät. Itse viihdyn puolipitkässä ja sopii mulle. Mieskin tykkää:)

Tiedän miehiä, jotia eivät viitsi sanoa totuutta puolisonsa lyhyistä hiuksista. En ole yhtään miestä tavannut, jonka mielestä lyhyet hiukset on paremmat.

En minäkään viitsinyt eksälle sanoa, että hänen kaljuuntumisensa ei miellytä silmääni ja että olisin pitänyt enemmän tuuheasta tummasta tukasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi