Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi, jotka eivät ole poliittisesti korrekteja?

Vierailija
22.04.2016 |

Löytyykö niitä?

Kommentit (183)

Vierailija
121/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskien pakolaistulvaa: Ruotsi teki Suomea kohtaan suuremman rikoksen kuin Venäjä, kun päästi tuhansia ja taas tuhansia laittomasti maan läpi Suomeen. Ruotsin valtio tulisi saattaa tästä rikoksesta edesvastuuseen. On ollut todella koomista seurata Venäjältä tulevaa pakolais'tulvaa' ja siihen reagoimista verrattuna paljon pahempaan ja välinpitämättömämpää toimintaan mitä Ruotsi harjoitti mennä kesänä/syksynä.

Vierailija
122/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan tupakan täyttä myyntikieltoa sekä käyttökieltoa koko maassamme. Australia taitaa onnistua tässä ensimmäisenä, tulkoon muut sitten perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

L kirjoitti:

Et varmaan näe, että jokainen lapsi osoittaa noita kykyjä. Jokainen Vanhempi näkee lapsensa erityisenä - ja hyvä niin.

Melkein kaikki hoidossa käyvät lapset oppivat nykyään lukemaan ja kirjoittamaan (jollain tasolla) viisivuotiaana. Se ei kerro älykkyydestä, vaan siitä että keskitytään enemmän kirjaimiin ja sanoihin kuin leikkiin.

En ole tuo erityisopettaja mutta voisin kuvitella että hän osaa erottaa ihan ammattinsakin puolesta lahjakkuuden.

Oma lapseni myös oppi lukemaan 5 v omin nokkineen ja laski saman ikäisenä ensimmäisen ja toisen luokan matematiikan kirjat parina päivänä OMASTA halustaan kaikki oikein.

Hankin ne hänelle kun kaikki alle kouluikäisille tarkoitetut tehtäväkirjat oli käyty läpi ja hän halusi sellaisia tehdä.

Nyt hän on tekniikan tohtorikoulutettava.

En kuvittele että hän on poikkeuksellinen, kyllähän tohtoreita maailmaan mahtuu mutta kyllä hänestä näki jo pienenä että keskiverron yläpuolella oli akateemisissa kyvyissään.

Vaan ei siitä sovi puhua. Se ei suomalaiseen kulttuuriin kertakaikkiaan käy.

Vierailija
124/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat kiinni ja rötöstelevät matut välittömästi karkoitukseen.

Vierailija
125/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanistisilla aloilla on paljon typerää, typerää, järjetöntä höttöä. Ja valitettavasti juuri niillä naisvaltaisilla aloilla. Itsekin naisena ja feministinä olen tähän pettynyt, ja se saa minut joskus pohtimaan voiko todella olla niin että miehet ovat jossain määrin fiksumpia kuin naiset. Itse olen luonnontieteen alalla, mutta olen myös lukenut milenkiinnosta yhteiskuntatieteitä ja humanistisiakin aineita.

Vierailija
126/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Äänioikeuden pitäisi määräytyä älykkyyden mukaan. Voisi esim olla kognitiivisia kykyjä  ja politiikan tietämystä mittaava testi, jonka loppupistemäärän perusteella henkilö saisi luvan antaa  0, ½ , 1 tai 2 ääntä.

-Vanhemmat, joiden lapset on otettu huostaan pysyvästi, tulisi pakkosteriloida. Ne nimittäin tunutvat ajattelevan "ei se mitään, teen uuden", kun lapset viedään. Jos rääkkää eläimiä tulee eläintenpitokielto, mutta jos rääkkää lapsiaan, ei tule lastentekokieltoa. Ja kyllä, olen päässyt seuraamaan lastensuojelutapauksia  ihan lähietäisyydeltä.

- Seksuaalirikolliset ansaitsisivat kovemmat rangaistukset, enkä nyt tarkoita pelkkää linnatuomiota, vaan esim kuvat ja nimet julkiseen tietoon jne. Jos et kunnioita toisen ihmisen ihmisarvoa ja koskemattomuutta, teet itsestäsi eläimen lailla käyttäytyvän pedon, jolla ei tule myöskään olla ihmisoikeuksia ja rangaistuksen tulee olla sen mukainen. Eniten maailmassa ärsyttää seksuaalirikosten hyssyttely, uhrin syyllistäminen ja vaikkapa tekijän nuoruuten tai kulttuuriin vetoaminen.

Tuon tyyppinen äänijärjestelmä ylipainottaisi kokoomuksen ekvivalenttia äänimäärää, mikä olisi hyvä yhteiskunnan, mutta huono demokratian ja vähävaraisten kannalta.

Poliittisesti epäkorrekti mielipide perusteluksi kokoomuksen vaalivoitosta tässä tapauksessa voisi olla se, että keskimääräisesti kokoomuslainen on vasemmistolaista yhteiskuntatietoisempi, terävämpi ja kunnianhimoisempi.

-kokkeli

Vierailija
127/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunnan tulisi valtuuttaa Puolustusvoimat jakamaan kaikkille asepalveluksen suorittaneille rynnäkkökivääri, pari lipasta sekä pari sataa panosta. Luulenpa että aika moni yhteiskunnallinen ongelma ratkeaisi kuin itsestään, mikäli näin tehtäisiin.

Vierailija
128/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Naisten ei tulisi saada äänestää lainkaan. Perustelen tämän sillä, että nainen äänestää evoluutiopsykologisista syistä liberaalia vasemmistolaista politiikkaa, joka puoltaa ja ajaa massiivista kansainvaellusta ja aiheuttaa järkyttäviä sosiaalisia, kulttuurillisia ja taloudellisia ongelmia ja tuhoaa käytännössä kokonaisia kulttuureja.

Muissa asioissa kannatan täysin lähtökohtaista tasa-arvoa, vaikka se onkin täysi illuusio ja mahdottomuus, mutta humanisti kun olen niin virheetön en ole itsekään. Mutta nainen ei vaan kykene tässä yhteiskunnallisessa tilassa toimimaan sillä järjellä ja logiikalla, jota tarvitaan että pystytään ylläpitämään sivistysvaltio. Nyt tilanne menee täysin päinvastaiseen suuntaan.

Vierailija
129/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Äänioikeuden pitäisi määräytyä älykkyyden mukaan. Voisi esim olla kognitiivisia kykyjä  ja politiikan tietämystä mittaava testi, jonka loppupistemäärän perusteella henkilö saisi luvan antaa  0, ½ , 1 tai 2 ääntä.

-Vanhemmat, joiden lapset on otettu huostaan pysyvästi, tulisi pakkosteriloida. Ne nimittäin tunutvat ajattelevan "ei se mitään, teen uuden", kun lapset viedään. Jos rääkkää eläimiä tulee eläintenpitokielto, mutta jos rääkkää lapsiaan, ei tule lastentekokieltoa. Ja kyllä, olen päässyt seuraamaan lastensuojelutapauksia  ihan lähietäisyydeltä.

- Seksuaalirikolliset ansaitsisivat kovemmat rangaistukset, enkä nyt tarkoita pelkkää linnatuomiota, vaan esim kuvat ja nimet julkiseen tietoon jne. Jos et kunnioita toisen ihmisen ihmisarvoa ja koskemattomuutta, teet itsestäsi eläimen lailla käyttäytyvän pedon, jolla ei tule myöskään olla ihmisoikeuksia ja rangaistuksen tulee olla sen mukainen. Eniten maailmassa ärsyttää seksuaalirikosten hyssyttely, uhrin syyllistäminen ja vaikkapa tekijän nuoruuten tai kulttuuriin vetoaminen.

Samaa mieltä kahden jälkimmäisen kanssa. Ensimmäisen kanssa olen eri mieltä.

Vierailija
130/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee persuista mieleen tukkeutunut lattiakaivo. Sitä ei ennen tullut ajatelleeksikaan mitä kaikkea siellä viemärissä piilee. Persu-tukkeuman mukana kansakunnan lattialle on alkanut pulputa kaiken maailman sontaa, kuten avointa rasismia, terhikiemunkeja ja muita " lapsia kiusaavia rohtuneita mummoja".

