Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisasialiitto Unioni ja kättelykohu

Vierailija
27.04.2016 |

Kommentit (381)

Vierailija
281/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa muistuttaa Rasmus porukan aivopieruja tämän Unionin touhut. Feministiliike, joka polkee naisten oikeuksia.. Haloo?

Onhan se kiva kun on unelma, eikä anneta tosiasioiden häiritä.

Sama tuli mieleen. Varmaan osa tästä Unionista on vaipunut tähän Rasmus-psykoosiin. Onneksi myös oikeita tasa-arvon ääniä löytyy.

Vierailija
282/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset tervehtivät kumartamalla, ja se koskee niin miehiä kuin naisia samalla tapaa. Muslimimiesten pitäisi olla kättelemättä myös miehiä, niin säilyisi johdonmukaisuus ja syrjimättömyysperiaate. Meillä kun ei naisia syrjitä ja piste.

Muslimien kannattaisi alkaa sitten tervehtiä kumartamalla kaikkia ihmisiä. Problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja muslimimiehet ovat tervehtineet minua kättelemällä, kaikille muslimimiehille kätteleminen ei ole ongelma.

Vierailija
284/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja muslimimiehet ovat tervehtineet minua kättelemällä, kaikille muslimimiehille kätteleminen ei ole ongelma.

Niin sehän tässä juuri kovasti ihmetyttää, että feministeillä on kova tarve puolustella vanhoillista islamin tulkintaa. Miksei viesti voi olla, että tukekaamme maallistumista?

Vierailija
285/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideologioihin ripustautuvat joutuvat tekemään aikamoista akrobatiaa nykyään, että saavat jonkinlaisen koherentin maailmankuvan rakennettua päänsä sisälle. Aika raskas prosessi.

Vierailija
286/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikealla feminismillä ei ole mitään tekemistä tuon hyysär1-Unionin kanssa

Tuohan nimenomaan on feminismiä puhtaimmillaan. Feminismi on valkoisen kristityn heteromiehen vihaliike.

Vierailija
287/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sehän tässä juuri kovasti ihmetyttää, että feministeillä on kova tarve puolustella vanhoillista islamin tulkintaa. Miksei viesti voi olla, että tukekaamme maallistumista?

Miksi maallistumista pitäisi erikseen tukea? Uskonnonvapauteen kuuluu, että jokainen saa olla maallinen tai hengellinen jos itse haluaa.

Vierailija
288/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maallistumista pitäisi erikseen tukea? Uskonnonvapauteen kuuluu, että jokainen saa olla maallinen tai hengellinen jos itse haluaa.

No tässä tapauksessa vaikka siksi, että tuo konservatiivinen tulkinta on länsimaisen tasa-arvikäsityksen vastainen. Duh.

Vierailija
289/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä tapauksessa vaikka siksi, että tuo konservatiivinen tulkinta on länsimaisen tasa-arvikäsityksen vastainen. Duh.

Länsimaissa et voi pakottaa ihmisiä ajattelemaan tietyllä tavalla. Lainsäädäntömme ei tunne ajatusrikoksia.

Vierailija
290/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimaissa et voi pakottaa ihmisiä ajattelemaan tietyllä tavalla. Lainsäädäntömme ei tunne ajatusrikoksia.

Niin, tässähän onkin kyse teoista, toiminnasta ja ääneen kerrotuista ajatuksista. Tällä perusteellahan laki kieltää syrjinnän yms. Todella säälittävää ja outoa että feministijärjestö alkaa kumarella islamin lakeja.

Vierailija
291/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisasialiitto Unioni on varmaankin myös sitä mieltä, että raiskaukselle tarvitaan aina neljä todistajaa tai uhri on itse syyllinen. Mikäli todistajia ei löydy, uhri voidaan tuomita kuolemaan kivittämällä.

Vierailija
292/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätys modet! Miten tälläistä vihapuhetta ja rasismia ei poisteta? Tämä ketju on ollut täällä jo aivan liian kauan!

Tässä just malliesimerkki näistä hörhöistä. Naistenkättelykiellon vastustaminen on läsismiä ja fäsismiä.

Vierailija
293/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätys modet! Miten tälläistä vihapuhetta ja rasismia ei poisteta? Tämä ketju on ollut täällä jo aivan liian kauan!

Käsiteltävä asia ei sovi monikulttuuriagendaan = vihapuhe?

Hyshys..

Jos ei kannata monikulttuurista yhteiskuntaa, on rasisti. Mikä tuossa on epäselvää

Ja rasismia ei tule suvaita missään muodossa.

Kulttuurilla ei ole mitään tekemistä rodun kanssa. Vai onko sun mielestä vaikka Natsi-Saksan kulttuurin kritisoiminenkin rasismia?

Vierailija
294/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko silloinkin puolustamassa jos luterilaiset vaatisi samaa kättelykieltoa? Tuskinpa...

Vierailija
295/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa paljastaa misogynisti feminististä. Kysy mitä mieltä hän on islamilaisesta misogyniasta. Naisasialiiton puheenjohtaja paljastui juuri misogynistiksi. Aito feministi ei hyväksy naisia syrjiviä tapoja ja asenteita missään eikä minkään uskonnon nimissä.

Vierailija
296/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi natsi-luuserit kirjoittelevat täällä? Onko homma suljettu?

Vierailija
297/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on enemmän natsismia, naisia syrjivän kättelykiellon kannattaminen vai vastustaminen? 

Vierailija
298/381 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa argumentointia. Kertoo kaiken tarpeellisen kirjoittajan älynlahjoista ja sielunelämästä. Itse asiaa ei osata, pystytä, eikä haluta käymään läpi. Miksipä niiden faktojen pitäisi tosiaan Rasmus-uskontoa häiritäkään? ;)

Vierailija
299/381 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää touhua naisjärjestöltä. Ei voi enää alemmaksi vajota!

Vierailija
300/381 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kuvaan tiivistyy tämä koko säälittävän hyväuskoisten hölmöjen ideologia:

https://m.riemurasia.net/kuva/Suvaitsevaisten-pettymys/176614

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä