Onko 35-vuotias mies parikymppisten neitojen silmissä "vanhus"?
Kommentit (88)
Jos löytyy massia niin ei ole vanha, mutta perusduunari niin on vanha. Valitettavasti näin se menee.
Olen 27-vuotias ja minulle voisi kelvata tuon ikäinen, jos muuten ok. Mutta jos täällä tällaisia typeryyksiä kyselee, niin ilmeisesti minunikäiseni on sinulle jo liian vanha.
Riippuu niin miehestä kuin naisestakin.
Vierailija kirjoitti:
No tietyissä piireissä ei. Saihan Teukka Hakkarainenkin sitä 17v vosua Viitasaarelta joka oli kaikkea muuta kuin impi.
Mutta asiaan, oikeesti itsetuntoiset, ihanat ja nätit nuoret naiset ovat kiinnostuneita saman ikäisistä nuorista, ihanista miehistä.
Ei se nyt aivan noin yksioikoista ole. Mikään ei estä 20-vuotiasta hyväitsetuntoista miestä tai naista rakastumasta vaikka 35-vuotiaaseen. En usko että kenelläkään on olemassa mitään tiukkaa ikähaitaria, kun ihmissuhteissa painaa paljon enemmän kaikki muut asiat. Toki jos vaikka nettitreffeillä on, niin iän perusteella on helppo karsia.
Itse 34-vuotiaana miehenä kyllä siltikin mieluiten tutustuisin vähintäänkin johonkin 27-vuotiaaseen naiseen. Ehkä vähän Peter Pan -syndroomaa, jos tässä iässä pystyy samaistumaan vaikka 20-vuotiaaseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä ap itse olet ikäisistäsi naisista 😈
Mieluummin nuorempi nainen, jotta olisi enemmän perheenperustamisaikaa vielä jäljellä. Ap
Vaikka pystyisit lisääntymään naista kauemmin ovat laadukkaimmat siittiösi jo menneet. Siittiöiden laatu laskee roimasti sinun iästäsi eteenpäin. En sinuna siis turhia aikailisi, varsinkaan jos haluat pojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin nuorempi nainen, jotta olisi enemmän perheenperustamisaikaa vielä jäljellä. Ap
Ei se nuorempi nainen sinua yhtään nuoremmaksi tee.
Aika monelle taitaa olla, varsinkin jos ihan 20v tytöistä puhutaan. Itselle ainakin alkoi "vanhuspakkeja" nuorimmilta tulla juuri 35v kieppeillä vaikka olenkin perinyt isäni nuorekkaan ulkonäön. ~25-vuotiaille kelpaa paremmin, tosin iän myötä on kyllä pelisilmäkin kehittynyt niin että tyhjiä arpoja tulee kiusattua nykyään vain harvoin.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nuorempi nainen sinua yhtään nuoremmaksi tee.
Tilastollisesti mies elää sitä pidempään, mitä nuorempi vaimo hänellä on, joten saattaa tehdäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei itsellä ole enää aikaa siihen, olet jo riskeerannut tulevien lastesi terveyden olemalla liian vanha.
Jos tapaat nuoren naisen, jonka kanssa haluat olla yhdessä ja haluatte lapsia, niin nuori spermanluovuttaja on paras vaihtoehto, lapsella on todella paljon isompi mahdollisuus hyvään terveyteen kuin sun kanssa, voit silti kasvattaa sen omana ja olla sen isä, mutta olisit laittanut sen lapsen terveyden etusijalle.
Höpö höpö. Miehen spermalla on merkitystä vasta vanhemmissa ikäluokissa. Nelikymppinen ja kolmekymppinen nainen vastaavat tässä suhteessa toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kolmekymppinenkin voi saada lapsia vielä 10 vuotta... Myönnä vaan, että vastuu pelottaa. Niinhän se meillä miehillä menee. Etenkin minunlaisillani, jotka eivät ole seurustelleet koskaan ja pitäisi seurustelun alettua heti muutaman vuoden päästä ruveta miettimään lapsijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko 10-15 vuoden ikäero vielä ihan ok?