Persutko aikaansaivat tämän matuinvaasion?

Vierailija
131/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vihervasemmistolaisuuden ja suvaitsevaisuuden kriminalisoitaviksi, koska molemmat ideologiat perustuvat vajaaälyisyyteen ja mielisairauteen.

Ymmärrystä vailla olevat ihmiset eivät luonnollisesti kykene ymmärtämään näitä faktoja.

Vierailija
132/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa biseksuaaleina itseään pitävistä naisista ovat kiinnostuneet naisista vain pinnallisella tasolla, eivätkä siksi koko elämänsä aikana tule muodostamaan pitkäaikaista parisuhdetta naisen kanssa.

Se, että naiset ovat länsimaissa aliedustettuina tietyillä aloilla ei johdu syrjinnästä, eikä kyseessä ole mikään ongelma, joka tulisi ratkaista.

Toiset kulttuurit ovat sivistymättömämpiä ja moraalisesti alkeellisempia kuin toiset.

Bi-naisena korjaan valheellista ja tympeää väitettäsi. Ainakin itse olen aina ensisijaisesti syvällisesti kiinnostunut ihmisestä, siis mikäli olen, on sitten mies tai nainen kyseessä, mutta moni lesbo on kokemukseni mukaan niin tuhannen sekaisin ja käsittelemättömien minkä lie menneisyyden traumojensa vuoksi aggressiivinen jo heti kättelyssä, että miehissä on tullut pysyttyä. On oltava riittävän kuosissa ja aidosti fiksu päästänsä, jotta mun kanssa mitään ikinä.

Toki ulkonäönkin tulee miellyttää itseä. Ei siinä ole mitään väärää, eikä se tee pinnalliseksi.

Ilmeisesti et lukenut väitettäni kovin hyvin. En puhunut KAIKISTA bi-naisista, enkä sinusta. En myöskään missään vaiheessa väittänyt, että ulkonäkövaatimuksissa tai edes pinnallisuudessa olisi mitään väärää.

Vaikea ottaa kantaa siihen mitä ap alkuperäisessä kirjoituksessaan sanoi koska se on poistettu..

Vierailija
133/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humanistisilla aloilla on paljon typerää, typerää, järjetöntä höttöä. Ja valitettavasti juuri niillä naisvaltaisilla aloilla. Itsekin naisena ja feministinä olen tähän pettynyt, ja se saa minut joskus pohtimaan voiko todella olla niin että miehet ovat jossain määrin fiksumpia kuin naiset. Itse olen luonnontieteen alalla, mutta olen myös lukenut milenkiinnosta yhteiskuntatieteitä ja humanistisiakin aineita.

Tämän tyyppisiä mielipiteitä näkee täällä ja muuallakin, vaan kun kysyy esimerkkiä niin ikinä ei tule yhtään ainutta. Että joku esimerkki nyt .

Muuten pidän sinua miehiä mielistelevänä" hyvänä jätkänä".

Vierailija
134/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että on ihan turhaa yrittää saada työelämään täyttä tasa-arvoa sukupuolten välille. Onko se joku ongelma jos miehiä on johtajina enemmän? Lapsethan siihen vaikuttaa, ja minusta on ihan biologiaa että naisella on enemmän intressiä pitää perhevapaita ja pitää lasten hyvinvointia itse tärkeämpänä. Täysin keinotekoista yrittää saada miehiä pitämään yhtä paljon perhevapaita. Niitä ei vaan keskimäärin kiinnosta yhtä paljon. Evoluution peruja.

Vierailija
135/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Naisten ei tulisi saada äänestää lainkaan. Perustelen tämän sillä, että nainen äänestää evoluutiopsykologisista syistä liberaalia vasemmistolaista politiikkaa, joka puoltaa ja ajaa massiivista kansainvaellusta ja aiheuttaa järkyttäviä sosiaalisia, kulttuurillisia ja taloudellisia ongelmia ja tuhoaa käytännössä kokonaisia kulttuureja.

Muissa asioissa kannatan täysin lähtökohtaista tasa-arvoa, vaikka se onkin täysi illuusio ja mahdottomuus, mutta humanisti kun olen niin virheetön en ole itsekään. Mutta nainen ei vaan kykene tässä yhteiskunnallisessa tilassa toimimaan sillä järjellä ja logiikalla, jota tarvitaan että pystytään ylläpitämään sivistysvaltio. Nyt tilanne menee täysin päinvastaiseen suuntaan.

Vai niin. Kansanvaelluksia ja pakolaisia on ollut aina. Kulttuureja on syntynyt ja tuhoutunut aina ja naisilla on äänioikeus ja ylipäätään päätäntävaltaa erittäin vähän aikaa. Eli pikkusen voisit käyttää omaa älyäsi ennen kuin syyllistät naisia nykyisestä tilanteesta.

Vierailija
136/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee persuista mieleen tukkeutunut lattiakaivo. Sitä ei ennen tullut ajatelleeksikaan mitä kaikkea siellä viemärissä piilee. Persu-tukkeuman mukana kansakunnan lattialle on alkanut pulputa kaiken maailman sontaa, kuten avointa rasismia, terhikiemunkeja ja muita " lapsia kiusaavia rohtuneita mummoja".

Persutko aikaansaivat tämän matuinvaasion?

Persu-tukkeuma tapahtui jo ennen matuinvaasiota.

Vierailija
137/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vihervasemmistolaisuuden ja suvaitsevaisuuden kriminalisoitaviksi, koska molemmat ideologiat perustuvat vajaaälyisyyteen ja mielisairauteen.

Ymmärrystä vailla olevat ihmiset eivät luonnollisesti kykene ymmärtämään näitä faktoja.

Kannatan! Suvaitsevaisuudella tehdään meidän yhteiskunnastamme huonompi paikka elää, ihan kaikille!

Vierailija
138/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsemme on poikkeuksellisen lahjakas akateemisesti. Tämän ääneen sanominen on suomalaisessa erityisopetusyhteiskunnassa erittäin paheksuttavaa. Hän oppi itsestään lukemaan ja kirjoittamaan viisivuotiaana. Hän osaa laskea yhteen, vähentää, kertoa ja jakaa kaksinumeroisia lukuja. Kaikki on todistuksessa kiitettävää. Hän tekee loistavia päätelmiä ja keksii uusia asioita, eri tapoja tehdä asioita. Muisti on ällistyttävän hyvä.

ps. olen itse erityisopettaja

Tuo ei ole mitenkään poikkeuksellisen lahjakasta. Keskiverto, ainakin minun tuttavapiirissäni.

Vierailija
139/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan! Suvaitsevaisuudella tehdään meidän yhteiskunnastamme huonompi paikka elää, ihan kaikille!

Ei huono paikka, vaan maanpäällinen helvetti sanan varsinaisessa merkityksessä.

Suvaisevaisuus nk. demokratiassa on laillistettua terrorismia.

Vierailija
140/183 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "poliittinen epäkorrektius"? Liittyisikö politiikkaan, eli yhteisten asioiden hoitoon?!

Ei siis ole kyse lasten varhaisesta lukutaidosta. 

Mitä tarkoittaa "akateeminen"? Tällä viitataan johonkin yliopistolliseen seikkaan; ei siis käytetä liittyen eskari-ikäisten lukuharrastuksiin.

Poliittisesti epäkorrekti tarkoittaa mitä tahansa mielipidettä, jota ei saa sanoa nykyisessä tilanteessa ääneen, esim. lapsen lahjakkuudesta puhuminen koetaan usein kehuskeluksi ja siitä ropisee alapeukutusta. Sen sijaan yhteiskunta vaalii oppimisvaikeuksia ja muita vastaavanlaisia erityislapsia, joilla on ongelmia oppimisessaan. Usein unohdetaan se, että myös lahjakkaat lapset kuuluvat erityisopetuksen piiriin ja heille pitäisi tarjota haastavampaa oppimismateriaalia tai mahdollisuus suorittaa peruskoulu nopeampaan.

Akateemisilla taidoilla viitataan lasten kohdalla kirjoittamisen, lukemisen ja matematiikan taitoihin. Hyvin yleisesti käytössä oleva termi jo päiväkodeissa. Sinulla ei taida olla lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi