Mikä on tyhmin kysymys, jota sinulta on ikinä kysytty?
Koulukaverini kysyi, että ai voiko kermaperunoita tehdä itsekin? :D
Ai luoja, kun meinasin kuolla nauruun. Luuli raukka, että kermaperunoita saa vaan valmiina kaupasta. :D
Kommentit (72)
Synnärille soittaessa korkeista verenpaineista ja järkyttävästä olosta kätilö kysyi, että miksi mittasin verenpaineet :D
kantabaarin Mirkku kirjoitti:
"Käytsä usein täällä?"
"Käynkö mä täällä usein?"
Vaatekaupassa myyjä: voisinko auttaa? Minä: ei kiitos, katselen vain. Myyjä: tässä olisi juuri tullut paita, haluaisitko sovittaa, mikä on kokosi?
Minulla oli ollut 39,5 astetta kuumetta n. neljän päivän ajan, oksensin kaiken ruoan, virtsan mukana tuli verta. Lääkäri kysyi onko minulla kuukautiset. No, ihan vain munuaisiin levinnyt myyräkuume löytyi lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä nukut näiden kanssa? (Kampaaja vyötärömittaisista hiuksistani)
No, miten?
"Mikä on tyhmin kysymys, jota sinulta on ikinä kysytty?"
Olin av-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä nukut näiden kanssa? (Kampaaja vyötärömittaisista hiuksistani)
Mikä tossa on tyhmää? Tarkoitti varmaan, että pidätkö letillä vai auki vai miten, mitä et tyhmänä tajunnut?
Vierailija kirjoitti:
"Miten tää vedenkeitin toimii? Emmä oo koskaan käyttäny vedenkeitintä."
Ihan vaan sitä näkyvää nappia painamalla. Ikää neidillä taisi olla 20 vuotta ja lukion käynyt (itse en arvota ihmisiä koulutuksen perusteella, mutta yleisesti ihmiset sanovat, että lukiolaiset ovat fiksumpia, niin siksi mainitsin hänen käyneen lukion).
Itsekin aloitin teenjuonnin vasta alle 30-vuotiaana, ja ennen sitä lämmitin veden mikrolla tai liedellä. En ollut juuri vedenkeitintä tarvinnut.
"Miten silmäsi ovat noin vihreät? Syötkö paljon salaattia?" --- eräs mies ulkomailla, ihan tosissaan.
Voiko keittoon käyttää tuoretta porkkanaa? (Luuli, että vain pakastevihanneksia voi käyttää)
Mikäs tuo on? (Ei ollut ennen nähnyt bataattia)
Kuinkas monta kuukautta teidän häistä on? Eikö oikein meinaa tärpätä?
Koska te teette lapsia?
Kaksi viimeistä etenkin siksi tyhmiä, koska kärsin lapsettomuudesta. Kipeä asia, joista ei kaikille tee mieli huudella.
Perisuomalainen älähdys "HÄ?" kuulostaa aina hieman tyhmältä. Joku "Pardon?", tai muu vastaava kuulostaisi huomattavasti kultivoituneemmalta.
USA:ssa mieheni pomon barbivaimo:' Onko lasta helpompi rakastaa, kun hän on kaunis?'
UK:ssa työpaikalla, kun tulin takaisin Suomesta joulun vietosta: ' Miksi et ole yhtään ruskettunut?'
UK:ssa sama työpaikka:' Sijaitseeko Suomi jossakin lähellä Turkkia?'
Helsingissä kysymys kotikaupungistani:' Kulkeeko ratikat Kuopiossakin?'
Vierailija kirjoitti:
"Miten silmäsi ovat noin vihreät? Syötkö paljon salaattia?" --- eräs mies ulkomailla, ihan tosissaan.
ehhehee... ihan tyypillinen iskurepliikki. Siellä ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
äääh... moni näistä kysymyksistä on tarkoitettu huumoriksi, mutta kuulija on vain sattunut olemaan mielensäpahoittaja, tai sitten vain muuten huumorintajuton ihminen.
Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan. Ei kysyvä tieltä eksy.
Ei se meinaa, että on huumorintajuton, jos huono huumori ei uppoa...
Äidin kuoltua hoidin perunkirjotuksiin papereita. Juttelin tunnin verovirkailijan kanssa tilanteesta ja papereista, niin virkailijan kysymys: Voitko pyytää äitisi allekirjotuksen valtakirjaan? Oli niin tyhmä kysymys, että repesin täysin.
"Ei se meinaa, että on huumorintajuton, jos huono huumori ei uppoa..." - Juurikin noin. Itseäni ärsyttää toisinaan kun osa -onneksi hyvin pieni osa- sanoo joskus jotain hyvin ja erinomaisen mautonta ja sitten heittää, että hei vitsi - vitsi. - Just. Missä kohtaa piti nauraa, kun en ymmärtänyt, että hävyttömyytesi olikin vitsi. - Joo olen sitten mielelläni vähän tosikko, kuin että voisn "vitsillä" loukata ja satuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Äidin kuoltua hoidin perunkirjotuksiin papereita. Juttelin tunnin verovirkailijan kanssa tilanteesta ja papereista, niin virkailijan kysymys: Voitko pyytää äitisi allekirjotuksen valtakirjaan? Oli niin tyhmä kysymys, että repesin täysin.
*ojentaa vastaukselle "maailman tyhmin kysymys" palkinnon*
Tämän paremmaksi (=tyhmemmäksi) ei voi enää kukaan laittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehhehee... ihan tyypillinen iskurepliikki. Siellä ulkomailla.
No ei tainnut olla. Kysyjä oli iäkäs mies, kysymus esitetty miespuoliselle suomalaiselle työkaverille. Ihan oikeasti ihmetteli miten joidenkin silmät eivät olleet ruskeat ja pohti ravinnon vaikutusta silmien väriin.
äääh... moni näistä kysymyksistä on tarkoitettu huumoriksi, mutta kuulija on vain sattunut olemaan mielensäpahoittaja, tai sitten vain muuten huumorintajuton ihminen.
Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan. Ei kysyvä tieltä eksy.