Tapailemani nainen 38v ei kertonut olevansa kahden lapsen yh-äiti :(
Netistä löysin mielestäni kivan naisen ja vko:n loppuisin pe-su tapailtiin yhden kk ajan , kunnes paljastui että hänellä on 2 lasta ja molemmilla eri isät toinen tavis mutta se toinen erittäin viddumainen, katkeroitunut pieni, lyhyt, kaljupäinen HANKALAHERMANNI .
Hankalat exät on todellakin perseestä ja syvältä, mutta valehtelu suhteen alussa on vielä pahempaa.
En tiedä haluanko enää jatkaa tapailua vai pitäisikö vaan suoraan etsiä sitä oikeasti LAPSETONTA alle 40v naista sellaisia kuitenkin on.
Varmasti näin on käynyt monille ?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta etsimässä m39 kirjoitti:
Netistä löysin mielestäni kivan naisen ja vko:n loppuisin pe-su tapailtiin yhden kk ajan , kunnes paljastui että hänellä on 2 lasta ja molemmilla eri isät toinen tavis mutta se toinen erittäin viddumainen, katkeroitunut pieni, lyhyt, kaljupäinen HANKALAHERMANNI .
Hankalat exät on todellakin perseestä ja syvältä, mutta valehtelu suhteen alussa on vielä pahempaa.
En tiedä haluanko enää jatkaa tapailua vai pitäisikö vaan suoraan etsiä sitä oikeasti LAPSETONTA alle 40v naista sellaisia kuitenkin on.
Varmasti näin on käynyt monille ?Lapsettomana naisena en etsi miestä, jolla on lapsia, ja tuskin olen ainoa laatuani. Minut on pari kertaa huijattu deiteille olemalla kertomatta lapsista, vaikka profiilissa olen selvästi tuonut esille, että olen vela. Jäi aika peen maku suuhun.
On helppo ymmärtää että jos on aiemmin valehdeltu, petetty Tai muuten vain kusetettu niin on erittäin vaikeaa luottaa ihmisiin ( miehiin ) sinun tapauksessasi .
Mutta muista että kaikki miehetkään eivät ole samanlaisia , jotkut ovat myõs rehellisiä kuten minä .
Itse tulin nuorena isäksi 23v ja minulla on kaksostytöt 16v lukiolaisia joita enää harvoin näen , viikottain kyllä soittelen heille ja päinvastoin mutta heillä on Jo poikaystävät ja opiskelu yms.
Pakko sanoa että vähän ihmettelen miksi se jotain naisia haittaa että minulla on Jo pian 2 aikuista tytärtä ? En siis enää ole mikään vko:n loppuiskä .
SAA kommentoida ja sitä toivoisinkin .
Vierailija kirjoitti:
rakkautta etsimässä m39 kirjoitti:
On se vaan niin vaikeaa löytāä löytää oikeasti hyvä nainen kun ikāā on Jo se 39 vaikka on työpaikka, omaisuuttakin vāhān ja muuten elämā mallillaan.
Saatan turvautua pian ns tuontitavaraan jos ei muu auta , kuitenkin mieluummin ottaisin ihan suomalaisnaisen jos edes 7-8 arvoisen löytāisin 4-10 asteikolla
Tulisipa minulle Rakkauden kesä , olisi hienoa löytää joku jota rakastaa ja se joku rakastaa sinua takaisin , sitā odotellessa !
Hyvää tulevaa kesää kaikille !No on se kyllä aika vaikeaa, jos mennään joku helvetin mitta-asteikko edellä suhteeseen. Joskus nimittäin niistä, jotka ensisilmäyksellä on jotain vitosia kutosia, löytyykin ne parhaat helmet ja ihanimmat kumppanit. Mut mikäs siinä, kukin tavallaan.
Oletko oikeasti sitä mieltä että esim ulkonäöllä ei ole mitään vaikutusta Tai arvoa että luonne vain ratkaisee ?
Toihan on pientä vielä. Mulle nettimies kärähti 2kkn päästä että löytyykin vaimo ja lapsia... Hyvin yleistäkin vielä tämmöinen.
Onpas kurjaa, ehkäpä hän oletti sinun tietävän? Miksi tässä ketjussa haukutaan taas yh-äitejä? Millainen ihminen haukkuu kurpaksi toista? Ainakin mukavampi on kuin sinä. Varo ettei mies lähde mukavamman mukaan niin, että sullekin käy samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan niin vaikeaa löytāä löytää oikeasti hyvä nainen kun ikāā on Jo se 39 vaikka on työpaikka, omaisuuttakin vāhān ja muuten elämā mallillaan.
