Onko mielestänne 100 euroa läheiselle sukulaiselle joululahjaksi hyvä lahja?
En osaa ostaa muuten mitään, olen muutenkin tosi huono ostamaan lahjoja.
Kommentit (22)
100e on todella paljon rahaa. Sellaista summaa en voisi kuvitella itse antavani kellekään muulle kuin omalle lapselleni. Tienaan alle mediaanin.
Raha on hyvä lahja, saaja voi käyttää sen ihan miten itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvä lahja.
Miksi ei ole? Mielestäni raha tulee aina tarpeeseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvä lahja.
No sä kysyit mielipidettä. Mun mielestä vähintään 500e on hyvä lahja. Toi on ok lahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvä lahja.
No sä kysyit mielipidettä. Mun mielestä vähintään 500e on hyvä lahja. Toi on ok lahja.
Anna sinä vaikka tonni jos varaa on, kaikilla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvä lahja.
Mieluummin lahjakortti johonkin liikkeeseen niin ei voi ainakaan viinaksia ostaa.
Itse annan kaikille niille, joille lahjan annan, vähintään 200e lahjakortin. Mutta jokainen tavallaan.
Sä annat 100 euroa ja hän sinulle 100 euroa, mikä järki tässä on?
Vielä vähemmän järkeä jos toinen antaa vähemmän.
Aikuisille lapsille voisin ajatella satasen antavani en muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvä lahja.
Mieluummin lahjakortti johonkin liikkeeseen niin ei voi ainakaan viinaksia ostaa.
Mitä se sulle kuuluu, mihin sen lahjakortin käyttää.
Ottaisin mieluummin lahjan setelinä kuin lahjakorttina. Käteisellä ei ole vanhenemisaikaa, eikä pelkoa konkursseista.
Oon menettänyt 2000 e vuosien aikana, kun on tapahtunut yllättäviä liiketoiminnan alasajoja tai muuten vaan unohtunut käyttää ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvä lahja.
Mitä vikaa viinassa, jos se lahjan saajaa ilahduttaa?
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mieluummin lahjan setelinä kuin lahjakorttina. Käteisellä ei ole vanhenemisaikaa, eikä pelkoa konkursseista.
Oon menettänyt 2000 e vuosien aikana, kun on tapahtunut yllättäviä liiketoiminnan alasajoja tai muuten vaan unohtunut käyttää ajoissa.
Ei osta Helin hyvinvointipalveluun vaan Prismaan tai K kauppaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvä lahja.
Anna sinä vaikka tonni jos varaa on, kaikilla ei ole.
No mä en ole antamassa kellekään lahjoja, ittelle mä ostan hyviä lahjoja. Jos ei varaa ole antaa muille lahjoja,niin ei sitä kukaan pakota. Mä ainakin osaan ihan rehellisesti sanoa,jos joku pyytää vaikka ulos syömään et mulla ei varaa ole. Pyydettiin mua myös osallistumaan toisen yllätys juhliin rahallisesti ja kieltäydyin. Koska kuiten itte voin päättää minne omat rahat käytän. Ja mä käytän itseeni.
Ihan paras ja viisain lahja. Hän saa itse päättää mikä ilahduttaa ja mitä tarvitsee.
Tärkeää on että laittaa sen lahjakorttiin jossa saaja ymmärtää sisällön. Mummot tapasivat laittaa yllätyksenä lahjan "piiloon" konvehtirasiaan jolloin lahjan saaja avatessaan yllättyy iloisesti.
Moni lahjan saaja valitettavasti viskasi konvehtirasian pettyneenä avaamattomana suoraan roskikseen, ymmärtämättä mitä se sisälsi.
Parasta siis suoraan käteen antaa kirjekuori missä lahja, ettei lennä roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osta Helin hyvinvointipalveluun vaan Prismaan tai K kauppaan
Pientä kotimaista yrittäjää pitää suosia, eikä kasvottomia ulkomaalaisomistukessa olevia maahantuojia.
Jos on minulle tulossa niin liian vähän, jollekin muulle niin on liikaa.
Ei ole hyvä lahja.