Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11v tyttöjen tulisi kulkea enemmän rinnat vapaina, kirjoittaa Rosa Meriläinen

Vierailija
27.04.2016 |

http://www.hs.fi/elama/a1461552952965?jako=9b2ee7f853f7fcd4793ed0c66aa2…

11v tyttöjen pitäisi olla ylpeitä naiseudestaan, eikä hävetä sitä. Rosa Meriläinenkin on kotonaan aina mahdollisimman paljon alasti..

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt alasti olemisesta.

Vierailija
42/44 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.hs.fi/elama/a1461552952965?jako=9b2ee7f853f7fcd4793ed0c66aa2…

11v tyttöjen pitäisi olla ylpeitä naiseudestaan, eikä hävetä sitä. Rosa Meriläinenkin on kotonaan aina mahdollisimman paljon alasti..

Hän on feministi, kulttuurimarxismin eteenpäin viejä.

What Is Cultural Marxism?

Läheskään kaikki jälkimarxilaiset eivät ole videon esittelemän Marcusen kanssa samaa mieltä, kannattaa huomata. Mutta toki esimerkiksi USA:n ja Suomen feminismi on hirveän kiinnostunut vähemmistöjen oikeuksista ja enemmistökulttuurin dissaamisesta Marcusen tapaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa puhuu asiaa! Nykyään nuoret tyttöset häpeilevät itseään jopa saunassa, tullaan uikkarit päällä, vaikka selvästi se kielletään, ettei saunaan saa uikkari päällä tulla. Jos mainitset uikkarista lapselle, olet pedari.. Näin se menee!

Vierailija
44/44 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassua, että ainoa kertoa kun olen Rosan nähnyt, oltiin molemmat alasti uimahallin suihkussa. :D

Vähän päättömästi tuo Meriläisen juttu on kirjoitettu, vaikka osittain olenkin samaa mieltä. Itsekin olen lähes aina kotona ja mökillä alasti, mutta vain mieheni ja joidenkin harvojen samanhenkisten kavereiden nähden. Pidän kyllä huolta että viattomat sivulliset eivät minua joudu nakuna ihailemaan, paitsi siellä uimahallissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan