Hakisitko tyttäresi baarista yöllä?
Maalla missä julkisia ei kulje, matkaa n. 20km.
Lähtisitkö hakemaan vai ajattelisitko että hankkikoot itse kyytinsä, melkein aikuinen ihminen kun on sinne baariin päässytkin?
Mä kerron hetken päästä miksi kyselen.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakisin ja tämän jälkeen liikkuisin matkassa niin kauan, kunnes oikeasti ollaan täysi-ikäisiä..
No, mun mielestäni juuri 18v täyttänyt ei ole aikuinen vaikka täysi-ikäinen onkin.
Riippuu ihmisestä. Osa oikeasti kypsyy jo todella aikaisin, on jo 17-v:nä aikuinen vaikka ei olisikaan täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen keskustelun vastauksia. Ihan tosissaanko joku jaksaisi esim. joka viikonloppu hakea keskellä yötä lapsensa baarista? Olisin epäillyt äitini seonneen, jos hän olisi joskus hakenut minut 15 kilometrin päästä illanvietosta kotiin.
Mä ihmettelen sun vastaustasi.
Ihan tosissasko näit jonkun kertovan hakevansa JOKA VIIKONLOPPU?? Mä olisin aivan helvetin huolissani jos joku mun lapsistani olis joka viikonloppu baarissa ja vielä niin että on joka kerta ajokunnoton.
Hohhoijaa.
Mä haen täysi-ikäisen lapseni baarista mielummin itse keskellä yötä kuin päästän autonrattiin yhden, kahden kaljan jälkeen. Ja vaviskaa, riekuin itsekin parikymppisenä baarissa joka viikonloppu, usein molempina iltoina. Ja tänä päivänä opetan sinunkin lastasi, kättelimme vanhempainillassa, muistatko?
Buahah, piti tietenkin sanoa, että joka viikko kerran, pari, ei joka ilta. Tosiaan siinä olisi kohta opintotuki juotuna, jos joka ilta...sori!