Ei ole ok,se ei ole sitä edes kolmikymppisenä,parikymppisenä se oli ihan utopistinen ajatus.Muistan kun parikymppisenä ajattelin,että ensimmäinen poikaystäväni on siinä ja siinä onko hän liian vanha minulle,ikäeroa oli 5 vuotta :D
Tämä kommentti saa varmaan hirveästi alapeukkuja, mutta mielestäni yleistys on ärsyttävää. Kaikkia parikymppisiä ei kiinnosta ryyppääminen ja bilettäminen. Itse rakastuin 19-vuotiaana 27-vuotiaaseen mieheen ja olemme olleet yhdessä kohta seitsemän vuotta. Edelleen jaksan toitottaa sitä, että ikä ei merkitse mitään (ainakaan omasta mielestäni), vaan se, että ihmiset kohtaa henkisellä tasolla. Oli meilläkin eri elämäntilanteet, itse opiskelin ja mies oli töissä. Mitä sitten? Ongelmanhan kaikesta saa, jos vain haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kolmekymppinenkin voi saada lapsia vielä 10 vuotta... Myönnä vaan, että vastuu pelottaa. Niinhän se meillä miehillä menee. Etenkin minunlaisillani, jotka eivät ole seurustelleet koskaan ja pitäisi seurustelun alettua heti muutaman vuoden päästä ruveta miettimään lapsijuttuja.
Miksi minun pitäisi alkaa mitään myöntelemään? Mitä väliä sillä on miksi haluan nuoremman naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei itsellä ole enää aikaa siihen, olet jo riskeerannut tulevien lastesi terveyden olemalla liian vanha.
Jos tapaat nuoren naisen, jonka kanssa haluat olla yhdessä ja haluatte lapsia, niin nuori spermanluovuttaja on paras vaihtoehto, lapsella on todella paljon isompi mahdollisuus hyvään terveyteen kuin sun kanssa, voit silti kasvattaa sen omana ja olla sen isä, mutta olisit laittanut sen lapsen terveyden etusijalle.
Höpö höpö. Miehen spermalla on merkitystä vasta vanhemmissa ikäluokissa. Nelikymppinen ja kolmekymppinen nainen vastaavat tässä suhteessa toisiaan.
Tää on kyllä jännä harhaluulo, en itse muista edes koskaan törmänneeni mihinkään tutkimukseen tms. jossa olisi viitteitä tämmöiseen, mutta monet vaan toitottavat vastaavaa ja vilpittömästi uskovat siihen. Oikeastihan asia taitaa mennä niin, että miehet vain pystyvät edes teoriassa lisääntymään, tuottavat siis siittiöitä, läpi elämänsä toisin kuin naiset, mutta siittiöiden/munasolujen tason heikkeneminen tapahtuu molemmilla samaa tahtia. Eli 35 v. naisella on vähemmän aikaa jäljellä mutta yhtä laadukasta materiaalia kuin 35 v. miehellä. Oikeastihan materiaalin "taso" tietysti heittelee yksilöstä toiseen.
Riippuu aiotaanko hankkia lapsia...
Jos lapset hankitaan, niin ihanteellinen ikäero max. +5v., mutta tietty tasainen suhde on optimi ja epävakaiden henkilöiden kanssa en lapsia tee.
N27
Se vähän riippuu. Jonkun mielestä on, jonkun ei. Itse muistan 19-20-vuotiaana, että oli ihan kamalaa, kun 27-vuotias tuli iskemään. Se oli mun silmissä silloin tosi vanha.
Vierailija kirjoitti:
Jos perheen haluaa, niin 35-vuotias nainen ei ole enää vaihtoehto. Ekoilla treffeillä lapsia yrittämään - ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti saa varmaan hirveästi alapeukkuja, mutta mielestäni yleistys on ärsyttävää. Kaikkia parikymppisiä ei kiinnosta ryyppääminen ja bilettäminen. Itse rakastuin 19-vuotiaana 27-vuotiaaseen mieheen ja olemme olleet yhdessä kohta seitsemän vuotta. Edelleen jaksan toitottaa sitä, että ikä ei merkitse mitään (ainakaan omasta mielestäni), vaan se, että ihmiset kohtaa henkisellä tasolla. Oli meilläkin eri elämäntilanteet, itse opiskelin ja mies oli töissä. Mitä sitten? Ongelmanhan kaikesta saa, jos vain haluaa.
Koska otat aiheen henkilökohtaisesti et ehkä näe, että ihmiset (yleistäen) eivät oikeasti vastusta ikäeroa tai eri elämäntilanteita, vaan aloittajan asennetta. Mitä olisit mieltä jos miehesi olisi kiinnostunut sinusta koska olit 19-vuotias? Koska olit kivoin 19-vuotias jonka hän löysi?