Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 35-vuotias mies parikymppisten neitojen silmissä "vanhus"?

Vierailija
22.04.2016 |

Vai onko 10-15 vuoden ikäero vielä ihan ok?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä. Olen 26 ja ajattelin samoin jo muutama vuosi sitten. Riippuu toki henkilöstäkin, jotkut on pappamaisia tuolloin, toiset taas ei.

Vierailija
62/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä ap itse olet ikäisistäsi naisista 😈

Mieluummin nuorempi nainen, jotta olisi enemmän perheenperustamisaikaa vielä jäljellä. Ap

Mihin olet oman 15 vuotta käyttänyt?

Miksei minulla voisi olla toista "15-vuotiskautta"? Ap

Mihin se ensimmäinen meni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aiotaanko hankkia lapsia...

Jos lapset hankitaan, niin ihanteellinen ikäero max. +5v., mutta tietty tasainen suhde on optimi ja epävakaiden henkilöiden kanssa en lapsia tee.

N27

Villi veikkaus, että olet aloittajalle liian vanha, ehkä just siinä rajalla, saattaisi kelpuuttaa...

"Villi veikkaus" meni väärin, joten jos et jatkossa enää vastailisi muiden puolesta, ok? Ap

Eihän tuossa ollut edes kysymystä mihin vastata.

Vierailija
64/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin nuorempi nainen, jotta olisi enemmän perheenperustamisaikaa vielä jäljellä. Ap

Eli 35v nainen kelpaa äityliksi sitten, kun olet itse viisikymppinen? Mikset etsi ikäistäsi velanaista/jo lapset hankkinutta sillä seuraavalle 15-vuotiskaudelle ja katso niitä 35 naisia sitten viisikymppisenä jos muka enää tahdot perheen?

T. Tähän ketjuun kirjoittanut vanhemmista miehistä pitävä N21

Vierailija
65/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle liian vanha. Oliko sinusta itsestäsi parikymppisenä kolmevitoset deittiseuraikäisiä?

Vierailija
66/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei itsellä ole enää aikaa siihen, olet jo riskeerannut tulevien lastesi terveyden olemalla liian vanha.

Jos tapaat nuoren naisen, jonka kanssa haluat olla yhdessä ja haluatte lapsia, niin nuori spermanluovuttaja on paras vaihtoehto, lapsella on todella paljon isompi mahdollisuus hyvään terveyteen kuin sun kanssa, voit silti kasvattaa sen omana ja olla sen isä, mutta olisit laittanut sen lapsen terveyden etusijalle.

Höpö höpö. Miehen spermalla on merkitystä vasta vanhemmissa ikäluokissa. Nelikymppinen ja kolmekymppinen nainen vastaavat tässä suhteessa toisiaan.

Tää on kyllä jännä harhaluulo, en itse muista edes koskaan törmänneeni mihinkään tutkimukseen tms. jossa olisi viitteitä tämmöiseen, mutta monet vaan toitottavat vastaavaa ja vilpittömästi uskovat siihen. Oikeastihan asia taitaa mennä niin, että miehet vain pystyvät edes teoriassa lisääntymään, tuottavat siis siittiöitä, läpi elämänsä toisin kuin naiset, mutta siittiöiden/munasolujen tason heikkeneminen tapahtuu molemmilla samaa tahtia. Eli 35 v. naisella on vähemmän aikaa jäljellä mutta yhtä laadukasta materiaalia kuin 35 v. miehellä. Oikeastihan materiaalin "taso" tietysti heittelee yksilöstä toiseen.

Naisen raskaaksi saattaminen on jo vaikeampaa yli nelikymppiselle ja sperman laatu heikompaa. Olisiko parikymppinen opiskelijanainen halukas heti tekemään kolmevitosen kanssa lapsia? Jos haluaa lapsia, oman ikäinen nainen on todennäköisesti halukkaampi perheen perustamiseen, kun sperma on vielä suhteellisen hyvälaatuista. Sivuhuomatuksena vain.

Vierailija
67/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian vanha. 30-40 vuotiaat ovat parhaassa iässä.

N 21

Vierailija
68/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut merkille tästä ketjusta, että tuon ikähaarukan naiset ovat vastanneet, että ei ole liian vanha tai että riippuu ihmisestä. Vanhemmat naiset ovat yllättäen käyneet kirjoittelemassa petofiilisjuttu j ajyrkkää eitä.

Vierailija
69/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellaiset henkisesti tasaiset introverttinaiset hyväksyvät vanhemman miehen helpommin kuin ne hottisbilettäjät. Tosin heillä lienee kriteerinä joku vakavarainen, aikuismainen ja vastuullinen mies ja ap:stä ei tule sellaista mielikuvaa... Varmaan joku twerkkauksen maailmanmestari unelmissa. :/

Vierailija
70/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se ensimmäinen meni?

Mihinkäs sinun lapsuus meni? Entä vauvavuodet? Hä?

Vierailija
71/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei itsellä ole enää aikaa siihen, olet jo riskeerannut tulevien lastesi terveyden olemalla liian vanha.

Jos tapaat nuoren naisen, jonka kanssa haluat olla yhdessä ja haluatte lapsia, niin nuori spermanluovuttaja on paras vaihtoehto, lapsella on todella paljon isompi mahdollisuus hyvään terveyteen kuin sun kanssa, voit silti kasvattaa sen omana ja olla sen isä, mutta olisit laittanut sen lapsen terveyden etusijalle.

Höpö höpö. Miehen spermalla on merkitystä vasta vanhemmissa ikäluokissa. Nelikymppinen ja kolmekymppinen nainen vastaavat tässä suhteessa toisiaan.

Tää on kyllä jännä harhaluulo, en itse muista edes koskaan törmänneeni mihinkään tutkimukseen tms. jossa olisi viitteitä tämmöiseen, mutta monet vaan toitottavat vastaavaa ja vilpittömästi uskovat siihen. Oikeastihan asia taitaa mennä niin, että miehet vain pystyvät edes teoriassa lisääntymään, tuottavat siis siittiöitä, läpi elämänsä toisin kuin naiset, mutta siittiöiden/munasolujen tason heikkeneminen tapahtuu molemmilla samaa tahtia. Eli 35 v. naisella on vähemmän aikaa jäljellä mutta yhtä laadukasta materiaalia kuin 35 v. miehellä. Oikeastihan materiaalin "taso" tietysti heittelee yksilöstä toiseen.

Naisen raskaaksi saattaminen on jo vaikeampaa yli nelikymppiselle ja sperman laatu heikompaa. Olisiko parikymppinen opiskelijanainen halukas heti tekemään kolmevitosen kanssa lapsia? Jos haluaa lapsia, oman ikäinen nainen on todennäköisesti halukkaampi perheen perustamiseen, kun sperma on vielä suhteellisen hyvälaatuista. Sivuhuomatuksena vain.

Pitäisiköhän heittää spekut pakkaseen nyt äkkiä, kun olen 33? Saan varmaan ensimmäisen tyttöystävän joskus neljävitosena. :D No ketä huijaan, en saa ikinä. Mut varuilta silti!

Vierailija
72/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellaiset henkisesti tasaiset introverttinaiset hyväksyvät vanhemman miehen helpommin kuin ne hottisbilettäjät. Tosin heillä lienee kriteerinä joku vakavarainen, aikuismainen ja vastuullinen mies ja ap:stä ei tule sellaista mielikuvaa... Varmaan joku twerkkauksen maailmanmestari unelmissa. :/

Twerkkaaminen on mustien kulttuuria ja mamupatjat harrastavat sitä, joten miksi valkoinen mies haluasi twerkkaavaa naista?

Vierailija
73/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut merkille tästä ketjusta, että tuon ikähaarukan naiset ovat vastanneet, että ei ole liian vanha tai että riippuu ihmisestä. Vanhemmat naiset ovat yllättäen käyneet kirjoittelemassa petofiilisjuttu j ajyrkkää eitä.

Olet sitten lukenut ketjua hyvin valikoiden. :D Moni ikähaarukan nainen on nimenomaan sanonut aloittajan olevan liian vanha. Itse olen yksi noista mainitsemistasi kritisoijista ja olen 28 v. Pedofiliasta ei muistaakseni kukaan ole tässä ketjussa kirjoittanut.

Vierailija
74/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20 vuotias, enkä näe yli 30 vuotiasta parisuhde kelpoisena, jo yli 25 v. on jo niin vanha, että pitää olla aika erityisen kiinnostava, että haluaisin lähteä treffeille tai mitään.

Vierailija
75/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olet vanhus. En ottaisi.

Vierailija
76/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä turhaan kaunistelemaan. Suoraan kysymykseen suora vastaus. ON.

Vierailija
77/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Mä oon 21v ja oon nähnyt/tavannut muutaman 35v joille voisin helpostikin lämmetä. Itse asiassa jos oikein sopiva yksilö on kyseessä ne saa mut kaikkein kuumimmaksi verrattuna oman ikäisiin "pojuihin". Joku vaan niissä kokeneemmissa miehissä kiehtoo.

78/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lienee on se iso ero. Itse rakastuin 21-vuotiaana 30-vuotiaaseen, koska en todellakaan ollut mikään hottisbilettäjä, vaan rauhallinen ja kiltti kotikissa. Mies on vakavarainen ja vastuullinen aikuinen kunnon työssä. Hän tosin tuntuu vetävän enemmän puoleensa sellaisia, no, mukavampaa elämää miehen rahoilla etsiviä nuoria neitoja. En minäkään kyllä olisi häntä uskaltanut lähestyä... Kolmekymppisistä naisista taas melkein kaikenlaiset lähestyvät, että ehkä se kohta 40 on niille parikymppisille hiukan liian vanha, noin ajatuksena ainakin.

Vierailija
79/88 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on!!!! Todellakin! Mua ei ainakaan kiinnostas hengailla jonku papparaisen kaa! No hei haloo...siis joku kymmenen vuottakii on tosi paljo. Sellaset n30 v jotka varsinki baarissa tulee kuolaamaan on maailman ällöimpiä!!

Vierailija
80/88 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21v ja seurustelen 29v miehen kanssa. 35 kuulostaa kyllä vähän liian vanhalta jo kun nelikymppiset lähestyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi