Onko 35-vuotias mies parikymppisten neitojen silmissä "vanhus"?
Kommentit (88)
Olen nuorekas 33v nainen. En ole tavannut yhtäkään puoleensavetävää yli 40v miestä. MInusta miehet jotenkin rupsahtavat nopeampaa. Parin vuoden päästä joutuisin minäkin vaihtamaan ap.n jo nuorempaan.
No onko susta ap 50-vuotias nainen jo "ihan vanhus"? No niinpä, siinä on sulle vastaus parikymppiseltä neidolta.
Ihan liian vanha seurustelukumppaniksi. Tuollainen ikäero on ainakin mulle jo ajatuksena todella epämukava.
N20
Joku n. 30v mies voisi vielä mennä ehkä joissain tapauksissa, mutta ei mitenkään "no nyt on lapsentekoikä mut haluun vielä rellestää 10-15v ennenku täytyy alottaa". Jotenkin vähän outo asenne, ei mielestäni kovin kypsä. Lisäksi en kyllä aio hankkia lapsia, joten etsin tietysti velamiestä. N22
Ei mulle ainakaan olis ok. Olen 22 ja on toistaiseksi ollut varaa valita nuoria miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorekas 33v nainen. En ole tavannut yhtäkään puoleensavetävää yli 40v miestä. MInusta miehet jotenkin rupsahtavat nopeampaa. Parin vuoden päästä joutuisin minäkin vaihtamaan ap.n jo nuorempaan.
Totta. Miehet "ukkoutuu" nopeammin. Kaljuuntuminen ja pullea masu eivät viehätä. Olen mielestäni aika hyväkuntoinen ja odotan samaa myös mieheltä.
-N31
Vierailija kirjoitti:
Joku n. 30v mies voisi vielä mennä ehkä joissain tapauksissa, mutta ei mitenkään "no nyt on lapsentekoikä mut haluun vielä rellestää 10-15v ennenku täytyy alottaa". Jotenkin vähän outo asenne, ei mielestäni kovin kypsä. Lisäksi en kyllä aio hankkia lapsia, joten etsin tietysti velamiestä. N22
Veloissa on muuten paljon pareja, joilla on ikäeroja suuntaan ja toiseen.
Mutta onhan velamies ihan eri asia kuin joku elähtänyt 35v isimies tyylinen mies, joka nyt etsii sitä nuorta synnytyslehmää itselleen.
Nyt tietenkin joku epätoivoinen isimies keksii esittää velamiestä, ja suunnittelee sabotoivansa vain sen naisen ehkäisyn (näitäkin on nähty) tiedoksi, että me velat tehdään automaattisesti abortti, joten ei onnistu sen synnyttävän nuoren naudan hankkiminen tuollakaan tavalla.
Kyllä mun mielestä oli. Nyt ei ole enää pariin vuoteen tuntunut sen ikäinen vanhalta.
N28