Mielipiteesi, jotka eivät ole poliittisesti korrekteja?
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki mielipiteeni taitavat olla pol. epäkorrekteja. No, tässä muutama:
-Tietyt kulttuurit ovat huonompia kuin toiset, suorastaan barbaarisia, eikä täysin erilaisia kulttuureja tulisi yrittää yhdistää
-Tph-asiat, tiedättehän
-Matemaattisesti taidottomat ihmiset ovat keskimäärin tyhmempiä kuin matemaattisesti lahjakkaat (vaikka olisivat kyvykkäitä esim. kielissä)
-Halveksin köyhiä yh-äitejä joilla on pahimmillaan monen eri miehen kanssa lapsia
-Halveksin sossupummeja
-Suvaitsevaisto on tyhmempää (ja jostain syystä myös yleensä rumempaa) porukkaa kuin muut
-Naiset ovat suurin osa ärsyttäviä kanoja. Olen siis itsekin nainen eikä mulla ole montaa läheistä naispuolista ystävää, koska fiksuja ja hauskoja tyttökavereita on vaikea löytää
-Peruskoulussa pitäisi olla erikseen luokat lahjakkaammille lapsille, jotta he voisivat edistyä opinnoissaan nopeammin kuin muut eikä tylsistyä siellä sekaluokalla
-Suurin osa vanhemmista kasvattaa lapsensa huonosti
-Haluaisin tietää mitä tapahtuu, jos Trump valitaan presidentiksi
-Nykyfeministit ei tiedä mitään oikeasta feminismistä vaan ovat populistisia vinkujia
-Ihmiset pitäisi steriloida kahden lapsen saamisen jälkeen
-Suomen tulisi erota EU:sta
-Nykyistä "demokratiaa" tulisi uudistaa niin, että kansalla on enemmän sananvaltaa asioihin
-Fundamentalistisesti uskovat on tyhmiä
-Suomi on todella korruptoitunut maa vaikka tilastot mitä väittävät
-Pedofiileille, terroristeille ym. voisi langettaa kuolemantuomionKirjoitinko mä tämän?
N39
Mä oon muuten samaa mieltä, vain EU:sta eri mieltä. Siinä olisi paljon parannettavaa, aluksi vaikka kehitysmaat kuten Bulgaria ja Viro pois unionista...
Se, että kukaan ei nykyaikana jaksa välittää asioista oikeasti, ihmiset laiskistuneet. Luullaan tosissaan esim. nettiadressien vaikuttavan kansanedustajiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-toivon, että Donald Trumpista tulee presidentti. Hänen valitsemisensa paljastaisi koko systeemin naurettavuuden
-tuhansien eurojen laukkujen ja kalliiden autojen lainalla ostamista on ihan järjettömän vaikea ymmärtää
-vegaanien usko oman ruokavalion paremmuudesta ei perustu faktoihinKyllä nämä ovat ihan todellisia ongelmia siitä huolimatta että haluat sulkea niiltä silmäsi ja elää/esittää kun mitään moraalitonta ei olisi kulissien takana menossa..
Vegaanius ei ole ratkaisu tuohon.
Ilman muuta se on että et luo kysyntää vääryydelle.
Niinpä, ratkaisu on se, ettei luo kysyntää, vegaanius ja eläinten kaltoinkohtelu vain eivät ole ainoat vaihtoehdot. Jos nyt aletaan sitten puhumaan hömppää jostain lihansyönnin vääryydestä, niin myönnetään edes se, että kyse on arvoarvostelmasta, ei faktoista. Juuri kuten sanoin.
Täällähän kysyttiinkin epäkorrekteja mielipiteitä.
L kirjoitti:
Et varmaan näe, että jokainen lapsi osoittaa noita kykyjä. Jokainen Vanhempi näkee lapsensa erityisenä - ja hyvä niin.
Melkein kaikki hoidossa käyvät lapset oppivat nykyään lukemaan ja kirjoittamaan (jollain tasolla) viisivuotiaana. Se ei kerro älykkyydestä, vaan siitä että keskitytään enemmän kirjaimiin ja sanoihin kuin leikkiin.
