Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sukulaisnainen kysyi ruokapöydässä, olenko raskaana. EN OLE.
23.04.2016 |
Yksi sukulaisnainen kysyi minulta eilen suunnilleen koko suvun kuullen ruokapöydässä, odotanko vauvaa. EN ODOTA! Hän meni ihan hämilleen kieltävästä vastauksestani. Kaikki pöydässäolijat olivat ihan hiljaa ja vaivaantuneita. Tuntui paskalta. Miksi kukaan kysyy tuollaista? Enkä todellakaan ole mikään norsunkokoinen.
Kommentit (42)
Ei ole velvollisuutta vastata kellekään tuollaiseen kysymykseen, vaan parhainta on kääntää asia takaisin: "uteletko useinkin muiden kuullen toisten yksityisasioista?"
Siinä voi nauttia ja katsoa millaisen reaktion toinen antaa. Kannattaa siis näpäyttää ja osoittaa ettei alennu tuolle tasolle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuollaiseen on hyvä vastata iloisesti vain "En ole, mutta sinäkö olet, oi ihanaa!"