Pillu on ruma sana!!
Järkyttävää kun ihmiset puhuu tai kirjoittaa sanan pillu, voiko rumempaa sanaa olla? Voi, mulkku tai naiminen. Pimppi kuulostaa siedettävältä, pippeli paremmalta, yhdyntä asialliselta :D
Ettäs tiedätte!
Kommentit (21)
Nih ja vittu se vasta kamala onkin.
Pillu on kaunis sana. Mieluummin käytän sitä kuin emätintä, joka sekin on käyttökelpoinen sana.
Pippeli ei puolestaan kuulosta hyvältä näin miehen näkökulmasta. Se on niin...outo ja nolo.
Jos jossain ruokakeskustelussa joku yhtäkkiä töksäyttäisi että PIPPELI! niin aivan varmasti saisi kaikkien huomion, ja se on siis huono asia. Käyttäkää sanaa muna. Se ei nolostuta meitä miehiä.
Olen samaa mieltä ja myös V-merkkinen on ruma sana.
Siksipä nykyisin kiroillessani käyttäydyn akateemisesti ja kiroilen käyttäen sanaa "Emätin".
Onhan se ruma sana, mutta ei niin ruma sana kuin värkki tai emätin. Pippeli on taas kuin suoraan päiväkoti-ikäiselle puhutusta termistöstä, joten ihan karmean kuuloinen aikuisen ihmisen suusta.
Minusta se on kiva sana. Ponnahtaa mukavasti suusta kuin kelluke veden pinnalle.
Samaa mieltä, enkä kyseistä sanaa koskaan itse käytäkään. Ja emätin on vielä hirveämpi! Vagina lienee ainut käyttökelpoinen, mutta sekin on aika kliinisen kuuloinen..
Mika kirjoitti:
Pimppaloora on maksalaatikko
Eipäkun puhuva auto.
Pillu on sana jota voi käyttää kiihottuneena. Ei sitä paljon gynellä kai käytetä.
Eikä ole. Minun eksäni väitti ihan samaa, mutta kuitenkin aina kiihottui, kun käytin sitä. Minusta pillussa on aivan eri tavalla seksuaalista mystiikkaa kuin muissa naisen sukuelimiä kuvaavassa sanassa. Ehkä jopa kaikuja sellaisesta muinaisesta metsäläisyydestä ja äiti maasta. Sinne haluaa aina takaisin...
AP, miten tämä asia vaikuttaa elämääsi?
Ihme, kun Suomessa ei ole vielä keksitty antaa sille naisen nimeä, kuten miehillä Jorma. Toisaalta hyvä niin, mutta millaisiahan ehdotuksia tulisi?
Vierailija kirjoitti:
Ihme, kun Suomessa ei ole vielä keksitty antaa sille naisen nimeä, kuten miehillä Jorma. Toisaalta hyvä niin, mutta millaisiahan ehdotuksia tulisi?
Katriina, Marketta, Hannele, Ursula.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Minun eksäni väitti ihan samaa, mutta kuitenkin aina kiihottui, kun käytin sitä. Minusta pillussa on aivan eri tavalla seksuaalista mystiikkaa kuin muissa naisen sukuelimiä kuvaavassa sanassa. Ehkä jopa kaikuja sellaisesta muinaisesta metsäläisyydestä ja äiti maasta. Sinne haluaa aina takaisin...
Saatana sun vittus on ruma, saatanan ruma myös sheivattuna!
Niin on!!!! Vielä ällöttävämpää on Keski ikäisen naisen suusta kuulla se!