Itse olen oppinut lukemaan nelivuotiaana kuin myos oma lapseni, molemmat ihan issesseen, ilman opetusta.
Eli en pida tuota viisivuotiaan lukemaan oppimista minaan kriteerina. Sorry.
-Suomeen pitäisi saada tasavero Viron malliin.
-Useita sosiaalietuuksia pitäisi laskea, tärkeimpinä asumistuki ja ansiosidonnainen
-Kokoomus on liian vasemmistolainen.
-Fanitan Wille Rydmania, Nalle Wahlroosia, Tuomas Enbuskea ja Elina Lepomäkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisopettaja sohaisi oikein kunnolla muurahaispesää :D Sillä mikään, MIKÄÄN ei ole niin poliittisesti epäkorrektia kuin kertoa lapsensa lahjakkuudesta.
Väärin. Vielä epäkorrektimpaa on kehuskella asialla, jossa ei ole mitään poikkeuksellista. Provohan tuo "erityisopettaja" tosin on.
Ymmärrätkö edes, mitä tarkoittaa poliittisesti epäkorrekti? Ja miksi hermostuit, kun joku kertoi oman poliittisesti epäkorrektin mielipiteensä? Kerro ihan rauhallisesti.
Luepa itse lainaamasi viesti ihan rauhallisesti ja huomaa, että siinä ei käytetty ilmausta "poliittisesti epäkorrekti".
Vierailija kirjoitti:
L kirjoitti:
Et varmaan näe, että jokainen lapsi osoittaa noita kykyjä. Jokainen Vanhempi näkee lapsensa erityisenä - ja hyvä niin.
Melkein kaikki hoidossa käyvät lapset oppivat nykyään lukemaan ja kirjoittamaan (jollain tasolla) viisivuotiaana. Se ei kerro älykkyydestä, vaan siitä että keskitytään enemmän kirjaimiin ja sanoihin kuin leikkiin.
Itse olen oppinut lukemaan nelivuotiaana kuin myos oma lapseni, molemmat ihan issesseen, ilman opetusta.
Eli en pida tuota viisivuotiaan lukemaan oppimista minaan kriteerina. Sorry.
Mistä kriteetistä oikein puhut? Suurin osa ekaluokkalaisista ei osaa lukea tai kirjoittaa, joten alle kouluikäisenä opitut taidot on poikkeuksellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteeni oli niin epäkorrekti, että poistettiin saman tien. Kokeillaan vielä uudelleen, tiivistettynä. Islam EI ole rauhan uskonto ja alistaa erityisesti naisia. Eli olen rasisti, fasisti ja natsi.
Näköjään minunkin, joten vastaan uudestaan.
Natsit fasistit ja rasistit Ei kannata rauhaa vaan väkivaltaa vähemmistöjä kohtaan. Nainen on alistetussa asemassa nyrkin ja hellan välissä ja pelkkä synnytyskone uusnatsien tuottamiseen.
Mut hei, sullahan näyttää olevan aika paljon samoja arvoja Islamin kanssa. :)
Naiset ovat tyhmempiä kuin miehet. Suvaitsevaiset ja vasemmistolaiset paljon tyhmempiä kuin oikeistolaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisopettaja sohaisi oikein kunnolla muurahaispesää :D Sillä mikään, MIKÄÄN ei ole niin poliittisesti epäkorrektia kuin kertoa lapsensa lahjakkuudesta.
Väärin. Vielä epäkorrektimpaa on kehuskella asialla, jossa ei ole mitään poikkeuksellista. Provohan tuo "erityisopettaja" tosin on.
Ymmärrätkö edes, mitä tarkoittaa poliittisesti epäkorrekti? Ja miksi hermostuit, kun joku kertoi oman poliittisesti epäkorrektin mielipiteensä? Kerro ihan rauhallisesti.
Luepa itse lainaamasi viesti ihan rauhallisesti ja huomaa, että siinä ei käytetty ilmausta "poliittisesti epäkorrekti".
