Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zadaa -kokemuksia?

Vierailija
26.04.2016 |

Kertokaapa kaikki tästä uudesta "kirppis" sovelluksesta?
Kovasti hehkutetaan, että turvallinen ostajalle, mutta mitenkäs myyjälle?

Entä mikä pointti on sydämmillä, joilla vaatteita voi "merkata"?

Kommentit (704)

Vierailija
41/704 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodilla NK2455 5€ shoppailurahaa!

Vierailija
42/704 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole laittanut ainekaan vielä myyntiin mitään, mutta olen aina katsonut maksuista miten rahat menee. Esimerkiksi hintana on 14€ postikuluineen (4€) josta 8,10€ menee myyjälle... Eli jos myyt vaikka 10€ niin et saa takaisin koko summaa.

Muuten oon ollut erittäin tyytyväinen kauppaan :) mullakin 5€ koodi jos tarvetta: AK1344

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/704 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin latasin vasta appin myyntimielessä. Selkeät ohjeet ja provikkaveloitukset uupuvat... Noh, ehkäpä kuitenkin kokeilen myymistä tuolla. Tässä myös 5 € shoppailukoodi hyödynnettäväksi: TT2710 😊

Vierailija
44/704 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, etsivä löytää: http://www.zadaa.co/app/pricelist

Vaikuttaa ihan kohtuullisilta nuo appin provikat. 👌

Vierailija
45/704 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin takin kokeilu mielessä, odotan postitusta.

Ymmärsinkö oikein, että jos myyn tuotteen, saan valmiin postituskoodin? Minun tarvitsee vain pakata tuote ja näyttää koodi kassalla, ja kassalla tulostavat lapun pakettiin? Ja tämä postitus oli myyjälle ilmaista?

Koodilla AP6730 5€

Vierailija
46/704 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuikan kauan teillä on mennyt, että rahat ovat tulleet tilille? Siis sen jälkeen kun ostaja on vastaanottanut paketin ja arvioinnut. Minusta on kohtuutonta, että nykypäivänä vielä panttaavat rahaa viikonkin? Mihin tämä perustuu? Miksei raha liiku? 

Vierailija
47/704 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovelluksesta enemmän kokemusta myyjänä, eilen vasta itse tein ensimmäisen oston. Myyjälle turvallinen, kaikki kaupat on sujunut hyvin. Myynti-ilmoitusta tehdessä näkee myös selvästi sen, paljonko itselle tulee rahaa Zadaan palkkion jälkeen.

Voin suositella, ainakin näin myyjän näkökulmasta! Psst. Koodilla EP7171 saat 5€ shoppailurahaa 😉

Vierailija
48/704 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite käyttäny myyntiin Vähänkäytettyä, ja siellä tuotteen hinnasta menee vain 1,90 e firmalle, loput hinnasta saa myyjä ite. Jos on siis uudenverosta/laadukasta tavaraa myynnissä, niin sieltä saa ehkä parhaat myyntituotot.

Vierailija
49/704 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti rahojen saanti useammankin kerran yli viikon, vaikka lupaavat että rahat tulee kauppojen viimeistelyn jälkeen 1-2 pankkipäivässä. Yhtä myyntirahaa panttasivat parikin viikkoa ja jouduin useampaan kertaan ottamaan yhteyttä, kunnes sain tosi vähäsanaisen vastauksen asiakaspalvelusta että rahat ovat nyt tulossa. Jos en siis ois ottanut yhteyttä niin tuskin koskaan olisin rahojani saanut. Kannattaa siis olla tosi tarkkana, etenkin jos myy paljon, että saa oikeat summat! Myyjälle ei kovin stressitöntä tuon osalta. Mulla sovellus menikin poistoon, en jaksa enää miettiä saanko rahojani myynnistäni vai en ja koskahan ne mahdollisesti saan. 

Ostamisesta ei oo mulla kokemusta. 

Vierailija
50/704 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kiltti selventää kuinka tuo tuotteiden postitus siis toimii.. Eli onko niin ettei postista tarvitse erikseen ostella pakettia, vaan zadaa tekee yhteistyötä matkahuollon kanssa ja he pakkaavat paketin sitten itse?