Saatan turvautua pian ns tuontitavaraan jos ei muu auta , kuitenkin mieluummin ottaisin ihan suomalaisnaisen jos edes 7-8 arvoisen löytāisin 4-10 asteikolla
Tulisipa minulle Rakkauden kesä , olisi hienoa löytää joku jota rakastaa ja se joku rakastaa sinua takaisin , sitā odotellessa !
Hyvää tulevaa kesää kaikille !No on se kyllä aika vaikeaa, jos mennään joku helvetin mitta-asteikko edellä suhteeseen. Joskus nimittäin niistä, jotka ensisilmäyksellä on jotain vitosia kutosia, löytyykin ne parhaat helmet ja ihanimmat kumppanit. Mut mikäs siinä, kukin tavallaan.
Oletko oikeasti sitä mieltä että esim ulkonäöllä ei ole mitään vaikutusta Tai arvoa että luonne vain ratkaisee ?
En, mutta sille laitetaan ihan liikaa painoarvoa, kun se on kuitenkin muuttuvainen ja altis vaihtelulle. Vähän sama kuin jos suunnittelisi kahden vuoden maailmanympärimatkan sen perusteella, millaista säätä on luvattu tälle viikolle.
Anteeks nyt kaikki "huijatut", mut siis kysyttekö te niiltä treffikumppaneiltanne niistä penskoista vai ette? Ja jos ette, niin oletatteko, että toinen tuo sen jotenkin esille? Ja jos ei saa mihinkään väliin otettua asiaa esille, niin oletatte, että ei ole lapsia? Aika monta olettamusta, olettaisin.
Kaikki hyvät kumppanivaihtoehdot asuvat liian kaukana omalta kotipaikkakunnaltani katsottuna .
Se välimatka on liian pitkä , eikä toimivalle parisuhteelle näin löydy edellytyksiä.
Sama probleema monilla
Se haki susta kolmannen lapsen siittäjää.Kohta paukkuu elarit.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks nyt kaikki "huijatut", mut siis kysyttekö te niiltä treffikumppaneiltanne niistä penskoista vai ette? Ja jos ette, niin oletatteko, että toinen tuo sen jotenkin esille? Ja jos ei saa mihinkään väliin otettua asiaa esille, niin oletatte, että ei ole lapsia? Aika monta olettamusta, olettaisin.
Aloittaja kertoi tavanneensa naisen netissä. Kyllä minusta lapset on asia joka kannattaa kertoa siellä deittiprofiilissaan tms. Ainakin jos on yhtään vakavampaa suhdetta etsimässä. Ja olen itsekin sellainen kulahtanut kahden lapsen kurppaäiti, minkä kerroin avoimesti omassa profiilissani.
Hah, olit pelkkää viikonloppuviihdykettä!
Vierailija kirjoitti:
Se haki susta kolmannen lapsen siittäjää.Kohta paukkuu elarit.
Tämä yh elättää lapset itse - toisin kuin sinä miehesi siivellä loisiva. Tämä on aina yhtä naurettavaa arvostelua niiltä jotka elävät itse kahden palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tulevaa kesää kaikille !Ihan vaan kommenttina, että saattaisi auttaa jos hoksaat, että se 7-8 arvoinen nainenkin haluaa olla sulle täysi 10. Kai sinäkin hänelle? :)
Totta helvetissä !
Jos Tai kun rakastun niin se jää keneltäkään huomaamatta Tai tuntumatta eikä varsinkaan siltä naiselta alle 40v
Puhun ja pussaan ja lemmin kuin innostunut Sonni 3-5krt vieläkin vaikka ikää on se 39 nuorempana jopa 10krt vuorokaudessa ja muuten tämä on totta.
Olen urheilullinen ja liikunnallinen ja toivoisin löytäväni vähän saman henkisen naisen.
Kuntosalilla olen muutamia ko naisia nähnyt mutta en tiedä onko se sopiva paikka lähestyä, ehkä ei eos
Mut ku se sika-Harrikin otti seisemän lapsen yh-äidin!! Mahtoi olla jo messuhalli silläkin muijalla ja hyvin kelpas.
