Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäpäs puolestani olen ENFP!

Vierailija
23.04.2016 |

Onko muita??

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös enfp. Innostun todella helposti ja olen spontaani niin hyvässä kuin pahassa. Kun saan jonkin idean, tahdon toteuttaa sen innostuksesta saamani energian voimalla heti, mikä on hitaasti lämpiävän mieheni mielestä todella ärsyttävää ja käsittämätöntä. Toisaalta kun innostus laantuu, voi asioiden loppuun saattaminen olla vaikeaa. Olen kuulemma tosi hauskaa seuraa, toisaalta saatan vitsailla ja pelleillä silloinkin, kun pitäisi vakavoitua. Suht älykkääksi, järkeväksi ja korkeakoulutetuksi aikuiseksi osaan olla todella lapsenmielinen. Perusluonteeltani olen kuitenkin tosi empaattinen, mikä taas johtaa usein siihen, että nostan muiden tunteet omieni edelle. Persoonallisuuden parhaat puolet on samalla niitä heikkouksia.

Vierailija
22/24 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te muut ENFP:t teette työksenne? Mä olen yrittäjä. 

ap

Mä olen töissä toimistohallinnossa, minkä rutiininomaiset puolet eivät sovi luonteelleni ollenkaan. Onneksi vastapainona saan olla myös luova ja olla toisinaan tekemisissä asiakkaiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- toistoreliabiliteetti on hälyttävän huono

- ei perustu kontrolloituihin tutkimuksiin vaan introspektioon ja anekdootteihin

- dikotomioista ei ole näyttöä

- asteikkojen validiteetti heikkoa

- objektiivisuuden puute, ei kontrollikysymyksiä

- epämääräinen, yleisluontoinen, tulkinnanvarainen terminologia

- JP ja SN-skaalat korreloivat keskenään

- ristiriidassa muun alan tiedon kanssa, puutteille ei tarjota selitystä eikä niitä yritetä korjata

- puolueellinen taho tuottaa suurimman osan aihetta koskevista tutkimuksista

- kehittelijöinä kaksi elämän koulun käynyttä kotirouvaa ilman psykologista tai tilastotieteellistä koulutusta

Juuh että semmoista tänään.

t. Kauris, ENFP, indigolapsi, sähköallerginen

Vierailija
24/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo teoria on aika loogiinen on suht samanlainen ku big five siinä vaan pitää ymmärtää vähän enemmän jos haluaa kokonaisen persoonallisuuden määritellä ja noi kaikki on vaan jonkun keksimiä teoriota jota ei voida todistaa tieteellisesti koska ajatuksia ei osata lukea millään muulla oikee paremmin ku aivoilla ja se vaati sitä että kykenee sivuuttamaan mielipiteet ja mooraalin tunteet katsomaan asioita objektiivisesti ja monikaan ihminen ei ole nii itsetietoinen että voisi itse vastata nettitestiin luotettavasti ja noide funktioden kohdalla pitää muistaa se että ne on taipumuksia ja se että heikkouksia pystyy kehittämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän