Mikä on tyhmin kysymys, jota sinulta on ikinä kysytty?
Koulukaverini kysyi, että ai voiko kermaperunoita tehdä itsekin? :D
Ai luoja, kun meinasin kuolla nauruun. Luuli raukka, että kermaperunoita saa vaan valmiina kaupasta. :D
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Tuuleeko maalla, kun siellä ei ole niin paljoa autoja? (Kysyjänä täysi-ikäinen tyttö, joka luuli tuulen syntyvän autojen liikkeestä)
Ei jumal.. kuolin :D
Ystävälläni ja minulla on sama etunimi. Tuttava kysyi: oletteko te sisaruksia, kun teillä on sama nimi?
"Missä on Joensuu? Onko se jossain Oulun yläpuolella?"
"Miksi sä oot halunnut itsellesi silmälasit?"
Miten sulla voi olla noin hyvännäköinen aviomies?
Oliko sun pakko erota? (mies syytettynä lasten hyväksikäytöstä.)
Olen nainen ja minulla on kaksoisveli. Kerran ekoilla treffeillä yksi mies kysyi, olemmeko identtiset kaksoset.
"Jos ei käytetä kondomia, niin voiko sun syöpä tarttua?"
Kysyjä 16v jätkä, silloinen poikakaverini, jonka äiti oli vielä sairaanhoitaja. Kerroin hänelle, että olen lapsena sairastanut leukemian. Eipä tarvittu kondomia... Koska ei seksiä tullut.
Nää on hauskoja, kertokaas lisää :)
En nyt muista tässä tyhmiä kysymyksiä,mutta monen oman ikäluokkani,56 v.,ja vanhemmankin kanssa olen kunnolla väitellyt siitä,että juhannus on ollut ennen keskellä viikkoa tai viikonloppuna,Aatto oli juhannusaatto ja Jussin päivä juhannuspäivä.
Yksi munua vanhempi nainen oikein nauroi,että eihän niillä ole asian kanssa mitään tekemistä.Minun aikana on ollut nykyinen muoto,mutta lapsuudessani kotona äiti tarkasti aina kalenterista,paljonko "oikea"juhannus heittää sen vuotisesta.Itseänikin tuo kiusaa,olisi toisaalta hienoa,kun juhannus olisi oikeaan aikaan,mutta mitä siitäkin nyt tulisi.Muutenkin kaikki pyhät halutaan pilata,kaupatkin ovat jo auku joulun pyhistä alkaen.
Virossa ovat vielä ennallaan.Tässä nyt vaan huvitti se,kun ihmisillä on tässä totaalinen tietoaukko.
Ooksä käyny kampaajalla?
Kun tukan väri ja muoto on selvästi muuttunut.
Ootsä raskaana? En, mä oon vaan lihonnu.
"Ootsä aina ollut nainen?"
Eikun lehmäksi olen syntynyt.