Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisasialiitto Unioni ja kättelykohu

Vierailija
27.04.2016 |

Kommentit (381)

Vierailija
1/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kommentoitu se, että nyt kun on tämä vastakkainasettelu länsimainen kulttuuri - islam, sopii feminismi, tai tarkemmin siitä poimitut sopivat asiat, aseeksi. Itse feminismihän ei kiinnosta sitten lopulta niitä, jotka eniten nauttivat vastakkainasettelusta.

Vierailija
2/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin joku menee heti pilaamaan tuon äärimmäisen sekopäisellä tavalla viihdyttävän tekstin tuossa alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muslimi ei kättele naista, mutta kättelee miestä, se on syrjivää. Tällöin hänen tulisi olla kättelemättä miestäkin.

Vierailija
4/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea tekstiä, mutta jos kerran muslimit eivät voi kätellä naisia, niin eikö olisi reilua että he eivät sitten käyttelisi yhtään ketään? Se olisi reilua eikä asettaisi ketään eriarvoiseen asemaan sukupuolen takia. Ainiin, mutta sehän heidän tarkoituksensa taitaakin olla.

Vierailija
5/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Naisasialiitto Unionin mukaan sukupuolisegregaatio on täysin OK, muslimien harrastamana? Ja koska persut? Olisikohan OK jonkun muun ryhmän harrastamana?

Vierailija
6/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muslimi ei kättele naista, mutta kättelee miestä, se on syrjivää. Tällöin hänen tulisi olla kättelemättä miestäkin.

Ihminen saa kyllä ihan itse päättää ketä kättelee.

Ihan samoin kuin kenen kanssa puhuu ja kenen kaveri on.

Vierailija
7/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Naisasialiitto Unionin mukaan sukupuolisegregaatio on täysin OK, muslimien harrastamana? Ja koska persut? Olisikohan OK jonkun muun ryhmän harrastamana?

Mutta hyvä, että kanta tuli selväksi.

Vierailija
8/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Mutta sitten on myös esim. turha valittaa rasismista yms., jos sattuu esim. saamaan potkut töistä tai ei löydä töitä ollenkaan.

Vierailija
9/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä naiset puolustavat tätä? 

Vierailija
10/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä yksityinen ihminen, mutta hyvin nopeasti kyllä Suomen laki kieltäisi, jos esimerkiksi, jos tuota tapahtuisi esim. työpaikalla tms. Puhumattakaan, että se tapahtuu valtiota edustavan virkamiehen toimesta. Se ei yksinkertaisesti ole hyväksyttävää, eikä hyvän tavan mukaista länsimaissa, joissa raivataan suuntaa sille, että kaikkien ihmisten kohtelu olisi tasa-arvoista.

Vierailija
11/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä yksityinen ihminen, mutta hyvin nopeasti kyllä Suomen laki kieltäisi, jos esimerkiksi, jos tuota tapahtuisi esim. työpaikalla tms. Puhumattakaan, että se tapahtuu valtiota edustavan virkamiehen toimesta. Se ei yksinkertaisesti ole hyväksyttävää, eikä hyvän tavan mukaista länsimaissa, joissa raivataan suuntaa sille, että kaikkien ihmisten kohtelu olisi tasa-arvoista.

Mutta onko jos jätän kättelemättä kaikki naiset? Minulla on oikeus

Vierailija
12/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollakin kyllä tylytetään tuota tekstiä, jopa feministiksi tunnustautuvien naisten taholta. Eli ehkä toivoa on. Mutta tuosta tekstistä on kyllä hyvin vaikea tehdä mitään muuta tulkintaa, kuin että sukupuolisegregaatio on hyväksyttävää, mutta ainoastaan muslimien harrastamana.

Vierailija
13/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kaksi satunnaista lausetta ja jo niistä sattuu päähän. Eikö nämä akat tosiaankaan itse näe oman logiikkansa naurettavuutta vai eikö ne vaan välitä?

Vierailija
14/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, jos on länsimainen mies.

Vierailija
15/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen lain mukaan se on sukupuolista syrjintää ja näin ollen kiellettyä. Voithan sinä olla kättelemättä naista, mutaa jos samalla kumminkin kättelet miestä, sinun ei tule hakeutua esimerkiksi työtehtäviin/ virkoihin, joissa saatat joutua ko tilanteeseen.

Vierailija
16/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurirelativismi versus sukupuolten yhdenvertaisuus. Kumpi menee edelle? Naisasialiitto Unionin luulisi puolustavan jälkimmäistä.

Vierailija
17/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset tervehtivät kumartamalla, ja se koskee niin miehiä kuin naisia samalla tapaa. Muslimimiesten pitäisi olla kättelemättä myös miehiä, niin säilyisi johdonmukaisuus ja syrjimättömyysperiaate. Meillä kun ei naisia syrjitä ja piste.

Vierailija
18/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun ole kyllä koskaan työpaikalla tarvinnut kätellä ketään jota en halua.

Kaikkien ihmisten kohtelu tasa-arvoista? Älä naurata!

Tässä maassa on erittäin voimakas positiivisen syrjinnän järjestelmä. Se kun on syrjintää ihan samoin kuin kaikki muutkin.

Meillä on myös laki joka pakottaa vain miehet asepalvelukseen/siviilipalvelukseen.

Joten on aivan turha tulla puhumaan mistään tasa-arvosta.

Vierailija
19/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tässä on vielä se pointti, että tuo on haitallinen tapa myös muslimimiehille itselleenkin. Koska se esim. estää tehokkaasti työllistymisen liike-elämään. Ja aiheuttaa ennakkoluuloja. En ymmärrä miten joku näkee tarpeelliseksi puolustella tätä....

Vierailija
20/381 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen lain mukaan se on sukupuolista syrjintää ja näin ollen kiellettyä. Voithan sinä olla kättelemättä naista, mutaa jos samalla kumminkin kättelet miestä, sinun ei tule hakeutua esimerkiksi työtehtäviin/ virkoihin, joissa saatat joutua ko tilanteeseen.

Minulla on yrittäjänä 100% oikeus itse päättää ketä kättelen.