Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esperi Care työnantajana

Vierailija
23.04.2016 |

Olen vamistuva lähihoitaja. Työpaikan haku käynissä. Kiinnostaisi tietää, minkälainen työnantaja Esperi care on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä työnantajana mitään vikaa ole, melko tulostavoitteinen firma se kuitenkin on, että kannattaa tarkistaa palkkakuitti(niinkun muidenkin työnantajien palveluksessa) ja jos jotain uutta haluaa, niin sen hankinta saattaa kestää puolesta vuodesta vuoteen, koska asiasta on tehtävä ensin kirjallinen pyyntö lähiesimiehen toimesta yksikön päällikölle, joka taas lisää sen hankinnan budjettiesitykseen, joka menee taas vielä ylemmälle taholle...sitten kilpailutetaan että kuka myy halvimmalla, vaikka lähimmästä "robbarista" saisit saman kamppeen kympin halvemmallakin ennenkaikkea HETI käyttöön...näin meillä erään alle 100€ maksavan hankinnan kanssa.

Koulutuksia mun mielestä on melko harvoin, mitä vertaa kaupunkiin. Kaiketi niidenkin tarpeellisuus arvioidaan ja kilpailutetaan ensin.

Työkaverit vaikuttaa kyllä melko paljon siihen, että millanen mikäkin työpaikka on. Kovasti nää haluaa yhtenäistää kaikkia talon sisäisiä toimintaohjeita, sinänsä hyvä, niin onpahan sijaisille selkeämpää.

Sensijaan työhyvinvointitoimintaan nää panostaa enemmän kun kaupunki, on pikkujouluristeilyä/illallista ja tyhy-päiviä pari kertaa vuodessa. Ite oon ainakin viihtyny, en muuttais kaupungin hommiin enään takasin. Muutoksia tuli paljon kun Esperi osti "meidän" duunipaikan ja laati uudet säännöt..monet pokkuroi vastaan ja ruikutti alituiseen, osa irtisanoutu ja palas puolenvuoden päästä takas, kun huomas että samat hommat ne on kaupungillakin, mutta työporukka olikin meillä parempi.

Jaa...mitähän sitä vielä osasi kertoa 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy heittämässä keikkaa eri paikoissa, niin tiiät minne kannattaa hakea🙂🙂🙂