En ole sellaista väittänytkään, vaan kysyin, että ymmärrätkö, mitä tarkoittaa poliittisesti epäkorrekti? Tajuatko muuten, että itse vain koko ajan lietsot tämän asian poliittista epäkorrektisuutta? Kerro nyt, miksi olet hermostunut siitä, jos jollakin on lahjakas lapsi?
Vierailija kirjoitti:
-Suomeen pitäisi saada tasavero Viron malliin.
-Useita sosiaalietuuksia pitäisi laskea, tärkeimpinä asumistuki ja ansiosidonnainen
-Kokoomus on liian vasemmistolainen.
-Fanitan Wille Rydmania, Nalle Wahlroosia, Tuomas Enbuskea ja Elina Lepomäkeä.
Justiinsa samaa mieltä! Eniten Suomesta kertoo se, että näiden asioiden sanominen on jotenkin epäilyttävää. Ällistyttävää ja surullista. Sen sijaan mitä idioottimaisempia vasemmistolaisia mielipiteitä saa sanoa ilman paheksuntaa. Esimerkiksi on sopivaa toivoa rikkaille kuolemaa mutta aivan kamalaa ehdottaa sosiaalietuuksiin tiukennuksia. Näin mielisairaassa yhteiskunnassa elämme.
Heh, ainut epäkorrektius oli yhden mamman vuodatus omasta lapsestaan, siitä enin väittely. Ollaanpa sitä samanmielisiä kuitenkin!
Tuohon koulusysteemiin voisin myös sanoa - itse minut meinattiin väkisin jättää luokalle 2lk:lla, kun en oppinut matematikkaa samaan tahtiin kuin muut. Mielestäni helvetin käsittämätöntä, 2lk:lla ollaan niin nuoria kuitenkin. Loppu peruskouluajan minulla olikin mukautettu matematiikka - sekin varmaan luokkatovereille yksi todiste siitä, että olin keskivertoa tyhmempi, jota sai kiusata. Miettikää tätä omien lapsienne kohdalle, arvon av-mammat.
-Adolf oli oikeassa.
-Valkoiset on älykkäämpiä
-Tämä jää sensuuriin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sellaista väittänytkään, vaan kysyin, että ymmärrätkö, mitä tarkoittaa poliittisesti epäkorrekti? Tajuatko muuten, että itse vain koko ajan lietsot tämän asian poliittista epäkorrektisuutta? Kerro nyt, miksi olet hermostunut siitä, jos jollakin on lahjakas lapsi?
Ihmettelen, mistä kysymyksesi kumpuaa? En ole erityisen hermostunut, mutta sinä tunnut haluavan jankata. Alkuperäinen pointti oli se, että 5-vuotiaana lukemaan oppiminen ei ole osoitus "poikkeuksellisesta akateemisesta lahjakkuudesta", vaikka tämä yksi provoilija jostain syystä niin halusikin väittää. Peace.
Olen salaa tyytyväinen kun jokin luonnonmullistus (maanjäristys, tsunami, tulivuorenpurkaus jne.) tappaa tuhansia ihmisiä. Ihmiskunta on tuhonnut luontoa siihen malliin, että maapallon kantokyky alkaa olla heikoissa kantimissa, joten ei ole mikään ihme että luonto pyrkii rajoittamaan väestönkasvua omalla tavallaan.
Diktaattorin hallitsemia muslimimaita ei pitäisi pakottaa demokratiaan kun eivät vaan osaa elää ilman että joku sanelee mitä tehdään ja miten tehdään (Egypti, Syyria viimeisimpänä). Iran, Irak aiemmin. Eri muslimisuuntaukset kahnaavat keskenään loputtomasti, sopua ei synny mitenkään. Sotaisa rotu.
Olen iloinen aina kun uutissa on että pakolaisvene upposi välimerellä. Vähemmän elätettäviä meille.
Laitoin alapeukun, vaikka kuulun itse ylimpään tulodesiiliin.