Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder. Mikä kaikkia vaivaa?

Vierailija
23.04.2016 |

Seksiseuraa kyllä löytyisi. Miehet ei tunnu osaavan keskustella mistään muusta kuin seksistä. "Saanko kuvan, Annatko pillua, voitko pyllistää mulle". Juu en lähetä kuvaa, en anna pillua, en hae pelkkää seksiseuraa, enkä pyllistä. YksI haukku pihtarihuoraksi, kun en suostunut antaan puhelinnumeroa.
Syvä huokaus!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on alun perin ihan pelkkää seksiseuraa etsivien palvelu.

Mutta kumma kyllä, nämä prinsessaharhailijat luulevat hääkellojen soivan jo ensi kesänä,

kunhan vain vaivautuvat sinne valitsemaan parhaat päältä  : )

Minä en ainakaan halua naimisiin ikinä, enkä halua lapsia. Haluan parisuhteen. Mutta mulla on sama ongelma kuin ap:llä: minulla on asialliset kuvat ja silti mätsään vaan urpoja. Tosin kaikki mun mätsit on sellaisia, joiden kohdalla olen miettinyt että "no painanko sydäntä vai en". Yksikään sellainen mies, jolle olen sekunnin murto-osassa painanut sydäntä ei ole ikinä mätsännyt minua. Olen siis tullut siihen tulokseen, että olen ruma, vaikka minua on kehuttu kauniiksi. Jopa kerran kun painoin sitä superlike-nappulaa erään miehen kohdalla ja hän sitten mätsäsi minut, niin en ehtinyt kuin heittää jotain nokkelaa liittyen hänen profiilitekstiinsä niin hän poisti minut melkein heti?? :O 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tullut yhtään tuollaista ehdotusta! Olen koulutettu, kaunis 35v. nainen ja käynyt 3 Tinder-treffeillä. Ensin olen kirjoitellut miesten kanssa viikon verran. Kaikki fiksuja, koulutettuja (ekonomi, jurosti ja lääkäri) ja komeita, mutta sen tiesinkin kuvien perusteella.

Jos jonkun juttu ei kuulosta mielenkiintoiselta niin toivotan hyvät jatkot ja poistan parin. Ehkä olen itse niin tasokas, että kukaan ei mitään panojuttuja tosiaan ehdottele. Yhden näistä treffikumppanien kanssa olen seurustellut nyt puoli vuotta.

Vierailija
24/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on muuttunut alkuaikojen pikasuhdepalvelusta ihan nettideittisivustoksi. Tuttavapiirissä on useampia pareja, jotka ovat löytäneet toisensa Tinderistä ja seurustelleet jo pidemmän aikaa.

Ja muuten, jos haluatte lukeä lisää miesten törkyviestejä (ja saada ehkä vähän epäuskoisen ja pahan mielen :D ) niin käykääpä lukemassa Bye, Felipe -instagramtiliä. Saameri kun sapettaa ne äijät  :D

Yleensä keskustelu menee näin:

M: "ooh babe your so daamn hot. Ur so sexy and beautiful. Do ya wanna fuck"

N: "Thank you but no thank you"

M: "I fuckng hate you ugly fat bitch! Noone wants you ur so fucking ugly fat asshole bitch!"

Vierailija
25/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Tinderi ole juuri seksiseuran hakua varten. Vai miksi siinä tullaan pärstä edellä?

Vierailija
26/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän mäkin tahtoisin nähdä :D :

"I want to see a reality tv show where straight dudes have to read the shitty messages they send to women to their mothers"

:D

https://www.instagram.com/p/BDq2ZufJK_b/?taken-by=byefelipe

Vierailija
27/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kumma kyllä, nämä prinsessaharhailijat luulevat hääkellojen soivan jo ensi kesänä,

Minä en ainakaan halua naimisiin ikinä, enkä halua lapsia. Haluan parisuhteen.

Vaihinko ettei niitä parisuhteita myydä kaupasta irtomyyntinä. Itse haluan ihan vain sen miehen.

Vierailija
28/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sun kuvatkin varmaan on sellasia että saat ehdotteluja. Mulla ei ole ainuttakaan herutuskuvaa ja saan ihan asiallisia viestejä. Tosin Tinder on kyllä erittäin hiljainen nykyään.. jaksaako sitä kukaan edes enää käyttää paitsi ilmeisesti nämä pillunvonkaajat

Vierailija
29/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Tinderi ole juuri seksiseuran hakua varten. Vai miksi siinä tullaan pärstä edellä?

No minkä siinä pitäis tulla edellä? Pelkkä profiiliteksti ja mahdolliset yhteiset kiinnostuksenkohteet vai? Newsflash, ihmiset on visuaalisia olentoja, ne tarttee kasvot kun ne kommunikoi jonkun kanssa. Vai miksi jotkut työnantajatkin vaatii kuvan työhakemukseen? Tuskin sen takia, että ne rupee ehdottelee seksiä parhaimman näköisille tyypeille.

Vierailija
30/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan halua naimisiin ikinä, enkä halua lapsia. Haluan parisuhteen.

Vaihinko ettei niitä parisuhteita myydä kaupasta irtomyyntinä. Itse haluan ihan vain sen miehen.

Niin..? Sitä samaahan minäkin haluan. En halua naista, haluan miehen. En halua avointa suhdetta sen miehen kanssa, haluan parisuhteen sen miehen kanssa. Pitikö sun ruveta halkomaan hiuksia ja ymmärtämään tahalleen väärin?

Vierailija
31/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkä tähden sinne ei voi vaan kirjoittaa ettei ole kiinnostunut ollenkaan seksistä. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Ei kai asia koskaan ole noin mustavalkoinen? Harva nyt on kokonaan kiinnostumaton seksistä, mutta se ei ole vain ensisijainen lähtökohta. 

Itse olen saanut Tinderistä aivan asiallisia yhteydenottoja ja muutamaa käynyt tapaamassakin. Valitettavasti vielä ei ole sitä oikeaa löytynyt. 

Ei kuitenkaan mitään seksin vonkaamista tai puhumattakaan rivoista vihjailuista. Ihan normaaleja miehiä, kun olen laittanut omat tietoni täysin kohdilleen. 

Vierailija
32/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset