Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisasialiitto Unioni ja kättelykohu

Vierailija
27.04.2016 |

Kommentit (381)

Vierailija
341/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyysär1en kaksinaismoraali tulee esiin suorastaan esimerkillisellä tavalla tässä asiassa. Rasmus-psykoosi on näköjään vallannut feministiliikkeenkin. Onneksi suurin osa heistäkin kuitenkin ajattelee vielä omilla aivoillaan.

Vierailija
342/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisasialiitto kirjoitti:

islamin ja feminismin suhteeseen.

https://u.pomf.is/linkdk.webm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää Unioni!!

Vierailija
344/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi Rajat kii-ryhmän Li Anderssonin irtileikattu pää kuvamanipulaatio?

Vierailija
345/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä kättelystä Katju Aron kanssa, mutta kirjoitus oli pohdisekeleva ansiokkaalla tavalla silti. Se on ihan jotain muuta kuin homma- ja rajat kii areenoiden verenhimoinen mustavalkoisuus ja oman edun ajaminen keinoja kaihtamatta.

Vierailija
346/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaunista. 

http://www.hautomohattu.fi/

Onko toi hattu niinko tarkotus olla veellä ?

Vierailija
347/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Hän kieltäytynyt kättelemästä, vai miten liittyy aloitukseen?

Vierailija
348/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä kättelystä Katju Aron kanssa, mutta kirjoitus oli pohdisekeleva ansiokkaalla tavalla silti. Se on ihan jotain muuta kuin homma- ja rajat kii areenoiden verenhimoinen mustavalkoisuus ja oman edun ajaminen keinoja kaihtamatta.

Olisi pohtinut ihan itsekseen, eikä antanut tuollaista julkilausumaa.

Mölinää nyt kuuluu milloin mistäkin, mutta tuo on Unionin puheenjohtajan kanta, eikä minkään random mölisijän.

Vierailija
349/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit ovat tulleet tiensä päähän. Oikea tasa-arvon kannattaja ei enää puhu itsestään feministinä.

Vierailija
350/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tää kättelyhomma on aivan sairas juttu. Muslimit perustelee ilmeisesti, että jos sallitaan kättely niin entä sitten halaus, siitä seuraavaana koskettelu ja lopuksi onkin jo kyse seksuaalisesta kanssakäymisestä. Tämä on ymmärtääkseni syy myös naisten peittävään pukeutumiseen muslimeiden keskuudessa. Koko homma yököttää mua, en osaa ees kirjottaa hienosti sitä, mutta naisten esineellistämistä.

Ja itelle tulee mieleen just miten tälläin ajattelevat voi elää länsimaisessa kulttuurissa. Jo pikkutytöstä lähtien naissukupuoliset pitäisi suojella näiltä miehiltä kun he eivät pysty seksuaalisia viettejään hallitsemaan. Muuta kuin eristämällä naiset kaapujen sisään ja poissa kosketusetäisyydeltä.

Vierailija
351/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites toi se tähän kättelykohuun liittyy?

Vierailija
352/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministit ovat tulleet tiensä päähän. Oikea tasa-arvon kannattaja ei enää puhu itsestään feministinä.

Ei ole ikinä puhunutkaan.

Vierailija
353/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä naiset puolustavat tätä? 

Ihmetelen samaa. Jos feministit toimivat näin, en ihmettele, että naisten asema työssä ja kotona vaan heikkenee. Kättelyssäkin heijastuvat symboliset arvot: ketä kättelen ja miten, kuka on alempi ja kuka ei, kuka on saastainen ja kuka ei. Juuri nämä symboliset arvot ohjaavat yhteiskuntaa.

Muuten, jos länsimaissa on annettava periksi vaikkapa islamilaisille arvoille ja käyttäytymistavoille, miksi minä sitten jouduin peittämään pääni ja hartiani tietyissä tilanteissa ollessani Arabiemiraateissa, mikseivät he vastaavasti joustaneet minun länsimaisuuteni edessä? Miksi vain länsimainen kulttuuri on se, joka joutuu joustamaan? Mikseivät feministit vaadi, että joustoa on tapahduttava myös itämaisissa kulttuureissa, sillä näinhän he osoittaisivat puolestaan minulle, että olen yhtä arvokas kuin he? Nythän siellä pakotetaan minut naisena tiettyyn muotiin. Kyllä samaa tasa-arvoista suhtautumista ja joustamista  on vaadittava molemmissa kulttuureissa, itse asiassa kaikissa. Häh!

Vierailija
354/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä naiset puolustavat tätä? 

Ihmetelen samaa. Jos feministit toimivat näin, en ihmettele, että naisten asema työssä ja kotona vaan heikkenee. Kättelyssäkin heijastuvat symboliset arvot: ketä kättelen ja miten, kuka on alempi ja kuka ei, kuka on saastainen ja kuka ei. Juuri nämä symboliset arvot ohjaavat yhteiskuntaa.

Muuten, jos länsimaissa on annettava periksi vaikkapa islamilaisille arvoille ja käyttäytymistavoille, miksi minä sitten jouduin peittämään pääni ja hartiani tietyissä tilanteissa ollessani Arabiemiraateissa, mikseivät he vastaavasti joustaneet minun länsimaisuuteni edessä? Miksi vain länsimainen kulttuuri on se, joka joutuu joustamaan? Mikseivät feministit vaadi, että joustoa on tapahduttava myös itämaisissa kulttuureissa, sillä näinhän he osoittaisivat puolestaan minulle, että olen yhtä arvokas kuin he? Nythän siellä pakotetaan minut naisena tiettyyn muotiin. Kyllä samaa tasa-arvoista suhtautumista ja joustamista  on vaadittava molemmissa kulttuureissa, itse asiassa kaikissa. Häh!