Vierailija
51/704 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjam kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zadaa on mielestäni konseptina hyvä, mutta toteutus ontuu. Olin myymässä merkkilaukkuani palvelussa, kun huomasin Zadaan ottavan välistä 30€. Itselleni tärkeintä on myyntitapahtuman turvallisuus ja siitä olisin jonkun verran valmis maksamaankin, mutta Zadaa ilmoittaa T&C:ssään, ettei se ota mitään osaa eikä kantaa myyjän ja ostajan välisiin liiketoimiin. Mistäköhän tismalleen Zadaa sitten veloittaa niin suuren summan? Se, että tuotteeni saavat näkyä applikaatiossa Zadaan nappaavan jokaisesta myyntitapahtumasta niinkin suuren summan niin sanotusti tyhjästä on omasta mielestäni myyjille hävyttömän suolainen hinta ja kaiken kaikkiaan huonoa bisnestä.

Tuohan on vähän, kuin stressaisi kirpparilla toisen myyvän tuotteen eteenpäin ja saavan siitä enemmän rahaa kuin sinä. :D Sitä summaa mikä veloitetaan,ei kannata tuijottaa,vaan vedät myyntihinnan sellaiseksi, että sinulle jäävä summa on se, jolla olet laukun valmis myymään. Silloinhan et siinä periaatteessa mitään häviä.

Häviäähän? Ainahan se on myyjältä pois jos joku välikäsi nappaa osuuden.

Vierailija
52/704 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kiltti selventää kuinka tuo tuotteiden postitus siis toimii.. Eli onko niin ettei postista tarvitse erikseen ostella pakettia, vaan zadaa tekee yhteistyötä matkahuollon kanssa ja he pakkaavat paketin sitten itse?

Pakkaat tuotteen vaikka muovipussiin, ja matkahuollossa näytät koodin, jonka sait ko. tuotteen postitusta varten :)

Vierailija
53/704 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA77 kirjoitti:

Ostin takin kokeilu mielessä, odotan postitusta.

Ymmärsinkö oikein, että jos myyn tuotteen, saan valmiin postituskoodin? Minun tarvitsee vain pakata tuote ja näyttää koodi kassalla, ja kassalla tulostavat lapun pakettiin? Ja tämä postitus oli myyjälle ilmaista?

Koodilla AP6730 5€

Juuri näin! Hullun kätevää!

Vierailija
54/704 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi sovellusta! Ihan mahtava ja super helppo. Tästä vielä 5€ shoppailurahaa koodilla JL9009 :)

Vierailija
55/704 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni nyt ensimmäinen huono kokemus. Myin vanhan puhelimeni Zadaassa ja se menikin heti kaupaksi. Sovimme ostajan kanssa, että postitan tuotteen heti kun uusi puhelimeni saapuu. No, sain uuden puhelimen ja latasin siihen Zadaa sovelluksen niin en enää päässytkään vanhalle tililleni vaan Zadaa oli tehnyt minulle uuden tilin???? En pääse vanhalle tililleni enää, enkä siis voi ottaa yhteyttä ostajaan, enkä pysty tuotetta lähettämään ilman koodia. Asiakaspalveluun olen laittanut jo 2 viestiä ja vastausta ei kuulu. Hyvä sovellus, mutta nyt meni hieman maku... Onko kellään vastaavaa kokemusta?

Vierailija
56/704 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastata minullekaan asiakaspalvelusta:( kolme viestiä jo ainakin laittanut ja automattisesti sulkeneet kaupan, vaikka en myyjälle ole arviointia laittanut...

Vierailija
57/704 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita vinkkejä, miten myyntiä saisi kasvatettua Zadaassa? 🙂

Vierailija
58/704 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään kirjoitti:

Facebook login tarkoittaa Facebookilla autentikontia eli tunnistautumista. Sillä ei ole mitään muuta tekemistä Facebookin kanssa, joten ei mitään tietoja leviä koskaan Facebookiin, jos kirjaudut palveluihin niillä tunnuksilla.

Itse Facebook kyllä saa nuo kaikki tiedot,eivät vaan ole julkisia

Vierailija
59/704 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodilla NK2455 5€ shoppailurahaa 🙂

Vierailija
60/704 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne voi rekisteröityä myös sähköpostilla, ja kuppikoon, painon jne saa piiloon muilta.