Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että vihaan miestäni.

Vierailija
27.04.2016 |

Se tulee yöllä kotiin. Ekana sille on annettava seksiä. Kestää ainakin tunnin. Ja aamulla taas jotain pervoa. Mutta en voi lähteä. Avio-ehto. Olen vanki tässä helvetissä. Ja lasta haluaisi. Ei ikinä sen kanssa. Nautin ainoastaan kun olen yksin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miksi et voi lähteä, varsinkin kun ei lapsia?

Vierailija
2/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valintasoi. Raha vai onni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi et voisi lähteä? Vaikka antaisit puolet omaisuudestasi umpiköyhälle miehelle, eikö kannattaisi silti mennä?

Vierailija
4/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ainoa jota rakastan on tämä talo,huvila ja autoni. Ja koira sekä hevoset. Mies veisi eläimetkin minulta. Todellakin käytän aineita että kestän. Kaikki on sen mulkun nimissä. En käy missään töissä. Siis minulla ei ole yhtään mitään. Ei mitään. 34vuotta ikää enkä osaa mitään tehdä. Eläimet ruokkia. Siinä se.ap

Vierailija
5/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska provo

Vierailija
6/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa miehestäsi. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
7/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisit, mutta jäät kun et saa miehesi omaisuutta? Avioehto siis täyttänyt tehtävänsä eli suojannut toisen omaisuutta hyväksikäytöltä!

Vierailija
8/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tartte tehdä yhtään mitään muuta ku leikkii mun eläimil päivät pitkät ja kaikki on silti ihan mälsää. Mä en kestä.

Vierailija
9/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisit, mutta jäät kun et saa miehesi omaisuutta? Avioehto siis täyttänyt tehtävänsä eli suojannut toisen omaisuutta hyväksikäytöltä!

Mutta ei suojaa nyt naista seksuaaliselta hyväksikäytöltä. Älkää ikinä köyhemmät osapuolet suostuko typeriin avioehtoihin.

Vierailija
10/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos nyt sinnittelet siellä kymmenen kituliasta vuotta ja sitten miehesi potkaisee sinut pihalle tyhjän päälle? Eikö kannattaisi poistua vaan suosiolla?

Vierailija
11/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiilivaimo ? . Jätä se sika ja ole Mielummin KÖYHÄ ja ONNELLINEN !!!. Kyllä sua autetaan jos haluat. Hae aikuiskoulutukseen, vaikka lähihoitajaksi. Jätä aineet nyt heti ekana. Miten olis eläintenhoitajakoulutus ?

Vierailija
12/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei suojaa nyt naista seksuaaliselta hyväksikäytöltä. Älkää ikinä köyhemmät osapuolet suostuko typeriin avioehtoihin.

Poliisi on suoja hyväksikäyttöä vastaan. Toki jo eroamalla siitä pääsee eroon, mutta valitettavasti miehen rahoja ei saa mukaan. Mutta positiivista asiassa on se, ettei töissä käymättömällä narkkaavalla naisella olisi rahaa ilman avioliittoakaan.

Vierailija
13/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan tuo on täälläkin edessä :D

T. Sinua vielä nuorempi

Vierailija
14/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rahako sinua siellä pitää? Mieti nyt kahdesti, että haluatko jatkaa elämääsi toisen elätettävänä, sillä se taas johtaa noihin huonoihin asioihin. Eli suoraan sanottuna, haluatko jatkaa huoraamista miehesi kanssa?

15/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap roikkuu huonossa suhteessa saadakseen taloudellista hyötyä itselleen eikä esimerkiksi lapsilleen niin aika vaikea olisi tuntea myötätuntoa. Kukaan ei pakota tervettä ja lapsetonta aikuista ihmistä jäämään huonoon suhteeseen.

Vierailija
16/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap jatkaa suhdetta eläinten vuoksi? Jos näin on, ymmärrän täysin. Monesti eläimet tuovat elämään enemmän rakkautta ja iloa kuin ihmiset. Jos ap eroaisi, niin tuskinpa varaa olisi ostaa hevosia ja maksaa niiden ylläpitoa? Koiran pystyisi pitämään? Mutta niin, harvassa ovat ne ihmiset joihin voi luottaa ja joihin edes rakastuu. Mulla ehkä normaalia onnettomampi menneisyys joka varmasti vaikuttaa negatiiviseen näkökulmaani.

Vierailija
17/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vihaa miestäsi, vihaa itseäsi. Itse olet nuorena heivannut koulutukset ja työt ja nainut reilusti vanhemman miehen elintason ja rahan takia, hankkimatta itsellesi edes koulutusta. Sinä olet syypää, ei muut.

Vierailija
18/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se ruoho olisi kuitenkin vihreämpää aidan toisella puolen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän