Mikä on tyhmin kysymys, jota sinulta on ikinä kysytty?
Koulukaverini kysyi, että ai voiko kermaperunoita tehdä itsekin? :D
Ai luoja, kun meinasin kuolla nauruun. Luuli raukka, että kermaperunoita saa vaan valmiina kaupasta. :D
Kommentit (72)
"Perisuomalainen älähdys "HÄ?" kuulostaa aina hieman tyhmältä. Joku "Pardon?", tai muu vastaava kuulostaisi huomattavasti kultivoituneemmalta."
Voinkin kuvitella kuinka perussuomalaisten Hakkarainen tai ketä näitä kansan syvän rivin edustajia seuraavan kerran sanookin "Pardon" niin kaikki vaikenee seuraavaksi kolmeksi sekunniksi . - Jatkaen sitten siis se joku baar donna" tarkoitin siis, että niinku tiekäs musta ois hyvä niinku jos ...
Vierailija kirjoitti:
Perisuomalainen älähdys "HÄ?" kuulostaa aina hieman tyhmältä. Joku "Pardon?", tai muu vastaava kuulostaisi huomattavasti kultivoituneemmalta.
Voin kuvitella sen eläkeikäisen papparaisen, joka käheällä äänellä puoliksi huutaen kysyy, että PAATRON??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä nukut näiden kanssa? (Kampaaja vyötärömittaisista hiuksistani)
Mikä tossa on tyhmää? Tarkoitti varmaan, että pidätkö letillä vai auki vai miten, mitä et tyhmänä tajunnut?
Ei vaan aidosti äimisteli sitä, miten pystyn elämään niiden hiusten ( pitkät ja törkeän paksut) kanssa. Ihmetteli sitäkin, miten saan ne pestyä.
"Voidaanko kuitenkin hankkia asunto yhdessä, kun mun tulot ei yksin riitä asuntolainaan?"
- ex-miesystävä, kun halusin lopettaa seurustelusuhteen
"Voin kuvitella sen eläkeikäisen papparaisen, joka käheällä äänellä puoliksi huutaen kysyy, että PAATRON??!"
- Vaan miten tuo erottaa siitä, ettei vahingossa luule hänen kysyvän: Missä ne paarit on? Vai olisiko papparaisella sittenkin jano ja halu saada vähän väkevämpää, kielenkantoja avaa-vaa - Kenties, jos tuollaista kyselee, täytynee ohajat alkoon sitten vai olisko lähiö pubi parempi paikka?
Miks oot noin pitkä? Miks sulla on noin iso jalka? Miks sulla on niin keltaset hampaat?
"Oletko sä oppisopimuksella siellä yliopistossa?"
Kaverin uusi tyttöystävä, aivan tosissaan 😮
Miten kauan sä oot käynyt syöpähoidoissa ja ne vielä jatkuu kun sulla ei ole niin paljon hiuksia, tai oot melkein niinku kalju, ku ei sulla varmaan muute tollane spede tukka olisi? - Isälläsikin on niin tuuhea ja kauniit hiukset. - - - Vai johttuks toi sun kaljuuntumises vaan huonoita elintavoista, mut ei kai kun et oo yhtään läski.
Isossa porukassa istuttiin iltaa, ihmiset olivat enemmän tai vähemmän tuttuja keskenään.
Kysymys ei ollut minulle, mutta meinasin kuolla myötähäpeästä. Kaikki pöydän ympärillä kuuntelivat:
Tää blondi oli jo kauan aikaa pitänyt esitelmää itsestään vieressä istuvalle kohteliaasti kuuntelevalle miehelle, ja kertonut suunnilleen kaiken täyden turhan mitä saattaa olla.. Mies siis kuunteli kohteliaasti tämän blondin höpötyksiä, lopulta blondi päätti kysyä jotain tältä mieheltä, jonka oli jo melkien hukuttanut jutuillaan.
Blondi: no niiku, mitä sä sitte teet työkses..
Mies: No, mä oon lentokapteeni
Blondi: Ai, mitä, siis öööö... se tarkotatsä niinku et sä ohjaat lentokonetta?
Mies: joo, sellasta tosi isoa konetta.
blondi miettii vähän aikaa.... Oikein näkyy kun ne pari aivosolua hakkaa kiivaasti keskenään
Blondi: Ai, siis niinku lentäjä.. tota... ooksä opiskellu yhtään mitään muuta?
Mies: No, en, eiks se riitä?
Blondi: No, en mä tiedä, mut et sä niiku oo oikeesti opiskellu mitään muuta?
Mies: No, ei valitettavasti ole tullut muita kouluja käytyä, mutta hyvinhän tuollakin on pärjännyt ja työssäni viihtynyt.
Blondi: Aijaa.. no, missä sä sit opiskelit?
Mies: Jenkeissä kävin lentokoulun....
Blondi: ai vähäks siistii, no sen takia sä varmaan lähitki, ku pääset jenkkeihin... Siel oli varmaan tosi hauskaa ja siistii..
Mies: ööö..tota, olihan siellä ihan kivaa, mutta kyllä mä sinne ihan lähdin opiskelmaan lentäjäksi, enkä hirveästi kerinnyt muuta tekemään opiskelemaan ja lentämään...
Blondi: aijaa.. tosi tylsää sitte.
Ja sitten jatkui taas itsestään puhuminen..
Hieman joutui repeilemään.... =D =D Ihan hyväntahtoinen höpsöhän se blondi oli, mutta ei kauheen fiksu ollut noin muuten...
terkuin. tuota blondia pöydässä vastapäätä istunut... et sellaset illalliskutsut sitte... =D
Aikanaan yksi ex silloin reilu parikymppinen kysyi vakavalla naamalla että mihin bensiini autosta katoaa. Eikä oo ees mikään speden naisenlogiikkaläppä kun todella ihmetteli sitä. Koetin sitten pitää luennon miten se menee moottorin, pistää männät liikkeelle ja pyörät pyörimään. Ihan turhaan varmastikkin mutta kun sillon oli niin ihq raksuttunut niin pitihän se yrittää.
m40
Millä tää menee alaspäin? (NUOLINÄPPÄIMELLÄ TAI VALINNOILLA 1/2 kuten kaikissa ko. laitteissa )
Terveisiä asiakaspalvelusta, maksupäätteet kun onkin niin hitokseen erilaisia ja hankalia kaikki ;-----)
Vierailija kirjoitti:
Millä tää menee alaspäin? (NUOLINÄPPÄIMELLÄ TAI VALINNOILLA 1/2 kuten kaikissa ko. laitteissa )
Terveisiä asiakaspalvelusta, maksupäätteet kun onkin niin hitokseen erilaisia ja hankalia kaikki ;-----)
No ne oikeesti on ihan tosi erilaisia. Etkö ole käyttänyt muita kuin teidän omaa?
Joka viikko joku av:llä:
"Mitä epämuodikkaita ruokia teet ja tykkäät syödä?"
"Minkä väriset pikkuhousut nyt jalassa?"
Vierailija kirjoitti:
Joka viikko joku av:llä:
"Mitä epämuodikkaita ruokia teet ja tykkäät syödä?"
"Minkä väriset pikkuhousut nyt jalassa?"
Eikö muka ole aivan korrekti keskustelunavaus tuo jälkimmäinen? Noin minä aina murran jään uusien tuttavuuksien kanssa...
Tuuleeko maalla, kun siellä ei ole niin paljoa autoja? (Kysyjänä täysi-ikäinen tyttö, joka luuli tuulen syntyvän autojen liikkeestä)
Oletsä koskaan ajatellut käydä kosmetolgilla?
Vierailija kirjoitti:
äääh... moni näistä kysymyksistä on tarkoitettu huumoriksi, mutta kuulija on vain sattunut olemaan mielensäpahoittaja, tai sitten vain muuten huumorintajuton ihminen.
Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan. Ei kysyvä tieltä eksy.
Miten joku voi ajatella noin ettei tyhmiä kysymyksiä ole...
Vierailija kirjoitti:
kantabaarin Mirkku kirjoitti:
"Käytsä usein täällä?"
"Käynkö mä täällä usein?"
Liian usein 😔
Somaliystävältäni kysyttiin, onko hänen verensä vihreää. Kysyjällä maailma mullistui, kun selvisi hänenkin verensä virtaavan punaisena.