Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakisitko tyttäresi baarista yöllä?

Vierailija
26.04.2016 |

Maalla missä julkisia ei kulje, matkaa n. 20km.
Lähtisitkö hakemaan vai ajattelisitko että hankkikoot itse kyytinsä, melkein aikuinen ihminen kun on sinne baariin päässytkin?
Mä kerron hetken päästä miksi kyselen.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin jos maalla asuminen oli mun eikä tyttären ajatus

Vierailija
2/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai hakisin ja olen hakenutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tytär alaikäinen ja asuu kotona, niin todellakin hakisin. En altistaisi häntä vaaroille, jotka voi tulla epämääräisten kyytien hankkimisesta.

Vierailija
4/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tarvittaessa maksaisin taksin kotiin. Toki odottaisin tytön sen jotenkin korvaavan myöhemmin.

Vierailija
5/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin ainakin oman lapseni.

Vierailija
6/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tytär alaikäinen ja asuu kotona, niin todellakin hakisin. En altistaisi häntä vaaroille, jotka voi tulla epämääräisten kyytien hankkimisesta.

Miten alaikäinen voisi olla baarissa?

Itse joko hakisin tai kustantaisin taksin.

Vierailija
7/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, mutta olen satavarma, että äitini tai isäni hakisi jos tarve tulisi. Itse myös hakisin siskoni, veljeni, ystäväni, siskontyttäret (kunhan ovat siinä iässä) tai vanhempani. Jos läheinen tarvitsee kyytiä tai apua niin silloin toimitaan.

Vierailija
8/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin, mun isäni haki myös minut aikanaan.

Ja pojankin hakisin, jos niikseen tulee.

Vierailija
9/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

Vierailija
10/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin! Lapsi turvallisesti kotiin :)

Vierailija
11/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoreettinen kysymys, koska en ikimaailmassa asettuisi asumaan nuoren kanssa tuollaiseen persläpeen. 

Vierailija
12/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin tietty, en nyt kuitenkaan ihan joka viikonloppu molempina öinä, mutta satunnaisesti tottakai.

Vierailija
13/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin toki jos taksia ei voisi käyttää.

Vierailija
14/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
15/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin, jos hänellä olisi joku hätä tai ei olisi taksirahaa (miksi ei?). Okei, jos lähes joka viikonloppuyö puhelin soisi aamuyöstä että pitää tulla hakemaan, niin aika pian tulisi raja vastaan.

Vierailija
16/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hakisi jos ajokunnossa olisin. Ihme kysymys.

Vierailija
17/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin silloin tällöin, jos asiasta sovittaisiin reilusti etukäteen eikä aivan joka viikko tarvitsisi. Jos tytär soittaisi aamuyöstä humalassa, kun olisin nukkumassa, että voitko hakea, niin lähtisin kyllä, mutta saarnaisin, että en tykkää tällaisista yllätyksistä.

Tytär on vastavuoroisesti kortin saatuaan hakenut minut kerran pikkujouluista ja kerran illanvietosta ystävättärieni kanssa.

Vierailija
18/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kyselemään koska olen pitänyt itsestäänselvänä että tarvittaessa lähden hakemaan (ollaan  asuttu maalla koko lasten eliniän) Tytär oli pääsiäisen aikaan kylän ravintolassa, kotiinlähdön aikaan joku aikuinen mies oli lyöttäytynyt tyttöjen seuraan ja äimistellyt kun tyttäreni kertoi että äiti hakee. "Äiti hakee!!!! Minkäikäinen sä oikein olet????"

Kyllähän minä ymmärrän että miehen mielestä tyttäreni olisi ollut huomattavasti parempi lähteä hänen mukaansa.

Minä haen jos on tarvetta, haen myös 17v poikani kotibileistä jos on tarve. En halua altistaa tytärtä pyytelemään kyytiä miltään epämääräiseltä tyypiltä, taksin maksaminen ei myöskään välttämättä toimi( sen saaminen voi kestää pahimmillaan tunnin) En ole nähnyt tässä mitään ongelmaa.

ap.

Vierailija
19/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin ehdottomasti.  Kellon ajalla ei ole väliä, pääasia  että tytär on turvassa.

Vierailija
20/83 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minut ainakin käytiin hakemassa, jos tarve vaati. Yleensä olin kyllä itse kuskina ja selvin päin, joten vanhempien tai kenenkään muunkaan ei minua tarvinnut kuskailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän