Mikä on tyhmin kysymys, jota sinulta on ikinä kysytty?
Koulukaverini kysyi, että ai voiko kermaperunoita tehdä itsekin? :D
Ai luoja, kun meinasin kuolla nauruun. Luuli raukka, että kermaperunoita saa vaan valmiina kaupasta. :D
Kommentit (72)
Nuoruudessani perheellämme oli hevosia, jotka jouduimme elämänmuutoksen takia myymään. Kerroin mielenkiintoiselle deitille, että meillä oli ennen hevosia ja hän kysyi, tehtiinkö niistä makkaraa.
"No mutta miten sulla voi olla nimi jos sua ei ole kastettu?" Kaveri yläasteella ei tosiaan ollut mikään penaalin terävin kynä.
Miks sulla on silmälasit?
Kysyjänä n.kolmikymppinen nainen.
"Ovatko he identtisiä?"
Kyseessä tyttö ja poika...
"Ai eikö sulle suomalainen mies kelvannut vai, miksi ei?!" Tämä vihaisella äänellä tuntemattoman ihmisen suusta keskellä kaupunkia.
"Miksi teillä kaikilla (tarkoitti perhettäni) on silmälasit?"
Onhan niitä. Yksi ikätoveri tuli kysymään:" Ai, ootsä ylioppilas?" Arvaa, kaksi ällää, yksi ee ja loput ämmiä. Sitten yksi vanha luokkakaveri tuli kysymään myöhemmin, kun kuuli mitä alaa opiskelen:"Ootsä hyväkin?" Mitä tuohonkin nyt vastais. Joo-o, oon mä ihan. Lisäksi lukemattomia muita typeriä kysymyksiä, että en edes hämmästy ihmisten typeryyttä.
Yksi työkaveri kysyi uudessa työpaikassa, että onko minulla televisiota. Työpaikka Espoossa, kotoisin olen Oulusta.
Et kai sä oikeasti kuuntele jotain Roxettea?
Mikset ole valkoisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
"Ovatko he identtisiä?"
Kyseessä tyttö ja poika...
Samaa kysytty meillä, jopa siinä vaiheessa, kun tuplat oli 13v eli jokainen huomasi, että ei ihan heti havaittavaa samankaltaisuutta ilmene.
Oletko värjännyt vauvan tukan?
Punatukkainen tyttö, vauva oli silloin kolmiviikkoinen. Aina ollut paksu ja tuuhea tukka päässä.
HAISTAKOON VAIKKA PITKÄN PASKAN!
Miksi sä käy töissä, kun sun mies on rikas?
No varmaan siksi, että minä en ole rikas.
"Miten tää vedenkeitin toimii? Emmä oo koskaan käyttäny vedenkeitintä."
Ihan vaan sitä näkyvää nappia painamalla. Ikää neidillä taisi olla 20 vuotta ja lukion käynyt (itse en arvota ihmisiä koulutuksen perusteella, mutta yleisesti ihmiset sanovat, että lukiolaiset ovat fiksumpia, niin siksi mainitsin hänen käyneen lukion).
HänYleissivistymätön kirjoitti:
Yksi työkaveri kysyi uudessa työpaikassa, että onko minulla televisiota. Työpaikka Espoossa, kotoisin olen Oulusta.
No eikös kaikki Oulussa ole lestadiolaisia?
Miten sä nukut näiden kanssa? (Kampaaja vyötärömittaisista hiuksistani)
Vierailija kirjoitti:
"Miten tää vedenkeitin toimii? Emmä oo koskaan käyttäny vedenkeitintä."
Ihan vaan sitä näkyvää nappia painamalla. Ikää neidillä taisi olla 20 vuotta ja lukion käynyt (itse en arvota ihmisiä koulutuksen perusteella, mutta yleisesti ihmiset sanovat, että lukiolaiset ovat fiksumpia, niin siksi mainitsin hänen käyneen lukion).
Niitä vedenkeittimiä on oikeasti todella erilaisia...
"Mikä toi maa on?" Kyseessä Intia, kysyjänä yli 50-v. nainen. Karttapalloa siis katsottiin.