Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zadaa -kokemuksia?

Vierailija
26.04.2016 |

Kertokaapa kaikki tästä uudesta "kirppis" sovelluksesta?
Kovasti hehkutetaan, että turvallinen ostajalle, mutta mitenkäs myyjälle?

Entä mikä pointti on sydämmillä, joilla vaatteita voi "merkata"?

Kommentit (704)

Vierailija
101/704 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin paketin voi noutaa postista? Kun tää sanoo että ”paketti on toimituksessa”, mutta tuohan meinaa sitä, että paketti on vasta matkalla. Kun taas toisessa kohdassa lukee ”toimitettu” ja sekin voi tarkoittaa mitä vain. Mitään saapumisilmoitusta ei ole sinänsä tullut

Vierailija
102/704 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi 5€ alekoodit saa käytettyä? Pitäiskö se syöttää siinä ostotapahtumassa johonkin? En ite löytänyt mihinkä se pitäs tunkee et sen alennuksen sais, osaisko joku auttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/704 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun ilmeisesti moni myyjä ei saa enää ilmoitusta myydystä tuotteesta. Tää on selkeästi muuttunut siis, ennen myyjät huomasi heti kun olin ostanut tuotteen, mutta nyt saa odotella ja jännittää päiväkaudet, että onko myyjä saanut ilmoitusta. En tajua miten noin keskeistä ja isoa bugia ei saada jumaliste korjattua.

Mulla on siis käynyt jo kahdesti niin, että olen ostanut tuotteen ja myyjästä ei ole kuulunut mitään. Lopulta Zadaa on perunut kaupat automaattisesti (muistaakseni 5 pvän kuluessa) ja rahat on palautettu tililleni. Harmittaa, kun kiva tuote meneekin sivu suun eikä se ole myyjällekään kiva, että kaupat menee ohi. :/ Mun kaverille on käynyt sama ainakin kolmesti.

Muutenkin myyjillä kestää usein parikin päivää huomata, että joku on ostanut tuotteen. Minäkin myin yhden vaatteen Zadaassa ja siis huomasin sen menneen kaupaksi vasta, kun luin sähköposteja ja sinne oli tullut Zadaan sähköposti-ilmoitus. Normaalisti ilmoitus myydystä tuotteesta tulee heti puhelimeen, mutta ei näköjään tule enää.

Vierailija
104/704 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! 

Alekoodin saa syötettyä omassa profiilissa kun menet kohtaan asetukset -> kampanjakoodini ja krediittini ja sinne syötät koodin. Asetukset löytyy ainakin iphonella oman profiilinäkymän oikeasta yläkulmasta, missä on sellainen rattaan-kuva. Huom, koodin voi käyttää vain kerran. 

:)

Vierailija
105/704 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä Zadaassa myyneillä tietoa (tai no varmasti on, mutta löytääkö teitä tänne vastaamaan :D) siitä, saako myyjä ostajan osoitteen tietoonsa, vai onko se vaan siellä Zadaan järjestelmässä lähimmän toimituspaikan selvittämiseksi? 

Vierailija
106/704 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä Zadaassa myyneillä tietoa (tai no varmasti on, mutta löytääkö teitä tänne vastaamaan :D) siitä, saako myyjä ostajan osoitteen tietoonsa, vai onko se vaan siellä Zadaan järjestelmässä lähimmän toimituspaikan selvittämiseksi? 

Vierailija
107/704 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkee kun ostaja ehdokas on alentanut tuotetta. Ilmoituksissa tulee tästä tieto mutten nää miten paljon alentanut?

Vierailija
108/704 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä yksi uusi ja avuton Zadaan käyttäjä.

Miten, jos lähettää kirjeellä tuotteen niin saako sen postimaksun (postimerkkien) hinnan vielä siihen itse tuotteen hinnan päälle vai joutuuko siitä tuotteen hinnasta ostamaan postimerkit itse?

Kiitos paljon, jos joku viitsisi vastata! :)

Vierailija
109/704 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus TK4030

Vierailija
110/704 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus koodilla NL2805!

Vierailija
111/704 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten voin sopia ostajan kanssa hausta tai ylipäätänsä laittaa ostajalle viestiä.

Vierailija
112/704 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsenteidänapua kirjoitti:

En ymmärrä miten voin sopia ostajan kanssa hausta tai ylipäätänsä laittaa ostajalle viestiä.

Joudut ensin maksamaan kys. tuotteen ja sitten vasta sen jälkeen pääset viestittämään ja sopimaan noudosta myyjän kanssa yksityisesti. Aika tyhmää sinänsä, mutta voithan toki kysyä jo siinä tuotteen julkisessa keskustelussa mitä haluat ennen ostoa tietää.

Vierailija
113/704 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin tuotteen zadaassa 7 pv sitten ja ostaja ei arvostellut tuotetta. 3 pv:n päästä pyysin häntä arvostelemaan tuotteen. Kun hän ei arvostellut tuotetta edelleenkään olin yhteydessä zadaahan. Sain viestin, että kauppa suljetaan ja saan rahat. Seuraavana päivänä eli 5 pv:n päästä vastaanottamisesta ostaja väitti tuotteessa olevan 2 reikää ja hän haluaa palauttaa tuotteen ja että hän on ollut yhteydessä zadaahan. Zadaa laittoi viestiä kun kysyin, että eihän ostaja voi perua kauppoja että kaupat perutaan. Tämä on mielestäni heidän sääntöjensä vastainen, koska viestissä, joka tulee kun ostaja ottaa tuotteen vastaanottaessa sanotaan, että ostajalla on 2 päivää aikaa varmistaa että tuote on kuvauksen mukainen.

En ole huomannut tuotteessa mitään vikaa ja pelkään että ostaja on käyttänyt tuotetta tai aiheuttanut itse tuotteen viallisuuden. Mekko oli arvokas yli 100€. En aio enää käyttää ko. palvelua koska Zadaa ei toimi omien sääntöjensä mukaisesti :/

Vierailija
114/704 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan saako ostaja rahoja takaisin jos ei ehdi hakea pakettia? Vai meneekö rahat hukkaan

Vierailija
115/704 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus koodilla RA6057!!

Vierailija
116/704 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK1870 saat ilmaisen toimituksen

Vierailija
117/704 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus EL6550 :)

Vierailija
118/704 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin syötän ton ilmaisen toimituksen koodin? En löydä asetuksista kohtaa kampanjakoodini!?

Vierailija
119/704 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin toimii tuo zadaa hyvin :) eli hyvät kokemukset. Mun putiikki on https://web.zadaa.co/boutique/uJSsKdOP?lang=en

Ja saat ilmaisen toimituksen käyttämällä koodia AT8655.

Vierailija
120/704 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmanen toimitus koodilla IV8634