/Myöntyväisyys on heikkouden merkki monissakin kulttuureissa ja myöskin Venäjä käyttää tätä hyväkseen. Tämä on yksi demokratian heikkous./Osittain ohi

Vierailija
355/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

/Myöntyväisyys on heikkouden merkki monissakin kulttuureissa ja myöskin Venäjä käyttää tätä hyväkseen. Tämä on yksi demokratian heikkous./Osittain ohi[/quote]

Eli länsimainen kulttuuri on heikko kulttuuri ja tulee pikku hiljaa kuolemaan, koska on nähtävissä, että emme uskalla jyrkästi enää puolustaa esim. sukupuolten välistä tasa-arvoa. Nuoret naiset joutuvat maksamaan kovimman osan tästä näivettymisestä. Pikku hiljaa siis tasa-arvoa menetetään ja siirrymme patriarkaaliseen yhteiskuntaan, jossa nainen on miehen omaisuutta. No niin, feministit, jos kumartaa toiseen suuntaan, pyllistää toiseen!

Vierailija
356/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Viestini jäi jonkun sanan takia moderointiin ja katosi bittitaivaaseen. Onko f3ministi, un1oni, suva1tsevainen, ras1sti...joku näistä kielletty sana? Olin feministi, nykyään kannatan tasa-arvoa ja häpeän feminismiä un1onin ja muiden idioottien takia. En naisena suostu siihen, että joku saisi uskontoon, tai kulttuuriin vedoten täysin hyväksytysti halveksia ja väheksyä minua. En myöskään suostu vihaamaan suomalaisia miehiä ja syyttämään heitä kähminnästä - samalla kun tietyn kulttuurin edustajien tekemä kähmintä on vain yksittäistapaus. Olen vegaani, humanisti, minulla on ulkomaalaisia ystäviä, mutta tämmöistä paskaa en sulata. Feminismi on nykyään pelkkä vitsi, kiitoksia vain unionille ja muille vastaaville idiooteille.

Vierailija
357/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Viestini jäi jonkun sanan takia moderointiin ja katosi bittitaivaaseen. Onko f3ministi, un1oni, suva1tsevainen, ras1sti...joku näistä kielletty sana? Olin feministi, nykyään kannatan tasa-arvoa ja häpeän feminismiä un1onin ja muiden idioottien takia. En naisena suostu siihen, että joku saisi uskontoon, tai kulttuuriin vedoten täysin hyväksytysti halveksia ja väheksyä minua. En myöskään suostu vihaamaan suomalaisia miehiä ja syyttämään heitä kähminnästä - samalla kun tietyn kulttuurin edustajien tekemä kähmintä on vain yksittäistapaus. Olen vegaani, humanisti, minulla on ulkomaalaisia ystäviä, mutta tämmöistä paskaa en sulata. Feminismi on nykyään pelkkä vitsi, kiitoksia vain unionille ja muille vastaaville idiooteille.

Olen täysin samaa mieltä! Ja onnittelen itseäni, kun jälkikasvuni on poikia. Tyttöjen aseman näen yhä huononevan. Ja paljonkohan verovaroja tämä Unionikin saa, jotta voi pyörittää tyhjänpäiväisiä ihmisiä, jotka päivät pitkät voivat sitten pyörittää tyhjänpäiväisiä sanoja. Ei uskalleta enää edes puolustaa naisia.

Vierailija
358/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä! Ja onnittelen itseäni, kun jälkikasvuni on poikia. Tyttöjen aseman näen yhä huononevan. Ja paljonkohan verovaroja tämä Unionikin saa, jotta voi pyörittää tyhjänpäiväisiä ihmisiä, jotka päivät pitkät voivat sitten pyörittää tyhjänpäiväisiä sanoja. Ei uskalleta enää edes puolustaa naisia.

Niin niin, mutta kyllähän suomalaisetkin..! Keppihevonen! Rasisssstitttt!!! Rassiissstttiiit!! Natsitttt!!

T. Rasmus

Vierailija
359/381 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä! Ja onnittelen itseäni, kun jälkikasvuni on poikia. Tyttöjen aseman näen yhä huononevan. Ja paljonkohan verovaroja tämä Unionikin saa, jotta voi pyörittää tyhjänpäiväisiä ihmisiä, jotka päivät pitkät voivat sitten pyörittää tyhjänpäiväisiä sanoja. Ei uskalleta enää edes puolustaa naisia.[/quote]

Niin niin, mutta kyllähän suomalaisetkin..! Keppihevonen! Rasisssstitttt!!! Rassiissstttiiit!! Natsitttt!!

T. Rasmus[/quote]

Tragikoomista on, että juuri se taho, Naisasialiitto Unioni, jonka uskotaan ajavan tasa-arvoa ja naisen aseman saattamista miesten aseman tasolle tai sitten joissain asioita päinvastotin, heikentääkin näitä asioita. Mitähän tämä liitto oikein loppujen lopuksi ajaa, taitaa olla pelkkä bulvaani, verorahoja kyttäävä organisaatio, jonka henkilöstöllä ei ole edes tulostavoitteita. No, mukava siellä on nojatuolissa miettiä ympäripyöreitä ja olla niin "tasa-arvoinen" että ei uskalla edes sanoa mitään selkeää.

Vierailija
360/381 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä ylisuvaitsevainen rasmus-jengi on todellakin tämän maan syöpä! Oksettavaa, että Unioni antaa tuollaisia lausintoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän