Hyvinvointiyhteiskunta ajetaan alas
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001167739.html
Niin sitä sanottiin että Sote uudistus ei heikennä terveydenhuoltoa mutta niin sitä kuitenkin heikennetään
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mutta äänestäjillä ei paljon ollut vaihtoehtoja kuin toivoa, että persuista olisi johonkin. Kokoomusta, keskustaa, vihreitä, ruotsalaisia, sdp:tä, vasemmistoa en olisi äänestänyt muutenkaan sillä ne juurikin ovat heikentäneet paljon mun elämän mahdollisuuksiani viime vuosina. Ja SDP etenkin 90-luvulla.
Ensi vaaleissa en taida enää äänestää ollenkaan. Ei ole enää ketään, jolle haluaisin edes kokeellisesti ääneni antaa. Toivoin persuista enemmän mutta petyin pahoin. Suomessa ei ole enää politiikkoja, joita kiinnostaisi pitää täällä hyvän elämän edellytyksiä kaikille kansalaisille.
Vihreät tuli mulle ekana mieleen. He toki pitävät myös kestävän kehityksen mielessä, mikä pitää huolen myös tulevaisuuden kansalaisten elämästä.
Vihreitä olen jo useamman kerran äänestänyt. Heidän ehdokkaansa ovat poikkeuksetta älykkäitä ja puolueella on kaikkien hyvinvointia ajava päämäärä ja ennenkaikkea näkemystä siitä miten maailma tulee muuttumaan ja kuinka siihen tulisi sopeutua. Ympäristöasiat myös keskeisessä roolissa, heillä on nyt kova vastustus esim. metsähallituslakia vastaan. Vihreät eu-edustajat yli valtiorajojen olivat muuten lähestulkoon ainoita, joiden päätöksentekoon tupakkayhtiöiden massiivinen lobbauskoneisto ei vaikuttanut mitenkään, tästä oli tehty ihan selvitys joku aika sitten.
HAH!!! Googletapa Tuulivoimatuet Suomessa ja saat selville kuinka paljon rahaa Suomen veronmaksajat syytävät ulkomaisille tuulivoimafirmoille. Niistä rahoista ei jää mitään Suomeen, muutaman kymmenen vuoden päästä jäljellä ovat romuna olevat tuulimyllyt, mistä kansainväliset riistofirmat eivät ole huolehtineet ja ne makaavat rikkinäisinä kun turbiineja ei ole vaihdettu, kun tuulivoimasähköstä ei saa enää veronmaksajien selkänahasta revittyä ylihintaa. Ja rikkaita ovat lisäksi Mauri Pekkarinen & hänen lähisukunsa, mitkä olivat vihreiden kanssa tuossa puhalluksessa mukana
Kyllä olen tietoinen tuulivoiman ongelmista. Mutta onko se vihreiden vika jos joku keskustalainen tekotukka sotkeutuu touhuun ja säätää sinänsä toimivan idean tuottamaan voittoa omaan taskuunsa?
Muuten ihan oikein, mutta voisitko keksiä jotain tuon "sinänsä toimivan idean" tilalle? Vaikka jotain tyyliin "teoriassa toimivan" tai jotain....
Nyt se löytyi! Nimittäin suomen talouden seuraava veturi eli virkamiesvetoinen lentokonetehdas. Rinne haloo, seuraavaan eduskunnan täysistontoon päätettäväksi. Saat oppositiopisteet asiasta, joka vakuuttaa varmaan hallituksenkin! Ja turvaa hyvinvointiyhteiskunnan.