Niin, muakin kiinnostaisi että ihanko nainen valehteli että lapsia ei ole vai jätti kertomatta että niitä on? Ja onko ongelma enemmän se, että naisella on lapsia vai se että toisen lapsen isä on lyhyt ja kalju? Aloittajalla itselläänkin on lapsia, siinä mielessä lapseton nainen on epärealistisempi vaihtoehto myös hänelle. Toisaalta tällä yh-äidillä on ilmeisesti todella hyvät tukiverkostot, kun on pystynyt jokaisen viikonlopun järjestämään vapaaksi. Mielestäni hän olisi erinomainen vaihtoehto aloittajalle - noh, salailu/valehtelua lukuunottamatta. Mutta toisaalta, ehkäpä hän on lukenut näitä ketjuja ja todennut, että parempi pitää matalaa profiilia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta sille laitetaan ihan liikaa painoarvoa, kun se on kuitenkin muuttuvainen ja altis vaihtelulle. Vähän sama kuin jos suunnittelisi kahden vuoden maailmanympärimatkan sen perusteella, millaista säätä on luvattu tälle viikolle.
Ei ollut mikään hyvä vertaus mutta en ostaisi autoakaan jos se olisi minun mielestäni ruma vaikka siinä olisikin hyvät ja pehmeät penkit.
Ulkonäöllä on väliä , se että onko se oikein vai väärin on taas ihan eri juttu .
Vierailija kirjoitti:
Niin, muakin kiinnostaisi että ihanko nainen valehteli että lapsia ei ole vai jätti kertomatta että niitä on? Ja onko ongelma enemmän se, että naisella on lapsia vai se että toisen lapsen isä on lyhyt ja kalju? Aloittajalla itselläänkin on lapsia, siinä mielessä lapseton nainen on epärealistisempi vaihtoehto myös hänelle. Toisaalta tällä yh-äidillä on ilmeisesti todella hyvät tukiverkostot, kun on pystynyt jokaisen viikonlopun järjestämään vapaaksi. Mielestäni hän olisi erinomainen vaihtoehto aloittajalle - noh, salailu/valehtelua lukuunottamatta. Mutta toisaalta, ehkäpä hän on lukenut näitä ketjuja ja todennut, että parempi pitää matalaa profiilia...
Valehteli kun sitä häneltä kysyin suoraan.
Kerroin että itselläni on kaksostytöt 16v ja että hänen kauniit geeninsä menevät hukkaan jos ei ole lapsia " luonnonvarojen haaskaamista " termiä käytin .
Vaikka jokaisen oma asiahan se on hankkiiko lapsia vai ei .
Sitä syytä lähinnä ihmettelin ettā miksi hän valehteli . Häpesi varmaan Tai jotain melko olennaista jätti tarkoituksella kertomatta.
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus myös epäonnistua tai joutua pettymään.
Ohis, mutta samalla lyöntimäärällä olisit kirjoittanut "vko:n loppuisin" ihan oikeaoppisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Mut ku se sika-Harrikin otti seisemän lapsen yh-äidin!! Mahtoi olla jo messuhalli silläkin muijalla ja hyvin kelpas.
Jospa se sika-Harri oli ihan oikeasti rakastunut siihen yh7 naiseen.
Sehän on hatun noston paikka.
Eikä yh-äideissä sinäänsä mitään vikaa ole ainakaan minun mielestäni.
Ei voi yleistää ihan kaikkea.
Mulle on käynyt noin parikin kertaa. Kyllä siinä tuntuu että tulee vedätetyksi kun toinen ei kerro noin SUURTA asiaa. Tuli elävästi mieleen eräs mies, jonka tapasin matkoilla ja vietettiin paljon aikaa yhdessä. Oli selkeän kiinnostunut minusta, ja minäkin viihdyin hänen seurassa. Ystävystyimme facebookissa ja kun aloin näkemään isä-lapsi kuvia niin kysyin mieheltä että onko hänellä lapsia?!!! Myönsi asian, mutta tuli vedätetty olo.
Olen ehkä romanttinen typerys mutta uskon että ihmiset päätyy yhteen jos heidän on tarkoitettu päätyvän, vaikka kuinka olisi ajatuksena vastaan lapsen omaavaa kumppania. Tiedän aika montakin tapausta. Hyvin harva nyt tarkoituksella haluaa alkaa jonkun äiti/isäpuoleksi. Joskus vaan niin sitten kuitenkin kuuluu tapahtua. Toivon ettei minulle käy niin.