Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaiset on outoja

Vierailija
23.04.2016 |

Melkein kaikille naisille on monia miehiä tarjolla joten jos ei niitä ole, täytyy naisen olla jollain tavalla viallinen. Jos taas miehiä on tarjolla mutta kukaan ei kelpaa, on nainen vain lapsellinen nirppanokka joka odottaa jotain satujen prinssiä eikä pysty suhteeseen tavallisen miehen kanssa.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa totta sikäli, että mitä tavallisempi olet, sitä isompi on se joukko jota viehätät ja joka viehättää sua

Vierailija
2/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, piristävää luettavaa.

T: viallinen sinkku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, täällä niin outo sinkkunainen etten edes halua ketään miestä ;) Meitäkin on paljon. 

Vierailija
4/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on paskaa

Vierailija
5/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootko miettinyt että jollain voi olla esim mielenterveys ongelmia?

Vierailija
6/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen torjunut tässä puolen vuoden aikana joku 5 tuttua miestä, jotka ovat olleet ihastuneita muhun. Samalla mut on torjuttu 2 kertaa, kun olen ollut ihastunut yksipuolisesti. Sellaista se vaan on, mutta mieluummin olen yksin kuin suhteessa, jossa vain toinen on edes kiinnostunut toisesta siinä mielessä.

Vierailija
7/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikille naisille on monia miehiä tarjolla joten jos ei niitä ole, täytyy naisen olla jollain tavalla viallinen.

Naisia ja miehiä on edelleenkin maassa suurinpiirtein yhtä paljon

Vierailija
8/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ootko miettinyt että jollain voi olla esim mielenterveys ongelmia?

Tai ei tunne yhdyssanoja?

Vierailija
9/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon viallinen kun en uskalla lähestyä ketään enkä sitten osaa pitää juttua yllä jos joku tulee juttelemaan. 

Vierailija
10/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sinkkunaiset on joko katkeria onnettomia seksinpuutteessa riutuvia vanhojapiikoja jotka ei saa miestä tai elelevät prinsessaharhoissa unelmien miestä odotellen.

Vierailija
11/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon viallinen kun en uskalla lähestyä ketään enkä sitten osaa pitää juttua yllä jos joku tulee juttelemaan. 

Harjoittele. Nettisivustoilla ainakin lähestyminen on helppoa. Siihen jutteluun ihan oikeasti harjoitus ja treffeillä kulkeminen auttaa, eikä niistä hiljaisista hetkistä tarvitse heti ahdistua, se on ihan normaalia ettei koko aikaa pälätä.

Vierailija
12/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä toisellakaan ole kuule sen helpompaa. Kannattaisiko ryhtyä harjoittelemaan sosiaalisuutta. Voit aloittaa vaikka hymyilemällä. Se on suhteellisen vaaratonta.

Vierailija
13/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? -Sinkkunainen

Vierailija
14/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaikka että 'kerro lisää' jos et keksi itse mitään sanottavaa. Ihmiset tykkäävät kertoa itsestään.

Vierailija
15/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harjoittele. Nettisivustoilla ainakin lähestyminen on helppoa. Siihen jutteluun ihan oikeasti harjoitus ja treffeillä kulkeminen auttaa, eikä niistä hiljaisista hetkistä tarvitse heti ahdistua, se on ihan normaalia ettei koko aikaa pälätä.

niinhän ne kaikki sanoo, mutta jos oot jännittäjä ja hiljanen tyyppi, niin ei ne sanat vaan tule suusta vaikka kuinka harjoittelis

Vierailija
16/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki parisuhteessa olevat naiset ovat aikaisemmin olleet sinkkuja. Koskeeko teoriasi heitäkin, ja jos koskee, missä vaiheessa luonteen täyskäännös tapahtuu?

Vierailija
17/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikille naisille on monia miehiä tarjolla joten jos ei niitä ole, täytyy naisen olla jollain tavalla viallinen.

Vasta noin viidestäkymmenestä ikävuodesta eteenpäin. Sitä ennen miehiä on enemmän.

Vierailija
18/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ne vasta outoja on jotka pysyy riitaisassa suhteessa siksi että ovat tehneet valintoja joiden takia ovat toisistaan taloudellisesti riippuvaisia, kuten menneet naimisiin tekemättä avioehtoa. Sitten arvostellaan sinkkuja sieltä omasta suhteesta johon ollaan oikeasti aika leipäntyneitä ja jossa pysyttelyn syyt on pääasiassa jotain ihan muuta kuin mitä tuodaan esille aina "pitkien suhteiden salaisuuksia" kyseltäessä.

Vierailija
19/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta noin viidestäkymmenestä ikävuodesta eteenpäin. Sitä ennen miehiä on enemmän.

Joo ja alemmissa ikäryhmissä miehiä on 1% verran enemmän. Eli melkoinen epäsuhta. Parasta pysyä kotona 50-kymppiseksi saakka.

Vierailija
20/72 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt joku vitsi? Onhan niitä kun naiset elävät pitempään, mutta alle 55vuotiaissa miehiä on valtava enemmistö. Pitäisikö sinkkumiesten alkaa jotain 80v mummoja etsiä, kun niitä olisi lähinnä tarjolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän